X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Deltagere/udstyr til Sydsj. Konsoltræf


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-08 09:27, rettet 23/05-08 08:24 
Listen vil løbende blive opdateret.

Deltagere:
Juggernaut (+4 udefra (Brian, Nicolai, Bjarke, Mads og Martin))
Hulle
Cenobite DK (Formerly known as Azalon:))
T.L.O
NIN_Leviathan
Xsane
Elgen
Scavenger
Hanky
SeventhSun
Keen

Dagens tal: 16

Udstyr:

SEGA
1 x MD EU + joypads (Elge... Se hele indlægget


Sydsj. Konsoltræf
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
135 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-08 09:27, rettet 23/05-08 08:24 
Listen vil løbende blive opdateret.

Deltagere:
Juggernaut (+4 udefra (Brian, Nicolai, Bjarke, Mads og Martin))
Hulle
Cenobite DK (Formerly known as Azalon:))
T.L.O
NIN_Leviathan
Xsane
Elgen
Scavenger
Hanky
SeventhSun
Keen

Dagens tal: 16

Udstyr:

SEGA
1 x MD EU + joypads (Elgen)

1 x Saturn US + 4 joypads (Hulle)

1 x Dreamcast EU + 3 joypads (Hulle)

NINTENDO
1 x DS Lite (Hulle)
1 x DS Lite (Cenobite DK)

1 x Wii + 4 Wiimotes + 1 nunchuk (NIN_Leviathan)
1 x Wii + 1 Wiimote + 1 nunchuk (Juggernaut)

MICROSOFT
1 x Xbox PAL (Scavenger)

1 x 360 + 2 joypads (Brian)
1 x 360 + 2 joypads (Mads)
1 x 360 + 2 joypads (NIN_Leviathan)
1 x 360 + 2 joypads (Cenobite DK)

SONY
1 x PS1 PAL (Scavenger)

1 x PS2 + 1 Namco stick (Juggernaut)
1 x PS2 + 2 controllere (Martin)
2 x dansemåtter + software (Martin)
2 x guitar + Guitar Hero II-III (Martin)
2 x micro + Singstar (Martin)

1 x PSP (NIN_Leviathan)
1 x PSP (Mads)

Tv
1 x 28" 4:3 (Hulle)
1 x 28" 16:9 (Hulle)
1 x 28" 16:9 (Brian)
1 x tv/monitor (Mads)
1 x 22" monitor (NIN_Leviathan)
1 x 19" monitor (Cenobite DK)
1 x 32"/40" lcd (Cenobite DK)

Sydsj. Konsoltræf
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 01/02-08 09:34 
Håber meget at jeg kan komme, men det er endnu for tidligt at sige.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Danny SallingDanny SallingSkrevet 01/02-08 09:40 
Deltager Danny Salling tager sin Dr. V64 incl. JAP N64 med (med mindre det er solgt til den tid), så skal der sku spilles N64 så det batter :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-08 09:45 
Var det en tilmelding? :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/02-08 10:10 
Jeg satser også på at komme med. Jeg ved ikke, hvor meget hardware, jeg slæber med. Det kommer meget an på, om der er nogen fra Århus egnen, der kan strikke noget bilpøl af en slags sammen?
AV Intelligent Terminal
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-08 10:12 
Alf81 og T.L.O. har interessen ihvertfald. Om de har bil, aner jeg ikke.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JAAJAASkrevet 01/02-08 14:30, rettet 01/02-08 14:31 
Jeg regner med at komme (afhængigt af eksamenstidspunkter mm.), men har efterhånden så lidt udstyr tilbage, at jeg ikke har så meget at tage med. En Dreamcast er noget nær det mest eksotiske, jeg p.t. kan mønstre.
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-08 14:48 
Det er skam fint :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Alf81Alf81Skrevet 01/02-08 15:00 
Jeg skal nok tage Saturn og PS2 med. Alle spil jeg ejer til disse konsoller, samt Saturn Hori stick og PSX Namco stick.
Ting om dét og pis.
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-08 15:04 
Kan du bære alt det? Hvis det er en alm eu PS2, skal jeg nok tage min med.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Alf81Alf81Skrevet 01/02-08 15:11 
Tror ikke jeg har andet et par enkelte PAL spil. Men ellers har jeg alle mine spil sådan en smart mappe :)
Ting om dét og pis.
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-08 15:11 
Haha.. :) Skal jeg skrive en jap Ps2 på?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Alf81Alf81Skrevet 01/02-08 15:22 
Nok rettere en chippet PS2 :)
Ting om dét og pis.
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-08 15:23 
Roger roger :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/02-08 17:08 
Jeg river i hvert fald xbox360 med samt 2 controllere.
Jeg kan muligvis - hvis der er interesse for det - tage gamecube med også, men jeg går ud fra wii er mere interessant.
Derudover har jeg en 19" monitor som jeg tager med, og skulle jeg få kørelejlighed, kan det blive en 40" lcd eller en 32" lcd.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-08 17:38 
Du har bare at finde en bil ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GreaseballGreaseballSkrevet 01/02-08 17:39 
Jeg skulle havde mulighed for at komme men skal lige se nogen tider. I hvert tilfælde bliver det først efter 14 pga. arbejde.
Har bil, skulle være klar til den tid ^^) Skal lige hives frem af vinter hi'et
Der er plads til en til, bagsædet er alt andet end behagligt. Mest af alt en hattehyle.

Udstyr: Det vender jeg lige tilbage med når jeg ved om jeg kan komme.
Men MicroMachines 2 til MD med fire player support?
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-08 17:49, rettet 01/02-08 17:58 
Altid godt med lidt multiplayer :)

Nogen der har mulighed for at hive noget PCE og en multitap med? Så gerne lidt dyst i Bomberman og Street Fighter CE. Sumez?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/02-08 18:20, rettet 01/02-08 18:21 
Juggernaut>
Du har bare at finde en bil ;)

Er igang med at overbevise en kammerat om at han skal med til træffet ;) - og han har nemlig bil
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
T.L.OT.L.OSkrevet 01/02-08 18:48, rettet 01/02-08 18:49 
Jeg kan godt tage PCE multitap samt fem Joypads med, så vi kan spille Bomberman fem player.
Har desvære kun en seks button controller, så hvis der er nogen der kan tage et extra med til Streetfighter.

Tar selvfølgelig også mine PCE spil med.
SumezSumezSkrevet 01/02-08 19:30 
Jeg et HORI stick til PCE jeg kan tage med, hvis jeg får mulighed for at tage med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
scavengerscavengerSkrevet 03/02-08 10:40 
Jeg tager en umoddet PAL PS1 med samt en taskefuld spil og mit lille 14" TV. Måske en smule "lame" men jeg har fået en del spil til den på det sidste jeg ikke rigtig har fået spillet. Hvis der er nogen requests på noget fra min samling som nogen vil se/prøve, kan det nok også arrangeres.
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 04/02-08 10:40 
*ÆNDRING AF DATO FOR TRÆF*

Jeg må desværre tilstå at den første dato vi havde planlagt Sydsjællands Konsoltræf, ikke var videre heldig. Det viste sig at det åbenbart var i påsken, og alene på det grundlag er der forståeligt nok ikke mange der kan deltage.

Situationen er så nu, at vi arbejder på en ny og FAST dato. Hvornår det bliver, finder jeg ud af en af de nærmeste par dage, men det bliver højst sandsynligt i april eller maj.

Jeg beklager dette. De tilmeldte har fået en PB fra mig.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 04/02-08 12:46 
Forståelig og fornuftig beslutning. Jeg var sgu godt nok også ked af at jeg ikke kunne komme med til dette fantastiske initiavtiv. Det bliver der at sammen lavet om på nu :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 16/02-08 13:33, rettet 16/02-08 13:34 
Jeg medbringer:

2 fjernsyn af den gamle skole:
1 * 28"
1 * 28" Widescreen

Dreamcast + 3 joypad og nogen multiplayer spil jeg finder brugbare.
Saturn (US) + 4 joypad og mine US spil.
Nintendo DS Lite + Spil

Er der yderligere ønsker om noget specielt, så kig min samling igennem og spørg løs. Ser dog gerne at min Wii og 360 hardware bliver hjemme, da de er en del af det faste inventar der tager en krig at afmontere/montere.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JuggernautJuggernautSkrevet 19/02-08 23:34 
Up you go..
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 24/02-08 09:06 
Og træffet er hermed en realitet. Der er plads til mange flere endnu :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 24/02-08 11:32 
Jeg vil os' være med! };-)

Mht. udstyr; hmmm, kan se at mange slæber deres 360'er med.
Nogen der tager udstyr med til LAN-spil (fx. COD4?).

Ellers: Hvad er der interesse for?
Hvis jeg skal med toget, må det jo nok begrænse sig til hvad der kan være i en rygsæk og et par sportstasker uden at blive totalskadet. Hvis jeg kan få kørelejlighed, kan jeg godt slæbe et CRT-TV med (ved ikke helt hvor stort det er, men mener det er 22"-24"'s penge).

Jeg har også et ønske, hvis nogen har Samba de Amigo (inkl. maracas) så tag det med; jeg har aldrig prøvet det.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Hellmand DKHellmand DKSkrevet 24/02-08 14:05 
Jeg kommer helt sikkert ud og kigger, tager dog ikke min 360er med.
NeonodeNeonodeSkrevet 24/02-08 23:06, rettet 24/02-08 23:08 
Det kunne jeg godt være frisk på.. Skal bare lige have tjekket kalenderen..

Jeg bor i Rødovre, og regner med at køre dertil, hvis det skulle have nogens interesse...

EDIT: Ups alt dette skulle self. have stået i den anden tråd!!
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 25/02-08 09:00 
Azalon>
Jeg river i hvert fald xbox360 med samt 2 controllere.
Jeg kan muligvis - hvis der er interesse for det - tage gamecube med også, men jeg går ud fra wii er mere interessant.
Derudover har jeg en 19" monitor som jeg tager med, og skulle jeg få kørelejlighed, kan det blive en 40" lcd eller en 32" lcd.

Dette gør sig stadig gældende :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 25/02-08 10:00 
Alf81>
Jeg skal nok tage Saturn og PS2 med. Alle spil jeg ejer til disse konsoller, samt Saturn Hori stick og PSX Namco stick.

Er dette stadigt aktuelt?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Alf81Alf81Skrevet 25/02-08 11:12 
Ja, det er da da så :)
Ting om dét og pis.
JuggernautJuggernautSkrevet 25/02-08 21:55 
Det er tilføjet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 25/02-08 21:58 
Nogen der har mulighed for at tage en projektor og lærred med? Og PS3 er heller ikke nævnt endnu?? :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 26/02-08 16:54, rettet 26/02-08 17:03 
NIN_Leviathan og jeg har 2 eks. med af Forza til X360, men vi mangler én kopi mere for at kunne prøve 3-skærm af. Nogen af deltagerne der har det spil?

3-skærm på youtube
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 26/02-08 22:34 
Det ser satme godt ud! :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 26/02-08 22:37 
Jeg har prøvet Forza Motorsport 2 med 4 skærme :-p

Jeg kan godt tage en "kopi" mere af FM2 og en xbox der kan afspille den :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 06/03-08 10:35 
Hvaa Daniel, skal jeg ikke bare skrive dig på listen? :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 13/03-08 17:33 
Nogen der har mulighed for at tage noget KOF eller Street Fighter med til PS2?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Alf81Alf81Skrevet 13/03-08 17:35 
Jeg tager alle de Street Fighter spil med, der er lavet til PS2 :) KOF har jeg intet af...
Ting om dét og pis.
ElgenElgenSkrevet 13/03-08 19:06, rettet 13/03-08 19:07 
Kunne der være interesse for Donky Konga og 2 sæt congas?
Gidder ikke slæbe det med, hvis folk alligevel ved nu, at de ikke gidder at spille det; de fylder en del ;-)

Vil iøvrigt stadig meget gerne prøve Samba de Amigo, hvis nogen ligger inden med det...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 13/03-08 20:00 
Jeg har en masse KoF spil, men desværre kun til Neo-Geo.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 13/03-08 21:43, rettet 13/03-08 21:44 
Jeg regner med at dukke op - finder ud af det inden for meget kort tid.

Anywho

Elgen> Jeg er frisk på et spil Donkey Konga - det er længe siden, så det vil helt sikkert blive et glædeligt gensyn. Jeg modtager Samba de Amigo og maracas inden for en lille uges tid, og jeg medbringer det gerne til træffet. Nogen som har et ekstra sæt maracas?

Juggernaut> Nogle bestemte udgaver af KOF du efterlyser :)?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/03-08 22:27 
Jeg overvejer stadig om jeg skal tage med. Isåfald kan jeg måske medbringe de ekstra maracas.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 13/03-08 22:33 
Elgen>
Kunne der være interesse for Donky Konga og 2 sæt congas?


Ja tak. Meget gerne. Dog ved jeg at Hulle også har snakket om at tage hans sæt med. Måske har han mere plads i bilen. Jeg ved det ikke.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 13/03-08 22:34 
Hanky>
Juggernaut> Nogle bestemte udgaver af KOF du efterlyser :)?

Nej, faktisk ikke. Vil bare gerne prøve at uddele lidt klø. Sjovt, det siger jeg hver gang og resultatet er lige det modsatte ;)
Hvad har du da?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 13/03-08 23:37 
Juggernaut>
Ja tak. Meget gerne. Dog ved jeg at Hulle også har snakket om at tage hans sæt med. Måske har han mere plads i bilen. Jeg ved det ikke.

Så lad Hulle tage hans sæt med _også_. Donkey Konga skal spilles i 4-player ;)

Vedrørende KOF, så 02, 03 og Maximum Impact.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HulleHulleSkrevet 14/03-08 10:36 
Jeg tager mine Bongo Trommer med også, så vi kan få lidt 4-player Koonga aktion :)

Ydermere har jeg et sæt Maraccas til Dreamcast, dem tager jeg også gerne med. Mener dog ikke at de virkede sidste gang jeg prøvede dem, men måske en kyndig vil kigge på dem?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JuggernautJuggernautSkrevet 16/03-08 17:17 
Hanky>

Vedrørende KOF, så 02, 03 og Maximum Impact.

02 og 03 er spændende. Jeg havde selv Maximum Impact til Xboxen, og det var IMO ikke særligt interessant.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
135 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig