X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding Sydsjællands Konsoltræf


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 31/01-08 21:00, rettet 03/04-08 20:01 
Hermed er træffet på Sydsjælland næsten en realitet. Jeg håber at tilmeldingerne er ligeså positive som interessen var det i en tidligere tråd :)
Træffet vil foregå i weekenden 23-24-25 maj. Dørene er åbne fra fredag 23/5 kl.1700 til søndag 25/5 kl.1500.

Adressen er:
Parkvej 4 st
4700 Næstved

Se hele indlægget


Udstyr og deltagere
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
69 emne(r).
1 2 > »

Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 31/01-08 21:00, rettet 03/04-08 20:01 
Hermed er træffet på Sydsjælland næsten en realitet. Jeg håber at tilmeldingerne er ligeså positive som interessen var det i en tidligere tråd :)
Træffet vil foregå i weekenden 23-24-25 maj. Dørene er åbne fra fredag 23/5 kl.1700 til søndag 25/5 kl.1500.

Adressen er:
Parkvej 4 st
4700 Næstved

http://www.naestvedparken.dk/index.php?option=com_ponygallery&Itemid=33&func=viewcategory&catid=4
(som er nede pt. grundet for meget trafik eller noget:))

Lokalerne koster 700,- i leje for weekenden og vi skal minimum være 10 personer for at træffet bliver startet op.
Tilmelding kan ske til mig via privat besked eller ved henvendelse på min mail. Sidste frist for tilmelding er søndag 6/4-08 og betaling tirsdag 8/4-08.

Efter tilmeldingsfristens udløb, finder jeg ud af hvor meget hver mand skal betale, og vender tilbage til hver enkelt med beløb og kontooplysninger. Bemærk at der er bindende tilmelding! Melder man sig til og så af en eller anden årsag ikke kan komme, så skal man stadigvæk betale det beløb (max 70,-) man skylder mig.

Faciliteter:
Der er alt hvad der normalt er i forsamlingslokaler. Desuden er der indenfor meget kort gå-afstand forskellige supermarkeder (Netto, Fakta mm), Pizzeria, DK-automat og tankstation.

Overnatning:
Er selvfølgelig en mulighed, og I bedes derfor huske liggeunderlag mm.

Transport:
Offentlig transport fra Næstved Station: Tag bus nr. 2 /2a Dyssegårdsvej og bed chaufføren om at sige til, når du kommer til Sct. Jørgens park. Herfra er der cirka 100m til lokalerne. Du kan også kontakte mig på mobil, som du får udleveret ved tilmelding.

Parkering:
Der kan parkeres i bil lige udenfor lokalerne.

Udstyr:
Jeg vil løbende opdatere en anden tråd med hvilke mennesker der er tilmeldt og hvilket udstyr der bliver medbragt af disse personer. Derfor er det vigtigt at gøre opmærksom på dette når man tilmelder sig.
Udover jeres konsolgear, må I meget gerne selv medbringe et tv og forlængerledninger. Jeg skal nok arbejde lidt på at få nogle fjernsyn til formålet, men det vil være langt fra alle der får glæde af dem.

Udstyr og deltagere
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
3of193of19Skrevet 01/02-08 14:57 
Damn, gad godt, men desværre er jeg i Berlin i påsken. Øv...
ElgenElgenSkrevet 01/02-08 15:04 
Damn, ja det ER sgu da i påsken; er det med vilje at det er lagt der?
Der kan jeg heller ikke, desværre.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 01/02-08 15:06 
Jeg tror heller ikke at jeg kan lige netop i påsken. Kan det flyttes?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-08 15:07, rettet 01/02-08 15:07 
Nej desværre. Vi forsøgte os med den første weekend i april, men der er booket op grundet konfirmationer.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-08 15:11 
Elgen>
Damn, ja det ER sgu da i påsken; er det med vilje at det er lagt der?
Der kan jeg heller ikke, desværre.

Det har vi faktisk slet ikke taget med i vores overvejelser. Jeg beklager at det går ud over jer der har planer der, men for ikke at det skal være for lang tid ud i fremtiden, er denne weekend vores eneste mulighed.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 01/02-08 15:43 
Damn der kan jeg ihvertfald ikke...Øv :-(

Men der kommer nok et træf mere :-)
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 01/02-08 16:02 
Hvad med omkring starten af marts?
Ting om dét og pis.
RJKRJKSkrevet 01/02-08 16:08 
Der kommer et officielt P:R arrangement helt i starten af marts. Mere info snarest.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/02-08 17:04 
Træf til folket! To pr. måned må også være nok :)
Home is where the hardware is..
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-08 17:39 
Ja det mener jeg også ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GreaseballGreaseballSkrevet 03/02-08 04:26 
Hmmmm... det skal lige finde ud af. Hvis jeg skal arbejde i påsken. Vi er en mindre på arbejdet fra næste måned så jeg ved ikke lige hvordan det kommer til at køre i nu.
JAAJAASkrevet 03/02-08 04:50 
Hov. Påsken. 21-23 marts. Der er jeg i Japan, så min tilmelding og medbringning af Dreamcast må jeg trække tilbage :/
scavengerscavengerSkrevet 03/02-08 10:35 
Jeg vil gerne tilmelde mig. Hvis nogen vil køre med, kører jeg fra Greve, alternativ opsamlig på Vestegnen, der er plads til 3 mere afhængig af hvor meget grej der skal med.
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 04/02-08 10:39 
*ÆNDRING AF DATO FOR TRÆF*

Jeg må desværre tilstå at den første dato vi havde planlagt Sydsjællands Konsoltræf, ikke var videre heldig. Det viste sig at det åbenbart var i påsken, og alene på det grundlag er der forståeligt nok ikke mange der kan deltage.

Situationen er så nu, at vi arbejder på en ny og FAST dato. Hvornår det bliver, finder jeg ud af en af de nærmeste par dage, men det bliver højst sandsynligt i april eller maj.

Jeg beklager dette. De tilmeldte har fået en PB fra mig.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 04/02-08 18:50 
RJK>
Der kommer et officielt P:R arrangement helt i starten af marts. Mere info snarest.

Jeg venter spændt :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 05/02-08 12:45 
Juggernaut>
*ÆNDRING AF DATO FOR TRÆF*
.. De tilmeldte har fået en PB fra mig.

Fair nok. Husk også at skrive til dem som har meldt fra pga påsken. :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 15/02-08 11:30 
Så er der fundet en ny dato. Denne vil ikke blive ændret :) Der er åbent for tilmeldinger.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 15/02-08 12:11 
I'll be there..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 15/02-08 16:53 
Super duper, jeg er stadig på!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 19/02-08 09:22 
Flere? :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 19/02-08 10:15 
Jeg kan desværre ikke sige noget så tidligt. Vil selvfølgelig rigtig gerne med, men der kan stadig nå at blive annonceret flere arrangementer der er vigtige for mig, den weekend.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 19/02-08 10:47 
Jeg har skrevet det ind i min kalender. Regner bestemt med at dukke op.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 19/02-08 14:44 
Var det en tilmelding? ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 19/02-08 15:02 
Jeg overfører ikke penge endnu i hvert fald :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 19/02-08 16:20 
Det skal du heller ikke :) Først i starten af april. HVIS du da tilmelder dig.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
3of193of19Skrevet 19/02-08 17:02 
Når jeg får min turnusplan fra det nye arbejde kan jeg sige mere, men jeg er i hvert fald interesseret.
JuggernautJuggernautSkrevet 19/02-08 21:10 
Jo flere, desto bedre :) Der er plads til ihvertfald 25 mennesker med udstyr.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 19/02-08 22:03 
på opfodring af dr. dark himself, må jeg jo forsøge at dukke op...

men så regner jeg også med en weekend med øl og heavy metal :)
XsaneXsaneSkrevet 24/02-08 09:49, rettet 24/02-08 09:49 
Jeg kommer.
scavengerscavengerSkrevet 24/02-08 20:48 
Jeg vil gerne tilmelde mig (til den nuværende dato) ;). Hvis nogen vil køre med, kører jeg fra Greve, alternativ opsamlig på Vestegnen, der er plads til 3 mere afhængig af hvor meget grej der skal med.
Nemo me impune lacessit
ElgenElgenSkrevet 24/02-08 22:44 
Ups, skrev kun i den anden tråd; jeg kommer også };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 05/03-08 12:45 
To ze top..
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 12/03-08 09:33 
Der er stadig masser af plads til flere deltagere. Anyone? :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/03-08 16:14 
Jeg skal lige kigge på hvad jeg har af vagter i den weekend. Ellers kan det godt tænkes at jeg måske er interesseret.
JuggernautJuggernautSkrevet 12/03-08 17:00 
Super.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
T.L.OT.L.OSkrevet 13/03-08 13:43, rettet 13/03-08 13:45 
Hvem kommer til træffet indtil videre, kan du evt. lave en liste der kan updates ,,sorry fandt den lige *~*
3of193of19Skrevet 13/03-08 19:03 
Jeg skulle gerne få min turnus på onsdag, så kan jeg sige nærmere.
JuggernautJuggernautSkrevet 21/03-08 18:01 
Up...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 25/03-08 17:06 
5 dage tilbage... :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/03-08 21:38 
Jeg kommer også :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/03-08 13:22 
Jeg vil også gerne være med.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
JuggernautJuggernautSkrevet 29/03-08 14:03 
Så gerne.. :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
3of193of19Skrevet 29/03-08 15:17 
Kan desværre ikke, arbejdsweekend :/
JuggernautJuggernautSkrevet 29/03-08 15:27 
Kan du ikke bytte? Det er jeg blevet nødt til.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/03-08 20:00, rettet 30/03-08 21:04 
dET eR foR smadreT, hjemmesideN tiL deR hvoR vI skaL værE eR stadiG nedE :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
JuggernautJuggernautSkrevet 30/03-08 20:08 
Ved det. Jeg har sagt det til min kammerat men han er stort set aldrig i privaten, og kan derfor ikke lave det lige pt. Noget specielt du vil vide?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/03-08 21:04 
For at spotte en god plads hvor jeg kan gå kold :=) nej mest fordi jeg næsten ikke kan vente, også var jeg bare lidt nysgerrig ;=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
scavengerscavengerSkrevet 03/04-08 19:43 
Skulle vi ikke få en opkrævning af nogle penge efter den 1.4.?
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 03/04-08 19:55 
"Sidste frist for tilmelding er tirsdag 1/4-08 og betaling tirsdag 8/4-08" :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
69 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig