X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsoltræf på Sydsjælland?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 29/01-08 17:48 
Som overskriften siger, vil Hulle og undertegnede forsøge at få et konsol-træf på benene i Næstved, men for at det overhovedet skal kunne lade sig gøre, vil vi først og fremmest høre dig ad om du har lyst til at komme og deltage.

Kravet er nemlig, at vi minimum skal være 10 deltagere for at det økonomisk ser fornuftigt ud. Og meget gerne over 20! Lokalerne koster 700,- for en weekend og kan ses her:

http://www.naestvedparken.dk/index.php?option=com_ponygallery&Itemid=33&func=viewcategory&catid=4

Der er selvfølgelig mulighed for at overnatte på stedet. Tankstation, pizzeria og supermarkeder ligger indenfor 5 min i gå-afstand, men mere om alt dette senere.

Hvis træffet bliver aktuelt, gør vi det på den måde at der er bindende tilmelding. Dette kan ske til mig på min mail. Pengene skal derefter overføres til min konto hurtigst muligt da lokalet skal betales. Og derudover gider jeg heller ikke at skulle indkræve penge i sidste øjeblik.

Vi regner med at kunne afvikle træffet i april, måske maj.

Nogle der er interesserede?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
XsaneXsaneSkrevet 29/01-08 18:00 
jeg er klar.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/01-08 18:44 
Det lyder som et fremragende tiltag.
Spørg lige Sumez om hvilke navne til træffet du må bruge, og især _ikke_ bruge :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 29/01-08 18:56 
Ja mand, helt sikkert! Count me in! :-D
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
GreaseballGreaseballSkrevet 29/01-08 19:52 
Lyder meget sjovt. Skal bare havde en dato, så jeg kan få det til at passe med arbejde og div. events.

Men jeg er game ^^
ElgenElgenSkrevet 29/01-08 20:01 
Siger også it's a go; dog med forbehold for dato, kone, unger osv.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
scavengerscavengerSkrevet 29/01-08 20:08 
Elgen>
Siger også it's a go; dog med forbehold for dato, kone, unger osv.

Samme her, godt initiativ!
Nemo me impune lacessit
IqonIqonSkrevet 29/01-08 21:17 
Jeg er også frisk, skulle jeg mene.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Alf81Alf81Skrevet 30/01-08 02:08 
Når Juggersvine holder fest, skal Alfebarnet nok være der.
Ting om dét og pis.
rapsacrapsacSkrevet 30/01-08 11:57 
scavenger>
Elgen>
Siger også it's a go; dog med forbehold for dato, kone, unger osv.

Samme her, godt initiativ!

den gruppe tilslutter jeg mig
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
T.L.OT.L.OSkrevet 30/01-08 19:42 
Jeg er også frisk!
JuggernautJuggernautSkrevet 30/01-08 21:53 
Det er godt at se så mange interesserede :)
Jeg skal lige lave lidt mere arbejde omkring datoen, så vil jeg vende tilbage.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
jaesjaesSkrevet 30/01-08 22:56 
Som skrevet andetsteds, så venter jeg lige på datoen, men er klar hvis jeg har tid den weekend, det ender med at blive.

Men noget jeg kom til at tænke på i forbindelse med det helvede det åbenbart er at finde lokaler på Sjælland (dog langt sværest i København) er, at danner man en forening kan man være heldig at få tildelt et gratis lokale. I såfald er det dog næppe nok, at man kun mødes et par gange om året, hvis man vil have sit eget lokale, men så kan man jo dele med andre foreninger. Om det er tilladt at overnatte er så en anden sag...

Jeg har dog ikke tid til at gå ind i en dybere undersøgelse af det, men bare et tip, hvis nogen vil tage tråden op.
Zzap!Zzap!Skrevet 30/01-08 23:23 
Jamen, det er jo fem minutter fra min mormor, som jeg får besøgt alt for sjældent! :)
Count me in!
Så er jeg i alt fald sikker på at have et sted at crashe, med mariekiks og hjemmebagte boller.
Born to kill space
Danny SallingDanny SallingSkrevet 31/01-08 01:36 
Er også klar :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SumezSumezSkrevet 31/01-08 08:18 
Jeg er også frisk på at dukke op, hvis det ikke falder oveni andre planer (april og maj er allerede ret begivenhedsrige på min kalender)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 31/01-08 17:34 
Det bliver højst sandsynligt i weekenden 22.marts. Men mere om det snart.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 31/01-08 22:27 
Fedt at se så stor opbakning :)

Juggernaut for president..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Alf81Alf81Skrevet 01/02-08 00:39 
Årh hold op... Alle ved Juggernaut's eneste grund til at ville afholde træffet, er at han ikke skal tænke på den broafgift.
Ting om dét og pis.
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-08 07:43 
Less talk, more action you woman!
Meld dig nu bare til ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 01/02-08 08:03 
Jeg er som andre også en lidt travl mand i marts og april, men jeg skriver det i min kalender. Så jeg kan desværre ikke sige om jeg vil komme forbi endnu.
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 01/02-08 13:22 
Juggernaut>
Meld dig nu bare til ;)

Hvor gør man det da?
Ting om dét og pis.
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-08 14:19, rettet 01/02-08 14:20 
Har du overhovedet læst indlægget? :)

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=26729#346318
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Alf81Alf81Skrevet 01/02-08 14:39 
Argh... Rolig nu! ;)

PM aaaysap.
Ting om dét og pis.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig