X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

ADSL


Svar
JinkJinkSkrevet 05/03-03 18:34 
Jeg ved ikke om det høre her til, men jeg prøver.

Jeg er så uheldig at have 56k, men skal snart have ADSL(SÅ glad)!!! Nå, men mit spørgsmål er hvor er det bedst og billigst hvis man skal have 512/512 forbindelse?

Og skal jeg have fast eller dynamisk IP?

Hvis jeg har fast bliver jeg jo nød til også at skaffe firewall osv.
64 emne(r).
« < 1 2

Svar
TurricanTurricanSkrevet 12/03-03 00:53 
Naiera >
Papa >
Nå, men mit spørgsmål er hvor er det bedst og billigst hvis man skal have 512/512 forbindelse?

CyberCity klarer det for 495 kr. om måneden.

Med hensyn til IP'en, så kommer det helt an på hvad du vil med forbindelsen.

Nu finder du vist på....

595,- iflg. CC

CyberCity priser
The Gods pause for a moment...
NaieraNaieraSkrevet 12/03-03 10:30 
Undskyld, jeg har det så fra en anden der fortalte mig den pris jeg nævnte.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
7-up7-upSkrevet 12/03-03 14:57 
Er der slet ikke nogle her der har stofanet??
det er hurtigt og billigt!!
NaieraNaieraSkrevet 12/03-03 14:59 
Jo, der er nogen der har det, men igen, så er det jo ikke os alle der har adgang til Kabel-TV, og dermed kan vi ikke få Stofa!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 12/03-03 15:07 
Stofa's hurtighed afhænger af hvor mange der på på.
Desuden vil jeg ikke mene det er billigere end f.eks. Tiscali eller Cybercity.
Derudover er der en øvre grænse for hvad man må hente. Denne grænse er for lav og man skal hele tiden betale for at forhøje den, og derved bliver Stofa rimelig dyr.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 12/03-03 15:09, rettet 12/03-03 21:28 
Har 256/128 forbindels og jeg giver 100kr om måneden.
Sælg mig en Xbox =)
quadquadSkrevet 12/03-03 20:00 
Lidt surt med 256 i upload? ville da være smartere at få de 2 byttet rundt :)
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 12/03-03 21:27 
Ups tjekkede det lige det er også omvendt :D ups.
Sælg mig en Xbox =)
JmogJmogSkrevet 13/03-03 01:11 
Papa >
men hvis I siger at "up" er ligeså vigtigt, så er det da bedre jeg tager 512/512(475kr) end 512/128(349kr) da prisen ikke er så meget højere, ik?

Jo mere, jo bedre - det er klart. Jeg må dog indrømme at jeg aldrig har kunnet mærke nogen forskel på om jeg hostede eller ej, når jeg har spillet på Live med min 512/128-forbindelse.
JinkJinkSkrevet 14/03-03 15:39 
Ok jeg bestiller det idag, men jeg har et sidste spørgsmål.

Der bliver installeret ADSL i alle stikkontakterne. Men man skal også aktivere det på computerene. Mit problem kommer så at jeg ikke har computer inde på mit værelse, men jeg skal bruge det til min xbox, hvordan kan jeg så aktivere det, hvis jeg ikke har en computer???
NaieraNaieraSkrevet 14/03-03 16:11 
Xboxen er jo computeren, og hvis det er det her PPoE, eller hvad de nu kalder det, du snakker om, understøtter Live det også.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JinkJinkSkrevet 01/04-03 12:31 
Pis!!

Det var idag jeg skulle have installeret ADSL, men alt gik galt! Først var teknikeren vikar for en anden og havde ikke rigtig styr på det. For det andet havde han ikke en router med som jeg havde bestilt, men det sagde han jeg ikke havde(selvom jeg havde). Nå, men han satte ADSL modemmet og skillefiltret op, men pågrund af den newbie jeg er omkring teknik(se selv score) havde jeg ikke bestilt netkort fordi jeg troede netkortet jeg bruger til mit 56k ville virke. Jeg troede også man kunne få installeret ADSL i flere telefonstik, men det kan man heller ikke fandt jeg ud af. Og så havde jeg heller ikke modtaget sikkerhedspakken Norton Internet Security. Nu skal jeg bestille en router(trådløs) 2 netkort og Norton Internet Security og så bare vente...

Pisse irriterende for jeg havde glædet mig så meget til at spille XBL i weekenden. Nu skal jeg bare vente endnu længere, og til den tid virker det sikkert heller ikke.
NaieraNaieraSkrevet 01/04-03 12:33 
Det er overhovedet ikke et netkort du bruger til 56k, det er et MODEM.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JinkJinkSkrevet 01/04-03 12:35 
Det har du nok ret i, men det vidste jeg jo ikke
64 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig