X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Blu-ray Remote problemer


Svar
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 22/01-08 21:17 
Jeg har anskaffet mig en Blu-ray remote (sonys egen) til min PS3, for at kunne skifte kapitler i film og skippe sange på CDer uden controlleren, men når jeg anvender nummer tasterne øverst på fjernbetjeningen, reagerer maskinen ikke. Hverken ved afspilning af film eller musik. Er det bare min?
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-08 21:18, rettet 22/01-08 21:20 
Undrede også mig da jeg brugte den til at spille musik på i sidste uge, der virkede det heller ikke. Så jeg er ret sikker på at der ikke er noget i vejen med din. Hvad man så skal bruge knapperne til ved jeg ikke :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 22/01-08 21:22 
haha, nej vel?? Hverken i film eller musik virker det.
Jeg giver sgu lige Nordisk Film et ring i morgen, og hører dem, og der er et kuld dårlige remotes derude, eller det er en firmware opdatering der mangler. Det kan jo for dælen ikke passe.

Skal nok lige poste svaret når jeg har rusket dem i kraven:O)
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 02/02-08 18:07 
Så har jeg snakket med NFI, og de numeriske taster virker korrekt nok ikke til CD og film afspilning. Tilsyneladende har de, måske, en anvendelse i USA og snart danmark, i forbindelse med PlayTV udkommer (man kan formentlig skifte kanaler med de knapper). Der var ikke megen sikkerhed over det svar jeg fik, og supporteren mente også, at der burde komme en firmware opdatering, så de kan bruges til CD og film...

Så.. ikke en skid klogere faktisk!:O)
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-08 15:45 
Men den virker :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig