X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

dvd/cd holder, reol eller hylder?


Svar
dpldplSkrevet 21/01-08 16:32 
Begyndt at mangle en smule plads til mine dvd´er, spil og cd´er. Nogen der kender gode steder til at købe sådan nogen til væggen? (Da jeg har mange limited edition kasser også videre, må der ikke være de der mærkelig ting bag ved der kun passer til normal dvd eller cd. Ved ikke lige hvad det hedder)

Nå ja sige ikke ikea, har allerede kigget der. Også er den tættest 100km(odense).
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 21/01-08 17:05 
Hvad er der galt med Ikeas udbud(Billy/Benno)? For uoriginalt?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BonziniBonziniSkrevet 21/01-08 17:22 
Har lige købt en del af dem her, har ledt efter cd-holdere i meget lang tid.. Super fede, i grøn... Der kan dog ikke være limited editions i...

Ikea igen igen..
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/01-08 18:18, rettet 21/01-08 18:18 
Well, som Sumez vil jeg også foreslå Ikea (selvom du ikke er interesseret :). Det er svært at finde ordentlige dvd reoler af lignende kvalitet. Benno er desuden et lækkert møbel, hvis du ikke har voldsomt med kontanter. Alle andre billig-løsninger er inferiører i forhold til Ikea :p

Hvis du har mange penge at smide efter møblet, kunne du f.eks. smide dem i reolen du finder herunder. I sidste ende handler det jo om smag, så det er ikke sikkert du synes om den ;)

DVD-rack i nødde-finér
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dpldplSkrevet 21/01-08 19:39, rettet 21/01-08 19:40 
Sumez>
Hvad er der galt med Ikeas udbud(Billy/Benno)? For uoriginalt?

Ikke noget galt med dem. 100km var bare langt at kører for sådan noget ><

Men problemmet er løst. Fandt et par billig bokse hos jem og fix.(skulle enlig kun der ude efter et par pærer). Synes det endte med se bedre ud end ikea løsninger ><(se billedet i linked).
Lavet 2 af dem, Men skal ude efter et par flere. Da jeg allerede har fyldt dem op. og mangler stadig GC/DC/xbox/PS1/PS2

billede
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/01-08 20:41 
Smag og behag :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dpldplSkrevet 21/01-08 20:57 
fu!! :p
Synes nu det ser fint ud, iforhold til spil/dvd på gulvet (Alle mine anime dvd´er stod på gulvet førhen.) og ikea løsninger. Og der er mere plads til mindre penge. Så jeg er godt tilfreds.

Fik lige banket nummer 2 op. Den blev allerede fyldt med anime dvd´er. Havde sgu en del mere end jeg troede, så 3 mere kasser i morgen til mine gamel spil><

Mangler bare tv bord og fladskærm. Så er mit nye setup færdig (Venter til panasonic 42pz85 bliver udgivet)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig