X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gears of War Achivement Glitch


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 21/01-08 12:21 
Har læst om man kan gøre et eller andet også få alle achivements i GoW uden faktisk at gennemføre spillet, nogen der ved om det er en and eller hvordan det fungere?
HeroldHeroldSkrevet 21/01-08 12:57 


5 sekunder efter via Google :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 21/01-08 12:57 


Google er din ven?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SyrefoxSyrefoxSkrevet 21/01-08 13:00 
Mente nu også om der var nogen der havde prøvet det og kunne hjælpe med det?
ElgenElgenSkrevet 21/01-08 13:07 
Går det ikke ind under misbrug ie. M$ er i deres fulde ret til at banne dig hvis de opdager det?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/01-08 13:26 
Hvor vildt er det? Herold og dRxL har postet deres indlæg på præcis samme tid!... :)

Jeg vidste at det var Herold der var inde i dRxL - eller måske omvendt... Eller...

/points gun at head
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 21/01-08 13:36 
Winner by a nano second: Me!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 21/01-08 13:41 
Alle Achivements og hvad sker der så? ;-)
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/01-08 14:32 
Tja, så har du +1000 GP. Sikke et scoretrick, hva'? :-)
nerosnerosSkrevet 21/01-08 14:44 
Wauw :-) Ville være federe hvis man blev belønnet med et eller andet i spillet, men sådan er det ikke. Man får bare en flids-medalje :-)
Bashful Neophyte
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/01-08 14:45 
Syrefox >

Play:Right er nok ikke lige stedet at spørge til hvordan man snyder sig til Achievements.
De fleste herinde - inklusive mig selv - synes nok at det er noget af det mest latterlige man kan gøre.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 21/01-08 14:59 
Og så er der andre der synes det er lidt fjollet overhovedet at gå op i det. :P

Er idéen i achievements ikke primært at man kan give sig selv nogle udfordringer?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 21/01-08 15:02 
Det er sjovt at achievement-hunte. Specielt i co-op, men også alene.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 21/01-08 15:08 
Sumez>
Er idéen i achievements ikke primært at man kan give sig selv nogle udfordringer?

Jeg kan godt se ideen i det, men synes det er lidt plat og kedeligt i længden. Det har aldrig været noget jeg har gået ret meget op i ihvertfald.
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/01-08 15:17 
Det er et stort replay-incitament for mig - at jage de små "ekstra-opgaver" programmørerne har lagt ind i spillene. Og co-op achievs er endnu bedre!
PlaykidPlaykidSkrevet 21/01-08 17:05 
Wehner>
Det er sjovt at achievement-hunte. Specielt i co-op, men også alene.

På den anden side kunne man måske godt bruge et par ekstra GP til at øge noget afstand fra Bede i achievment-kapløbet :)
Spiller nu: Halo 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/01-08 17:20 
Kapløb? Hvilket kapløb?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/01-08 18:05 
Det er netop det kapløb, Playkid snakker om, som er en del af det sjove ved achivements for mig. Det er altid sjovt at sammeligne hvem der har fået flest points generelt, og i de enkelte spil - ikke mindst opnår man håne-ret, omend hvor barnligt det måtte være.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/01-08 18:38 
Nåh, dét! Jeg blæste forbi ham så hurtigt at jeg ikke engang nåede at opdage at der var et kapløb i gang :-D :-D :-D
Bede-xBede-xSkrevet 21/01-08 18:44, rettet 21/01-08 18:49 
Sumez>
Er idéen i achievements ikke primært at man kan give sig selv nogle udfordringer?

Det er da noget af det, men der er også et socialt aspekt i det, hvis man tilbringer meget tid på Live, pga den måde det er sat op på. Man har en record over, hvad man har spillet og hvor meget, man har spillet det, som kan sammenlignes med andres tilsvarende.

Playkid>
På den anden side kunne man måske godt bruge et par ekstra GP til at øge noget afstand fra Bede i achievment-kapløbet :)

Nej, det synes jeg, ville være en umådelig dårlig ide og helt unfair, når jeg ikke er så meget på for tiden.

Men ok, jeg henter dig jo alligevel i febuar ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 21/01-08 19:30 
Jeg er MEGET på Live (hvis i ikke har opdaget det :)), og jeg synes helt ærligt ikke den score siger så meget. Der er jo forskel på hvilke spil man gider spille. Men man kan altid sammenligne enkelte spil, for eksempel vil jeg ikke lade det stå uset hen at du har flere (alle) achievements i SotN end mig. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 21/01-08 19:53 
du er? :o
Skal lige tjekket min 360 om der er fejl med friends list :P

Kan godt lide at gå efter archievement. Men vis det kedeligt så prøver jeg ikke engang(se min gears of war) og køber heller ikke spil bare for archievements!.
Men har de en lille kamp med en om hvem der har flest(han fører, pågrund jeg var uden 360 en måned). Men vis folk bruger glitch til dem, skulle man skamme sig lidt. Ikke fordi et betyder så meget (selv fået et par archievements med glitch(Bare lave GH spillene ordenligt!!!))
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PlaykidPlaykidSkrevet 21/01-08 20:47 
Hyakotake>
Nåh, dét! Jeg blæste forbi ham så hurtigt at jeg ikke engang nåede at opdage at der var et kapløb i gang :-D :-D :-D

Men du er vist også ved at løbe tør for spil, så der går nok heller ikke længe inden du også er overhælet :)
Bede-x>
Playkid>
På den anden side kunne man måske godt bruge et par ekstra GP til at øge noget afstand fra Bede i achievment-kapløbet :)

Nej, det synes jeg, ville være en umådelig dårlig ide og helt unfair, når jeg ikke er så meget på for tiden.

Men ok, jeg henter dig jo alligevel i febuar ;)

Man kan også se på det på denne her måde - Du gemmer på King Kong, jeg spillede det kun igennem 2 gang fordi jeg ikke ville snydes for de 1000GP jeg tjente dengang jeg spillede det af god vilje, på min gamle account ;)
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 21/01-08 21:07, rettet 21/01-08 21:09 
Hyakotake>
Nåh, dét! Jeg blæste forbi ham så hurtigt at jeg ikke engang nåede at opdage at der var et kapløb i gang :-D :-D :-D

Bah, jeg spiller jo også andre systemer end 360 :)

Sumez>
Jeg er MEGET på Live (hvis i ikke har opdaget det :)), og jeg synes helt ærligt ikke den score siger så meget.

Det gør den heller ikke, men forstil dig, at du sidder helt tilforladeligt og gamer lidt en dag, og pludselig står det på skærmen: Message from Playkid. Man åbner beskeden og får nu oplyst, at man vist er kommet lidt bagefter i gamerpoints.

Det kan man da ikke sidde overhørig ;)

Playkid>
Du gemmer på King Kong

Yep. Jeg mener, at jeg endte med at spille Sparkster i stedet for King Kong, da det fangede mig mere, men skulle du nogensinde komme for langt foran, kan det godt tænkes, at jeg finder aben frem igen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 21/01-08 21:25 
Nåh...Jaja der kan man da bare se.

Tænkte nok i ikke kunne lade være med alt det PJAT :D!

I er barnlige ;D!
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/01-08 21:45 
Jamen, Bede, selv med 2 King Kong-spil når du mig jo ikke. Måske skulle du købe "Avatar - The Last Airbender", smide al pli og etik overbord og lave de 1000 der er deri på 5 minutter.

Ja, vi er sgu barnlige! :-P
SumezSumezSkrevet 21/01-08 22:31 
Sparkster på Xbox??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 21/01-08 22:54, rettet 21/01-08 22:56 
Nej, på Megadrive.

Hyakotake>
Måske skulle du købe "Avatar - The Last Airbender", smide al pli og etik overbord og lave de 1000 der er deri på 5 minutter.

Det plathedsniveau er vi vist ikke nået til endnu :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 22/01-08 20:40 
Syntes virkelig man skal passe på med Achievement-ræset. Er selv ret vild med achievements, i den forstand, at det er lidt et "kick" når det lykkes at få en, specielt en der kræver man er specielt god eller grundig, men har taget mig selv i at købe/låne spil, kun for at få en højere score. Og helt ærligt, det begyndte at udvande spil-oplevelsen for mig.

Kvalitet, fremfor kvantitet! Er væsentligt mere glad for mine 1000 gamerpoints i Bioshock end mine 1000 i King Kong.

Gamerpoints skal bruges til at supplere et spil, ikke bruges til at få en til at grinde det en gang til, selvom man egentlig ikke gider!

Det er i hvert fald mine 2 cents worth.
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/01-08 00:49 
Achievements er noget af det bedste ved 360'eren. Specielt de lidt maerkelige og tidskraevende af slagsen: eksempelvis 1000 headshots i PDZ eller koere paa samtlige veje i Test Drive.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/01-08 10:57 
Hvis I er friske på Halo 3 legendary...

Jeg hedder A Perfect Man på live
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig