X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SSB Brawl med Famitsu


Svar
HankyHankySkrevet 16/01-08 19:17 
Super Smash Bros. Brawl har netop scoret 40/40 i af Famitsu, som har været de første til at anmelde spillet.

Hvad tænker I :) ?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
jaesjaesSkrevet 16/01-08 19:28 
Hanky>
Hvad tænker I :) ?

At 40 er det halve af 80.
At spillet sikkert er godt.
At Konsolkongen vil vurdere det til 6/10 eller 7/10 :)
HankyHankySkrevet 16/01-08 19:30 
Personligt glæder jeg mig da til at prøve det, men jeg har absolut ingen forventninger til det, selvom man med denne score, næsten ikke kan lade være. Det har som sådan aldrig rigtig sagt mig så meget, selvom N64-udgaven da var meget sjov.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/01-08 20:32 
jaes>
At Konsolkongen vil vurdere det til 6/10 eller 7/10 :)

Woot!? Jeg er sikker på at spillet vil stinke som de andre i serien :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 22/01-08 22:09 
Du er sikkert endnu mere sikker nu hvor det er kommet frem hvem udvikleren er. Det er Game Arts - holdet bag Grandia III gik videre med Super Smash Bros. Brawl.

Lidt overraskende at de sættes til sådan noget, men det er åbenbart gået ret godt hvis Famitsu har ret.

Interview med designeren
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-08 22:26, rettet 22/01-08 22:27 
Grandia III var virkelig en kæmpe skuffelse for mig så det har du da helt ret i. Ellers mener jeg at Game Arts har leveret en del rigtig gode spil, i hvert fald til Saturn og Dreamcast (Gungriffon og Grandia).
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 22/01-08 22:33 
Ret underligt at Game Arts har lavet det!

Jeg synes det første SSB var ret kedeligt, men Melee var virkelig en kæmpe positiv overraskelse, og gav mig yderligere respekt for HAL! Det har slet ikke fået den anerkendelse det fortjener af Powerstone-forblændede individer herinde. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-08 22:41 
Vi er vel bare nogen stykker der vælger at spille andet end held-spil :) Siger ikke PowerStone er fantastisk, (se bare hvordan Rune kan campe?!) men det er klart bedre end SSB :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 22/01-08 23:11, rettet 22/01-08 23:11 
Manner, du er en dårlig taber ;)

I hvert fald beviser det, at PowerStone ikke er heldbaseret overhovedet :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-08 23:20 
ALLE der ville ha' set den kamp ville nok mene at der var tale om ekstremt dårlig sportsånd :) Du campede i øvrigt også den samme kedelige ørkenbane konstant. Jeg må træne inden næste træf så får du klø.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 23/01-08 09:09 
Konsolkongen>
Vi er vel bare nogen stykker der vælger at spille andet end held-spil :)

Som sagt, ikke den anderkendelse det fortjener. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 23/01-08 09:18 
Konsolkongen>
ALLE der ville ha' set den kamp

Jaja, bare få det til at lyde som om I kun fik tæsk én kamp... ;)

Jo flere dingenoter og sager der er på en bane, jo mere tilfældigt bliver det. Den tomme ørkenbane er derfor det bedste udtryk for, hvor ringe I var ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 23/01-08 11:36, rettet 23/01-08 11:37 
For mig har SSB spillene har altid virket som en fortyndet overproduceret udgave af Powerstone.
Det virker som om de bare har læsset alt de kan komme i tanke om oven på, uden at overveje om det rent faktisk gør spillet bedre.
Min oplevelse er at grundkernen i gameplayet på SSB spillene, kombinerer de værste aspekter fra hardcore og buttonbasher fighting spil. Man skal træne i +50 timer for at blive god til et gameplay, som i virkeligheden ikke er særligt dybt og i mange henseender afhænger af held.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 23/01-08 15:13 
Zzap!>
Det virker som om de bare har læsset alt de kan komme i tanke om oven på, uden at overveje om det rent faktisk gør spillet bedre.

Ja det virker sådan, men i virkeligheden har de sluppet godt fra det. Wowz.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig