X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Heavy Rain news!


Reply
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/01-08 22:20 
TVG har fået en lille snak om spillet, men det virkeligt spændende er de to nye screenshots...


Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
185 topic(s).
« < 1 2 3 4

Reply
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/02-10 08:32 
Core>
Sid Meier? Er det Pirates-Sid Meyer? Og er han med på holdet denne gang? For det var han da ikke ved Fahrenheit vel? Eller?

Ah, der er også nogen steder hvor man skal danse med ham detektiven. Det er også Sid :)
enfenenfenSkrevet 18/02-10 10:07 
Jeg fik lejlighed til at prøve demoen i går. Umiddelbart er jeg vild med spillet, og skal helt sikkert have Heavy Rain, når jeg på et tidspunkt får taget mig sammen til at købe en PS3.

Det virker som om, at nogle af ens handlinger har konsekvens for det videre forløb. Eks. kunne jeg godt tænke mig at se, hvad der sker, hvis man i demoen fik tæsket ham rocker-alfons typen. Jeg fik nemlig en gevaldig røvfuld af ham. Fik aldrig rigtig styr på knapperne, da eksempelvis X som bekendt ikke har samme placering på en PS3 og 360 controller :)
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/02-10 10:41 
Nej, knap-placeringerne havde jeg også lidt problemer med, når man har Xbox-knapperne i fingrene... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 18/02-10 10:46 
Haha, du er konsolhandicappet :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 18/02-10 11:48 
Det er jeg også. Kan man ikke få det til SNES?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 18/02-10 12:37 
I så godt at der er en setting, så man kan vælge hvor fortrolig man er med knappernes placering på controlleren, og deraf hvor meget tid man har til at tåge rundt i dem (antager jeg)? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 18/02-10 12:41 
Det lyder fornuftigt
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 18/02-10 12:43 
Nix. Kiggede slet ikke settings :)
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 18/02-10 13:09 
Burde også have været en handicap-option som bevirker at der bruges ABXY symboler istedet :D
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/02-10 14:32, rettet 18/02-10 14:42 
RJK>
I så godt at der er en setting, så man kan vælge hvor fortrolig man er med knappernes placering på controlleren, og deraf hvor meget tid man har til at tåge rundt i dem (antager jeg)? :)

Jow, men hvad gør man når man spiller på laveste fortrolighedssetting... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RJKRJKSkrevet 18/02-10 14:45 
Indser at man er en total Xbox-fanboy? ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 18/02-10 14:54 
Hvis man tæsker ham gutten, er dialogen lidt anderledes, men ellers sker der ikke noget specielt, udover at han ikke ser så smadret ud i fjæset efterfølgende.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/02-10 15:09 
RJK>
Indser at man er en total Xbox-fanboy? ;p

Hvilket du får til at lyde som en dårlig ting... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 20/02-10 10:32 
Så kom Gamespot også ind i kampen...


Review
SephirothSephirothSkrevet 23/02-10 14:20 
Andre, der har bestilt fra Elgiganten og har erfaringer med, om de leverer på release-dagen?

De havde special-versionen til kun 349,- og den alm til 399,- af en eller anden grund. Det ser dog ud til, at special-versionen er udsolgt, da den er væk fra deres netbutik.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 23/02-10 14:30 
Coolshop har den også til 399,- og de plejer at kunne levere på dagen.
WikzoWikzoSkrevet 23/02-10 18:48 
Elgiganten har udsolgt pga. massiv efterspørgsel. Mit spil blev sendt i går, så regner med at modtage det i morgen på launch.

Desuden ved jeg, at flere fra CDON har modtaget deres eksemplar i går.

Glæder mig! :D
SephirothSephirothSkrevet 23/02-10 23:11 
Fik osse lige en besked om, at mit kommer med posten i morgen :)

Og btw. pas på med spoilers. Folk går helt bananas med at afsløre, hvem morderen er på diverse spilrelaterede sites.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/02-10 23:16 
Så gør det ikke noget, hvis jeg her afslører, at morderen er butleren?? :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 24/02-10 08:40 
Det er en fed løwn - butleren kommer først som DLC!
HeroldHeroldSkrevet 24/02-10 09:27 
Haha, det kunne være fantastisk med et mysterie, hvor afslutningen er DLC. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/02-10 16:16 
Men hvis det allerede ligger færdig på skiven ville det være helt ok... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 24/02-10 17:38 
Hvis man ikke skal betale for det, kan de bare kalde det DRM.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/02-10 17:41 
Øv jeg var ikke klar over at der var en special version. Anyway, Zavvi har afsendt mit idag så jeg får det nok i næste uge engang.

Hér snakker Mega 64 om hvor sørgeligt det er:
http://www.youtube.com/watch?v=7ZZOlqq6rz8
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-10 20:47 
Er det normalt for Heavy Rain at lyden forsvinder til tider?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/03-10 22:06 
Folk melder andre steder om lyd der ude af sync, og falder ud - så ja, det er normalt, men der arbejdes vist på en løsning.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 01/03-10 22:10 
Jeg oplevede en smule hakkende lyd i det første kapitel (muligvis i det andet også). Men total udfald har jeg ikke oplevet - dog har flere rapporteret diverse glitches så det er nok ikke unikt for dit eksemplar.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-10 22:31 
Det var værst i første kapitel og har været en eller to gange siden. Ikke så stort et problem som jeg frygtede :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 02/03-10 09:58 
LOL - Der er en glitch i spillet så man kan spille som nøgen Madison :D

Heavy Rain news!


HARD Rain (mindre spoilers)
SumezSumezSkrevet 03/03-10 08:14 
Flot udtalelse fra Penny Arcade:

I've spent a couple nights with Heavy Rain now and I think it's really special. If you're a parent, (especially a Dad) this game can be pretty difficult to play at times. In fact I'm curious if people who don't have kids will end up getting as much out of it. I don't know if it's an 89.85%, or a 9.7 out of 10. What I do know is that after a late night playing it, I sneak into my son's room and hug him before I go to bed. I think Heavy Rain is probably one of the most important games ever made. Maybe not one of the best, but definitely important.

Lyder som klasser væk fra sammenligning med Fahrenheits pinlige kliché-plot.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/03-10 10:14, rettet 03/03-10 10:15 
Jeg kan godt lide historien og jeg syntes faktisk at det er sjovt at lave de dér hverdagsting som at tage en kop kaffe eller gå på toilettet i spillet. Noget som jeg har hørt andre folk brokke sig over.

Jeg har kun haft 2 vilde bugs i spillet indtil videre:

**Ikke rigtig nogen spoilers egentlig**

Spillet frøs da Ethan Mars løb ud af stor-centret og jeg blev nødt til at reboote PS3'en

Hjemme hos Ethan prøvede jeg at sætte mig ned på en stol ved køkkenbordet samtidig med at en lille sekvens spillede imens Shaun rejste sig op efter at have spist. Da jeg så havde styringen igen, stod Ethan midt i stolen og kunne ikke bevæge sig overhovedet så jeg blev nødt til at reloade.

Ellers er det småting som folk der clipper igennem hinanden osv.
BeanoBeanoSkrevet 03/03-10 10:22 
Darkbeat>
Hjemme hos Ethan prøvede jeg at sætte mig ned på en stol ved køkkenbordet samtidig med at en lille sekvens spillede imens Shaun rejste sig op efter at have spist. Da jeg så havde styringen igen, stod Ethan midt i stolen og kunne ikke bevæge sig overhovedet så jeg blev nødt til at reloade.

Den bug rendte jeg også ind i ved anden gennemspilning :)
KTCKTCSkrevet 16/04-10 21:47 
Jeg er gået hen og er blevet adopteret af Heavy Rain, og i den forbindelse søgte jeg efter lidt uskadelig information omkring nogle aspekter i spillet. Det var ikke nogen, som burde kunne spoile noget for mig, og jeg forventede da heller ikke, af alle steder, at en Wikipedia-side omkring spillet meget åbent afslørede morderen for mig. Derfor bringer jeg her en advarsel til folk, som ikke har gennemført spillet endnu: Hold jer væk fra Wikipedia-siden, for I vil fortryde det! Det vil bestemt være surt at vide det fra starten, og heldigvis var jeg dog ikke ret langt fra afsløringen selv, da jeg fik det spoilet.

Nå, det var så mit forsøg på at hjælpe andre, og så vil jeg ellers oprette mit eget emne omkring spillet, som mere eller mindre kun vil indeholde spoilere, for jeg vil nemlig diskutere plottet, fortællestilen, moralen, motiver og alt det, som er selve essensen i spillet:


Heavy Rain SPOILER tråden
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WikzoWikzoSkrevet 24/04-10 09:56 
Lagde I mærke til de tre tegnefilm, som kørte på forskellige fjernsyn i spillet?

Nu er de blevet lagt online, og de rummer faktisk overraskende megen kvalitet. Alle tre er kortfilm produceret af franske elever på animationsskolen Gobelins School of Art.


Tegnefilmene i Heavy Rain
KTCKTCSkrevet 24/04-10 10:28 
Jeg lagde meget mærke til dem, og jeg ser dem mest som parodier på Pirates of the Caribbean og Indiana Jones, og så mindede den med hønsene mig om Moorhuhn og så var den lidt sær. Men ja, ganske god kvalitet, ligesom jeg også gik helt i stå i både Max Payne og The Darkness, som også har nogle ganske interessante tv-indslag.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
185 topic(s).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Username
Password
Remember me