X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Skribenter søges til Sequentia


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/01-08 11:28 
Sequentia er et relativt nystartet spilsite, som for alvor er blevet klar til at sætte alle sejl i 2008, hvor vi vil satse på at blive et af de mest markante sites i den danske branche. Vi er et blog-baseret site med fokus på passion, humor og glæden ved at spille, men er samtidigt også kritiske og seriøse omkring det vi holder mest af: computerspil.

Vi ser helst, at du som skribent er fyldt 20 år, kan formulere dig skriftligt på flydende dansk, og levere ca. tre nyheder dagligt, udover de artikler du gerne vil bidrage med.

Arbejdet er rent "pro bono", da vi ikke samarbejder med nogle distributører. Fordelen ved dette er en fuldstændig uafhængighed. Hos Sequentia anmelder du det DU gerne vil anmelde, og det du brænder for.

Vil du være med til at sætte dagsordnen og præge den danske spilpresse? Så send en motiveret ansøgning (vedlagt en prøve på dine skriftlige kundskaber) til morten.from@sequentia.dk

Vi ser frem til, at høre fra dig :)

Sequentia
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 11/01-08 12:56 
Spændende.
Ser måske en anelse tamt ud som det er nu, men ambitionerne lyder til at være på rette sted, og seriøsiteten er i orden, så jeg ønsker jeg held og lykke!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/01-08 13:00 
Det er netop derfor vi søger flere skribenter, da byrden simpelthen er for tung at løfte med det sparsomme mandskab vi har i øjeblikket :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig