X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Soul Calibur IV


Svar
ChronoChronoSkrevet 10/01-08 11:55, rettet 10/01-08 11:55 
Der er en ny trailer oppe på det officielle web-site. Se lige hvem der er med denne gang :O

Trailer
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
246 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 27/07-08 19:29 
Jeg har heller aldrig spillet SC spillene med analog stick og overrasker mig meget at nogen gør det - virker da alt for løst og upræcist IMO.
dRxLdRxLSkrevet 27/07-08 19:51 
Beano>
... - virker da alt for løst og upræcist IMO.

Med andre ord et perfekt match til seriens gameplay :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 28/07-08 07:28 
He he he...

Jeg ser nu heller ikke SC serien som den bedste beat'em'up francise netop pga dette, men har trods alt en stor underholdningsværdi alligevel og ingen grund til at gøre det mere løst og upræcist end nødvendigt ;)
GreaseballGreaseballSkrevet 28/07-08 08:53 
ja, nogen Virtua Fighter er serien ikke. Men der skal også være plads til de mere "løse" af slagsen.
RJKRJKSkrevet 28/07-08 09:10 
King Chaos>
Nej, men man diskvalificerer sig selv når man kommer med elitært gøgl. :)

Hvis jeg er elitær fordi jeg mener digitalt styrede spil skal spilles med digital kontrol, så kald mig da gerne elitær. Så må vi lige finde ud af, hvad dem som spiller analogt styrede bilspil med tastatur, dansespil med standard controller og 2d-fightere, 2d-shootere og PES med analog stick skal kaldes... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
QQSkrevet 28/07-08 09:53 
The Dane>
ja, men hvad ville det så gøre ved Vader.

Soul Calibur IV
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/07-08 11:49 
Hanky>
Tror det stammer tilbage fra Dreamcast, hvor D-paddet naesten er lige saa ringe, som paa 360'en.

Og jeg fatter stadig ikke at du kan mene det. DC D-paddet er da nogenlunde logisk udformet og det reagerer hver gang man bruger det. Hvad er det så der gør det dårligt?
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/07-08 11:58, rettet 28/07-08 11:59 
RJK>
Hvis jeg er elitær fordi jeg mener digitalt styrede spil skal spilles med digital kontrol, så kald mig da gerne elitær. Så må vi lige finde ud af, hvad dem som spiller analogt styrede bilspil med tastatur, dansespil med standard controller og 2d-fightere, 2d-shootere og PES med analog stick skal kaldes... :)

Nej, du er elitær fordi du hævder at det er "den eneste rigtige måde at spille på" ...altså med d-padden. Og det gør tilsyneladende dem der bruger sticken til nogen der lige så godt kunne bruge wii-moten. Og det er noget gøgl. :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/07-08 12:00 
Eller i værste fald er du bare nedladende. Eller begge dele.
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/07-08 12:03 
RJK>
...digitalt styrede spil skal spilles med digital kontrol...

Jeg var i øvrigt ikke klar over at der var specielle regler der SKAL overholdes? Ellers...?... kommer spil-politiet og uddeler dagbøder? Hvis du nu kravler ned fra din høje (elitære) ganger, så vil du opdage at folk spiller på den måde de finder mest behagelig...
RJKRJKSkrevet 28/07-08 12:16, rettet 28/07-08 12:19 
Måske du skulle læse hvad jeg skrev, inden du farer i flint og fyrer indlæg af. "Jeg mener."

Du må kalde det elitært eller nedladende eller alt hvad du vil, jeg er sådan set ligeglad. Per definition har man mest præcis kontrol med digital styring i nævnte spil, det er ikke til diskussion. Det er lavet til digital styring og vil derfor altid fungere bedst med digital styring. At nogen så af personlige præferencer foretrækker upræcis kontrol fordi de holder bedre på sticket eller hvad ved jeg, ændrer jo ikke på det grundlæggende faktum.

Er jeg så også elitær og nedladende når jeg siger at billedkvaliteten er bedre med RGB end composite, når der nu er nogen der foretrækker composite, fordi det giver et "blødere" (=uskarpt) billede?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/07-08 12:26 
Ja, det er godt forsøgt... men da du slutter med at nævne wii-moten, er det svært at løbe fra at du taler ned til analog-brugerne. Rent teknisk har du naturligvis ret, men det er slet ikke oppe til diskussion.
RJKRJKSkrevet 28/07-08 12:33, rettet 28/07-08 12:34 
Så ved jeg ikke hvad vi diskuterer? At du bliver fornærmet over at jeg skriver en tydeligvis for-sjov-kommentar, som endda havde en smiley?

I øvrigt synes jeg at dem der foretrækker composite over RGB ligeså godt kunne bruge et sort/hvid fjernsyn :)

Men seriøst, ja, jeg mener da helt sikkert at dem der spiller analog i spil med digital styring snyder sig selv. Hvis man ikke kan bruge et d-pad (og det er jo fuldt forståeligt på visse controllere, fx GameCuben, som jeg mener Hanky har spillet SC2 på), så anskaf da en ordentlig digital controller i stedet for. Eller lad være med at græde, når nogen fortæller jer at I ikke spiller på en optimal måde :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/07-08 12:52 
...og endnu engang må jeg spørge mig selv hvorfor jeg overhovedet orker at indgå i en diskussion med dig...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/07-08 12:56 
Fordi "internet"
HankyHankySkrevet 28/07-08 12:58, rettet 28/07-08 13:01 
Jeg tror det er ren og skaer vanesag :-)

Det faldt mig naturligt, efter SC paa Dreamcast, hvor jeg altid har spillet med analog-pinden, ogsaa at spille SCII paa GameCuben med analog.

Jeg vil godt give dig ret i at d-pad styring er mere praecist - jeg kunne aldrig nogensinde droemme om at spille e.g. Tekken, Street Fighter eller for den sags skyld alle andre fightere med andet, men naar jeg aldrig har spillet SC med andet end analog, har jeg meget svaert ved at vaenne mig til andet. Upraecist eller ej, saa vil jeg vove paastaa jeg stadig (til trods for analogen) kan dele kvalificerede oeretaever ud, selv til folk med d-pad praeference ;-)

Hvem graeder forresten, fordi du (Rune) fortaeller os vi ikke spiller Soul Calibur paa den optimale maade? Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg har da ikke et behov for en ordentlig digital controller, for at spille Soul Calibur - punktum.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/07-08 13:35 
RJK>
I øvrigt synes jeg at dem der foretrækker composite over RGB ligeså godt kunne bruge et sort/hvid fjernsyn :)

Nu det bliver nævnt - Hvordan kan det være at Component ser bedre ud end HDMI på mit tv? Det giver ikke mening?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 28/07-08 14:17 
King Chaos>
...og endnu engang må jeg spørge mig selv hvorfor jeg overhovedet orker at indgå i en diskussion med dig...

Det er da også dumt, for du ved jo på forhånd at du "taber" ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/07-08 14:18 
Born2Play>
Nu det bliver nævnt - Hvordan kan det være at Component ser bedre ud end HDMI på mit tv? Det giver ikke mening?

Hvordan bedre? Farverne eller skarphed?
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 28/07-08 14:23 
Hanky>
Jeg vil godt give dig ret i at d-pad styring er mere praecist

Med andre ord er alle enige, så hvad er problemet?

Selvfølgelig kan man vænne sig til en masse skidt, men det bliver det jo ikke bedre af til at begynde med. Selvom du er vant til analog styring, så er den stadig dårligere, og du ville med altovervejende sandsynlighed have været bedre til spillet, hvis du fra starten havde styret med digital.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 28/07-08 14:35, rettet 28/07-08 15:03 
Til RJK og King Chaos:

Det handler om "Skills" ;D
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/07-08 15:11 


Der er kun én måde at spille fighters på
nerosnerosSkrevet 28/07-08 15:15 
Nemlig :-)
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 28/07-08 15:38 
Mon ikke præcisionen forringes med sådan en blød adapter?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/07-08 15:46 
Konsolkongen>
Hvordan bedre? Farverne eller skarphed?

Begge dele faktisk?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 28/07-08 15:56 
Darkbeat>
Der er kun én måde at spille fighters på

Sårn en bestilte jeg men blondinen forsvandt i posten - damn you, PestDanmark!
Alf81Alf81Skrevet 28/07-08 15:59, rettet 28/07-08 16:02 
@ Darkbeat - Jada! med venstre hånd på 1P knapperne og højre på 2P sticket ;P

Iøvrigt er Happ rimelig trist til fightere.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 28/07-08 16:02 
Lol!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 28/07-08 16:03 
Alf81>
Jada! med venstre hånd på 1P knapperne og højre på 2P sticket ;P

Det ER en ægte blondine :)
GreaseballGreaseballSkrevet 28/07-08 17:19 
Hanky>
Jeg tror det er ren og skaer vanesag :-)

Jeg er 100% enig i Hanky her, jeg har kun spillet SC med analog, ren og skær vane plus det er IMO nemmer at gå rundt om modstanderen med analog styring. Det skal du siges at jeg syns da også at spil som Street Fighter og VF bliver bedre med den digitale pad. Men jeg har aldrig haft problemer med mit 360 d-pad.

Men ellers holder vi da bare en kamp når spillet kommer, to hold, Analog Vs. Digital ;P
KTCKTCSkrevet 28/07-08 17:35, rettet 28/07-08 17:36 
Alf81>
@ Darkbeat - Jada! med venstre hånd på 1P knapperne og højre på 2P sticket ;P
For ikke at tale om, at hun har glemt at sætte kablet i den. Jeg var da også tæt på at skulle til at brokke mig, for jeg fik heller ikke krammedukke med, men så kom jeg til at tænke over sagen. Hun skal da helt holde sig fra fars legetøj og smutte ud efter en bajer i stedet for. Man kan jo nærmest se, at frk. Hestebid på billedet der, sikkert ikke engang kan finde ud af at koge et æg.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/07-08 17:56, rettet 28/07-08 17:58 
Born2Play>
Begge dele faktisk?

Det lyder sgu meget mærkeligt. Hvis du har leget med indstillingerne og ikke kan få HDMI til at se bedre ud end component må der være noget galt med dit tv :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/07-08 20:26 
Alf81>
@ Darkbeat - Jada! med venstre hånd på 1P knapperne og højre på 2P sticket ;P

Præcis :D

Custom key-config!
Se DET kræver skills
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/07-08 00:14 
Folk er kreative allerede

Soul Calibur IV
SumezSumezSkrevet 29/07-08 08:38 
Lader til at være lidt mere at rykke rundt med end i 3'eren. Eller er det bare lige Bison, der var ekstra oplagt at lave?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 29/07-08 12:43 
Udkommer det idag????
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/07-08 13:10 
Torsdag i DK
nerosnerosSkrevet 29/07-08 13:33 
Ok troede lige det var idag. Det bliver et must buy :D
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/07-08 13:42 
Ja der er vidst flere outfit slots at lege med i det hér og 350 forskellige dele man kan unlocke. Farver kan man selv bestemme ud fra en stor pallette ligesom i 3'eren.
nerosnerosSkrevet 29/07-08 13:43 
Damn jeg elsker den slags ting :-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 30/07-08 09:51 
Mon der er nogle steder som sælger det idag? Jeg vil ha det NUUUUUUU ;-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/07-08 10:26 
Jeg var i El-giganten igår for at se om jeg kunne lokke det ud af dem men de vidste ikke rigtig noget om hvad de går og sælger så jeg fik et eller andet svar om at "hvis det ikke står på hylderne så har de det ikke".
SonicSonicSkrevet 30/07-08 10:28 
Hehe, den har jeg også hørt, mange gange ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 30/07-08 10:59 
Hvad med Blockbuster?
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/07-08 11:44 
neros>
Damn jeg elsker den slags ting :-)

Me2... i øvrigt jeg er ligeglad med hvor det kommer i dag, men er derimod ude efter hvor det er billigst...
BeanoBeanoSkrevet 30/07-08 11:53 
IGN har givet den 8.7 :)

Lyder også til at PS3 er den bedste udgave denne gang med lille margen pga. muligheden for HDD install (= kortere loadtider) og Yoda i 360 udgaven der er uballanceret. Men ellers stort set identiske udgaver iflg. rapporterne.
BonziniBonziniSkrevet 30/07-08 12:00 
King Chaos>
neros>
Damn jeg elsker den slags ting :-)

Me2... i øvrigt jeg er ligeglad med hvor det kommer i dag, men er derimod ude efter hvor det er billigst...

Skulle være 200 i rabat hos game hvis man er medlem.. så kommer det til at koste 349,-
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/07-08 12:04, rettet 30/07-08 12:08 
neros>
Hvad med Blockbuster?

Jeg regner med at kigge forbi Blockbuster imorgen. Jeg var forbi EB games for at høre om de havde men han sagde at det først udkom på Fredag... hmmm...

EDIT:
Game.co.uk skriver også 1/8
nerosnerosSkrevet 30/07-08 12:36 
Darkbeat>
Jeg regner med at kigge forbi Blockbuster imorgen. Jeg var forbi EB games for at høre om de havde men han sagde at det først udkom på Fredag... hmmm...

Blockbuster sælger det ihvertfald imorgen. Det måtte ikke sælges idag selv om de havde det. Det var ihvertfald det den søde dame sagde i telefonen.

Tomorrow it is!
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/07-08 12:55 
Jeg endte med at bestille fra coolshop... De plejer at sende det så man har det på dagen... Nu må vi se :)
246 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig