X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Soul Calibur IV


Svar
ChronoChronoSkrevet 10/01-08 11:55, rettet 10/01-08 11:55 
Der er en ny trailer oppe på det officielle web-site. Se lige hvem der er med denne gang :O

Trailer
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
246 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
ChronoChronoSkrevet 10/01-08 11:55, rettet 10/01-08 11:55 
Der er en ny trailer oppe på det officielle web-site. Se lige hvem der er med denne gang :O

Trailer
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 10/01-08 12:03 
Hahahhaahaa, hvor er det lækkert :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 10/01-08 12:05 
Det er jo fjollet
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 10/01-08 12:22 
Nu må de tage sig sammen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 10/01-08 12:41 
Yoda kommer i 360-udgaven og Vader kommer på PS3.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 10/01-08 12:41 
LOL!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/01-08 12:47 
Det er en joke ikke? De må da selv kunne se det!? Det giver jo ingen mening at inkludere de to karaktere (udover at de bruger slag-våben). Soul Calibur er på vej ned af bakke...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HankyHankySkrevet 10/01-08 12:53 
OMG, hvor er det fedt at de tør :D
Folk har helt ret i at det ikke hører nogen steder hjemme i SCIV, men for dælen da - det er ret komisk.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
GreaseballGreaseballSkrevet 10/01-08 12:59, rettet 10/01-08 12:59 
Morsomt det er det sku'
Men hvorfor skal 360 havde Yoda mens PS3 får Vader. Vil heller havde Vader men nægter at fedte rundt med PS3's skod-pad i kampspil.
Alf81Alf81Skrevet 10/01-08 13:00 
De passer i det mindste bedre ind end Link i Cube-versionen af 2'eren. Men udover det, så er det jo' kæmpe åndsvagt.
Ting om dét og pis.
NaieraNaieraSkrevet 10/01-08 13:04, rettet 10/01-08 13:07 
Jeg tænkte 'Kirby', eller noget i den retning, ud fra de reaktioner jeg nåede at se i tråden, før jeg så traileren, men det her er da også mega komisk :p Selvom de selvfølgelig, på en måde, passer langt bedre ind end Link. De er lissom lidt nemmere at få til at passe ind i stilen...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ComradeComradeSkrevet 10/01-08 13:04 
Genialt, intet mindre :) Jeg håber virkelig Yoda bliver vild! :D
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 10/01-08 13:08 
Greaseball>
Vil heller havde Vader men nægter at fedte rundt med PS3's skod-pad i kampspil.

Og X360'erens ikke-fungerende d-pad er bedre!?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Alf81Alf81Skrevet 10/01-08 13:13 
Og for det andet, så burde man slet ikke spille den slags med pad :)
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 10/01-08 13:16, rettet 10/01-08 13:17 
De andre SC spil har da fungeret udmærket med analog stick.

Men ingen tvivl om at X360'ens d-pad er langt værre end PS3's. Det er ikke uhørt at jeg har trukket sværdet i stedet for hidden dagger i Asscreed, eller fået strafpoint i Puzzle Quest fordi den har registreret en direkte forkert retning...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 10/01-08 13:21 
Naiera>
Greaseball>
Vil heller havde Vader men nægter at fedte rundt med PS3's skod-pad i kampspil.

Og X360'erens ikke-fungerende d-pad er bedre!?

Siger jeg ikke...bruger det faktisk aldrig. Jeg er bare en af dem som kan spille spillet med analog. SC 3D bevægelse virker fint på den måde, IMO.
Gider ikke offer formuer på store pads lige så lidt som jeg gider at købe et rat.
Alf81Alf81Skrevet 10/01-08 13:26, rettet 10/01-08 13:26 
Der er det min indre autist prikker til mig. Selvom jeg nok aldrig kommer til at eje et Soul Caliber, udover Dreamcast-spillet, så vil jeg aldrig kunne finde på, at spille et arcadespil med pad.

EDIT: "Asscreed" er simpelthen den fedeste forkortelse jeg har hørt længe :D
Ting om dét og pis.
GreaseballGreaseballSkrevet 10/01-08 13:26, rettet 10/01-08 13:26 
Når du siger pad... mener du så D-padet alene eller joypad generalt?
For ja... d-padet på 360 er ringe. Der er faktisk uhyggelig få gode d-pads idag. Lader til at der lægges mere fokus på udviklingen af analog stikket.
dRxLdRxLSkrevet 10/01-08 14:54 
Stram op!

Køb et par af de her og hold op med at pive! ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 10/01-08 15:19 
Mmhmm, jeg har den identiske DoA4-udgave, men det er jo ikke nogen erstatning for et godt d-pad.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 10/01-08 16:27 
Tror jeg holder mig til analog stikket. Er jeg yderst tilfreds med. Har aldrig været fan de store stik. Ja i læste rigtigt, jeg elsker en god fighter, men har aldrig kunne finde mig i de store stik ;)
dRxLdRxLSkrevet 11/01-08 13:28, rettet 11/01-08 14:56 
Haha
Soul Calibur IV
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
The DaneThe DaneSkrevet 11/01-08 13:50 
ja, men hvad ville det så gøre ved Vader.

SE: Dræb alle der står i din vej...
DV: Det havde jeg stortset allerede tænkt mig.
SE: ooo k.

Ville nok ikke have nogen stor effekt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/01-08 15:13 
Minus og minus giver plus!

I am CUTE VADER!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/01-08 16:51, rettet 11/01-08 16:51 
Eeeeuww...
Da SenzaiDa SenzaiSkrevet 12/01-08 01:24 
Ham Yoda ser mig noget Cheap ud xD.

Skal bare lame med Yoshi og Seung Mina, som jeg plejer :P

Synes Namco skulle bekymre sig mindre om StarWars og så lige få fikset lidt balance, så spillet ikke bliver så brokent som forgængerne.
Increased Damage for Increased Win-Ratio!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/07-08 03:39, rettet 22/07-08 03:40 
Så er SCIV lige på trapperne og jeg glæder mig ihvertfald rigtig meget til det.
Der er et par stykker der har fået spillet tidligt og der er én der har lavet nogen videoer og lagt op på youtube hvor bla de nye "Critical Finishers" bliver vist.

http://www.youtube.com/user/GamerDee

Jeg er stadig ikke sikker på hvilken version af spillet jeg skal købe, men jeg hælder mest til 360 versionen lige nu, da jeg lige har bestilt et Hori EX2 stick...
BeanoBeanoSkrevet 22/07-08 08:56 
Vil gerne se en ammeldelse eller to før jeg betiller, men bliver nok PS3 versionen for mit vedkommende da jeg allerede har et Sega's Virtua Stick High Grade :)

Overvejer slet ikke at spille denne type spil med 360'erens controlleren's elendig D-pad og facebuttons.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/07-08 09:07 
Nej det er absolut også kun pga Hori sticket at jeg overvejer 360 versionen. Med 3D fighters som Tekken og Soul Calibur er jeg godt nok vandt til at spille med almindelig Dual Shock controller så det kan godt tænkes at jeg ender med PS3 versionen også.
Det ser pænt fedt ud det dér Virtua Stick... Gad vide om man kan få dem nogen steder stadigvæk?
BeanoBeanoSkrevet 22/07-08 09:22 
Købte mit hos Play Asia men de har den ikke længere.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/07-08 11:38 
Nå.. men... I panik har Namco fået slettet de dér videoer fra Youtube. Heldigvis har DanTheIsland uploadet dem på gametrailers.

http://dantheisland.gametrailers.com/gamepad/index.php?action=fanmovs
BeanoBeanoSkrevet 25/07-08 12:22, rettet 25/07-08 12:26 
De første anmeldelser er kommet ind...

Famitsu : 35/40
1UP : A
Play UK : 94/100
Da SenzaiDa SenzaiSkrevet 25/07-08 21:43 
Det var da vilde nok scores alligevel.

Er her nogen, der ved om spillet er bedre balanceret denne gang? Synes de andre SC virkede mig lidt brokne. Altså ikke over the top Mortal Kombat Broken men stadig brokne. Men forhåbentligt, smider Namco nogle balance updates op.
Increased Damage for Increased Win-Ratio!
BeanoBeanoSkrevet 26/07-08 09:27 
Surprise...

Rumor: Vader & Yoda as DLC
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/07-08 09:36 
Cool nok. Så er der jo ingen kvaler med at vælge. PS3 versionen for mig :)
Da SenzaiDa SenzaiSkrevet 27/07-08 12:39 
Er nogen, der kender et godt Soulcalibur forum?

Ligesom Tekken har Tekkenzaibatsu, Dead or Alive har Doacentral og Virtua Fighter har Virtuafighter.com.

Har Soulcalibur et tilsvarende forum?

På Forhånd tak,

Shin.
Increased Damage for Increased Win-Ratio!
GreaseballGreaseballSkrevet 27/07-08 15:14, rettet 27/07-08 15:17 
Darkbeat>
Cool nok. Så er der jo ingen kvaler med at vælge. PS3 versionen for mig :)

og 360 versionen til mig. Kan stadig bedre lide dens controller til kampspil end PS3'controlleren.

Selv om DLC kun er et rygte så skulle det ikke overraske mig. Igen tror jeg så bare det er en lille unlock fil man skal "købe". Ikke ligefrem fair deal i mine øjne nogen gange.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/07-08 15:16 
Controlleren er også min grund til at vælge PS3 versionen.
Tror bare det er på grund af vanen med at have spillet så meget Tekken med mine kammerater at vi foretrækker Playstation controlleren...
GreaseballGreaseballSkrevet 27/07-08 15:26 
Sandt nok.. Jeg har kun spille meget lidt Kampspil på den gamle PS2, Virtua Fighter 4 som et af dem. Det er et spørgsmål om vane.
Men det er meget godt at se at Namco vælger at gøre de extra figure som DCL.
Ikke som med SC2 der havde Spawn eller Link, og Link ville nok aldrig vlre DLC ;
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/07-08 16:25, rettet 27/07-08 16:31 
Men det kan være at man med lidt "fingerspitzgefühl" måske kan lave en Link i character creatoren.
Jeg var ret glad for den der var i 3eren og jeg er glad for at der er endnu flere dele i det nye spil

Folk var ret kreative i den i 3'eren

http://www.youtube.com/watch?v=oQgv-AF0STU
http://www.youtube.com/watch?v=KK-LDFg5SAc
http://www.youtube.com/watch?v=nkbvWr_gLMQ
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/07-08 16:41 
Darkbeat>
Tror bare det er på grund af vanen med at have spillet så meget Tekken med mine kammerater at vi foretrækker Playstation controlleren...

Eller måske fordi 360'eren D-pad er et af de ringeste nogensinde?
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 27/07-08 16:45 
Nej der er PS3 D-padet. ok så jeg bruger også analog stikket for det meste ^^) Men PS padet har altid ligget dårligt i min hånd hvad angår kamp og bilspil. Platform er det ok til.

Hvad ang. de film med hjemmelavede figurer så virker Ryu og Ken meget godt XD
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/07-08 16:47 
PS D-paddet er ret åndsvagt designet. Men i modsætning til 360'erens så reagerer den hver gang man trykker.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 27/07-08 16:52, rettet 27/07-08 16:53 
hmmmm... har jeg dog aldrig oplevet med det. Men jeg bruger det også meget sjælent. Det sider nærmest som om det er et extra sæt knapper. Mens PS paddet analog stik sider lidt for langt nede til min smag.
RJKRJKSkrevet 27/07-08 17:00, rettet 27/07-08 17:01 
Greaseball>
Nej der er PS3 D-padet. ok så jeg bruger også analog stikket for det meste ^^)

Er man ikke diskvalificeret fra at udtale sig om en controllers brugbarhed i fightere, hvis man benytter sig af analog sticket? Man kan jo ligeså godt styre med Wii Remoten, så... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 27/07-08 17:21 
Jamen den er jo også så ultrapræcis, at det sikkert er det bedste.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/07-08 17:24 
Nej, men man diskvalificerer sig selv når man kommer med elitært gøgl. :)
HankyHankySkrevet 27/07-08 17:25 
RJK>
Er man ikke diskvalificeret fra at udtale sig om en controllers brugbarhed i fightere, hvis man benytter sig af analog sticket? Man kan jo ligeså godt styre med Wii Remoten, så... :)

Sikke da noget vaas - jeg bruger ogsaa analog stick til Soul Calibur, som den eneste fighter overhovedet. Tror det stammer tilbage fra Dreamcast, hvor D-paddet naesten er lige saa ringe, som paa 360'en.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RaGeRaGeSkrevet 27/07-08 17:34 
Bruger os analog sticket og det fungerer aldeles glimrende for mig.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
GreaseballGreaseballSkrevet 27/07-08 18:26, rettet 27/07-08 18:26 
Hanky>
RJK>
Er man ikke diskvalificeret fra at udtale sig om en controllers brugbarhed i fightere, hvis man benytter sig af analog sticket? Man kan jo ligeså godt styre med Wii Remoten, så... :)

Sikke da noget vaas - jeg bruger ogsaa analog stick til Soul Calibur, som den eneste fighter overhovedet. Tror det stammer tilbage fra Dreamcast, hvor D-paddet naesten er lige saa ringe, som paa 360'en.

AHA! Der har vi svaret på gåden. Dem som lavde kontrolleren til DC arbejder nu for MS XD

Ja det er ikke os alle der gider bruge penge på et kæmpe arcade stik. De er skam meget fede men for nogen er det bare ikke nødventigt.
246 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig