X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Soul Calibur IV


Svar
ChronoChronoSkrevet 10/01-08 11:55, rettet 10/01-08 11:55 
Der er en ny trailer oppe på det officielle web-site. Se lige hvem der er med denne gang :O

Trailer
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
246 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 02/08-08 19:20 
Hmm synes ikke helt jeg kan finde ud af gameplayet og det med de finish moves hvornår er det præcist man kan fyrer dem af?
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/08-08 22:19 
Starkiller (apprentice) er alt for stærk. Jeg ødelægger alt med ham.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 04/08-08 01:08, rettet 04/08-08 19:23 
Green Goblin (Yoshimitsu) ;-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/08-08 04:37, rettet 04/08-08 09:09 
Der gik lidt Touhou i den for mig efter jeg så at man kunne få en hekse hat I character editoren

Soul Calibur IV
nerosnerosSkrevet 04/08-08 08:18 
Hehe Flot :-)

Jeg må også lige få uploadet et par billeder. Jeg spillede mod to som hed "Vidunderpulver" og "Nomaden84" igår det er vel ikke folk herinde fra? De delte pryl ud, men fik også lidt smæk :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 04/08-08 08:21 
"Vidunderpulver" XD
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 04/08-08 08:28 
Dig....? :D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 04/08-08 09:19 
Nej, men jeg syntes navnet var fedt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 04/08-08 09:29 
Haha! Ok ja det er sku et fedt navn.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 04/08-08 10:42 
Edge anmelder Soul Calibur IV

8/10
nerosnerosSkrevet 04/08-08 12:31 
En meget hyggelig snak om SCIV hvis man orker.

Linky
Bashful Neophyte
Da SenzaiDa SenzaiSkrevet 04/08-08 22:31, rettet 04/08-08 22:32 
Hvis folk herinde spiller det på 360´eren og har blå ping til folk i Danmark, så må de hjertens gerne adde mig. Jeg er pissevild til DoA og UMK3, (og lidt Goh i VF også :P), men fatter hat af SC IV.

Mit Gamertag er;

Shin Senzai
Increased Damage for Increased Win-Ratio!
nerosnerosSkrevet 05/08-08 10:53 
Hvordan er det lige man får unlocked det skide kranium som jeg har set figurer som Cervantes nogengange har på? Jeg vil have det til min Ghost Rider ;D
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 05/08-08 11:14 


Kigget her?
nerosnerosSkrevet 05/08-08 11:55 
Hmm jeg kan ikke finde det, men måske det har et lidt mærkeligt navn?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 05/08-08 12:27 
Ved jeg ikke - men GameFAQs er noget det bedste sted at lede efter info om den slags. Deres forum kan også anbefales ;)
nerosnerosSkrevet 05/08-08 12:28 
Ja jeg bruger det også tit især når jeg sidder fast i et spil.
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 09/08-08 19:59, rettet 09/08-08 20:04 
Har svært ved at skjule min store skuffelse over dette spil.

Story mode som skulle IV'erens svar på "edge master mode" fra de tidligere spil er en joke udover alle grænser. Edge master mode var halvdelen af fornøjelsen ved de tidligere spil, og klart det fedeste ved spillene.

Det er en om'er.
HeroldHeroldSkrevet 09/08-08 20:28 
Jeg må indrømme at hvis man køber denne slags spil for at spille dem i singleplayer, så gør man et eller andet forkert :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/08-08 20:33 
Og du har så vurderet det til 3/10 nu. Er det baseret udelukkende på singleplayer delen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 09/08-08 20:58, rettet 09/08-08 21:00 
Synes det er en fair rating overall. Taget i betragning af hvor stor en forringelse af de tidligere spil det er.

Der er intet nyt i multiplayer delen. Og med Edge Master Mode fjernet er single player totalt overflødigt, udover til at samle guld til at købe gear/characters. Hvilket er pænt kedeligt efter som der ikke nogen Edge Master Mode.

Det barn/grinagtige nye character creation fis behager mig heller ikke. Ingen ved sine fulde fem vil bruge dem i kompetitive kampe anyways. Lam og overflødig mode.

Alt i alt årets skuffelse indtil videre. Namco skal til at stramme sig gevaldigt an både med SC og Tekken, de sidste par spil i begge serier har haft alt alt for lidt at byde på, og det nye der har været har været mildt sagt skuffende.
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/08-08 21:08 
Hmmm... jeg synes det er rigtig sjovt... og jeg har ingen venner og har i øvrigt spillet de andre spil i serien til døde. :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/08-08 21:14, rettet 09/08-08 21:17 
Azzkikr>
Der er intet nyt i multiplayer delen.

Men vi kan vel blive enige om at fighters primært er multiplayer-spil? Du siger der ikke er noget nyt, det er hvad det er, men du snakker ikke om nogen forringelse i kampene. Derfor synes jeg en 3/10 vurdering er ret useriøst.

Jeg har ikke selv spillet det endnu, og jeg synes ikke de første SC spil er til mere end et 6-tal og det er bestemt ikke singleplayer der trækker op der.
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 09/08-08 21:27, rettet 09/08-08 21:29 
Om fighters er "primært multiplayer spil", er vel individuelt forskelligt fra person til person.

Men det er netop min pointe, de har fjernet det eneste element der gav nogen form for fornøjelse når vi snakker single player, så tilbage har vi en fighter der ikke har udviklet sig i multiplayer siden Soul Edge til psx.

3/10 kan synes hårdt, men beskrivelsen af "3/10" passer perfekt på spillet efter min mening.

"Dårligt. Åbenlyse mangler overskygger få kvaliteter. 3/10"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/08-08 21:40 
Var lidt usikker på om du netop havde læst beskrivelsen af 3/10. Jeg har ingen mening i sagen men jeg synes stadig det lyder lidt vildt især med al den positive omtale spillet får.
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/08-08 22:01 
DET jeg ikke forstår er at man opfordres til at lave sine egne characters, men da skills er baseret på point der følger med "tøjet", tvinges man til at give sine characters mærkelige hatte eller power strømpebukser på, whats that all about?!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/08-08 22:36 
Lamt. Var der ikke noget lignende i NFS UG2? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 10/08-08 04:31 
To be continued af neros imorgen ;-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 10/08-08 10:51 
Azzkikr>
Synes det er en fair rating overall. Taget i betragning af hvor stor en forringelse af de tidligere spil det er.

Alt i alt årets skuffelse indtil videre. Namco skal til at stramme sig gevaldigt an både med SC og Tekken, de sidste par spil i begge serier har haft alt alt for lidt at byde på, og det nye der har været har været mildt sagt skuffende.

Jeg kan slet ikke følge dig. Jeg har ikke spillet SCIII, men fra SCII til IV synes jeg der er en enorm forskel. Jeg kan så godt følge dig i at det nok ikke er til det bedre, men at sige der ikke er sket noget, synes jeg er liiige groft nok.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AzzkikrAzzkikrSkrevet 10/08-08 11:48 
Du siger der er en kæmpe forskel, men at det samtiddigt ikke er blevet bedre? Er det ikke at modsige sig selv :D?

Spillet er netop ikke blevet bedre, og samtiddigt er Edge Master Mode blevet skodet, hvilket var den eneste underholdende måde at samle point på til at købe diverse characters, video'er/unlockables ect ect osv

Der er nul character development i IV'eren whatsoever, story mode er en joke der lugter langt væk af at de ikke gad lave en ordenligt Edge Master Mode og videreudvikle historierne.

Man kan mene hvad man vil om singleplayer delen, men det ændrer ikke det faktum at hele "fornøjelsen" fra de tidligere spil er væk, at samle "point" til diverse unlockables er nu en sur meningsløs tjans.

Tilbage har vi så i det store hele Soul Edge med et par nye characters og forbedre grafik.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/08-08 12:11 
King Chaos>
DET jeg ikke forstår er at man opfordres til at lave sine egne characters, men da skills er baseret på point der følger med "tøjet", tvinges man til at give sine characters mærkelige hatte eller power strømpebukser på, whats that all about?!

Du kan bare gøre ligesom mig. Jeg spiller standard ranked matches hvor der ikke er stats og så laver jeg karaktere der bare er lavet for at se seje ud.
HeroldHeroldSkrevet 10/08-08 13:08 
Azzkikr>
Du siger der er en kæmpe forskel, men at det samtiddigt ikke er blevet bedre? Er det ikke at modsige sig selv :D?

Nej :P Jeg synes at spillet i det store hele spiller anderledes end II'eren - deri ligger meget af forskellen for mig. Forskel er jo hverken positivt eller negativt ladet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/08-08 13:09, rettet 10/08-08 18:40 
Darkbeat: Ah...
nerosnerosSkrevet 10/08-08 16:43, rettet 10/08-08 16:45 
Azzkikr>
Om fighters er "primært multiplayer spil", er vel individuelt forskelligt fra person til person.

Men det er netop min pointe, de har fjernet det eneste element der gav nogen form for fornøjelse når vi snakker single player, så tilbage har vi en fighter der ikke har udviklet sig i multiplayer siden Soul Edge til psx.

3/10 kan synes hårdt, men beskrivelsen af "3/10" passer perfekt på spillet efter min mening.

"Dårligt. Åbenlyse mangler overskygger få kvaliteter. 3/10"

Endten kan du slet ikke lide fighters eller også vil du bare være Rasmus modsat?

Fordi det ikke tilføjer så meget nyt er det så et dårligt spil?
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/08-08 16:53 
neros>
Fordi det ikke tilføjer så meget nyt er det så et dårligt spil?

Det ville så betyde at folk som aldrig har prøvet serien... ja, de må skal vente til næste gang... der bliver tilføjet noget nyt. Eller købe et gammelt spil, "som er meget bedre"? Ja, det lyder som vrøvl i mine ører. :)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 10/08-08 17:57 
neros>

Fordi det ikke tilføjer så meget nyt er det så et dårligt spil?

Nej, ikke nødvendigvis. Men når der ingen gameplaymæssig forskel er i multiplayer og single player delen er blevet en joke udover alle grænser, kan man vel ikke være andet end skuffet.

Udover grafiske forbedringer er spillet som helhed ringere end forgængerne.

Det er såmen et udemærket spil hvis man aldrig har spillet de andre spil i serien, men det hjælper ikke mig ret meget.
nerosnerosSkrevet 10/08-08 23:09 
Forståelligt hvis man har det sådan. Der vil altid være folk som endten er glade eller skuffet.

Jeg på den anden side er ret glad for det, og vil nu give det karakteren 8 istedet. Desuden så mener jeg fighter titler er sjovest endten online eller sammen med et par venner. Det må være grunden til at man spiller dem og ikke alene for storymode osv. Det er der andre spil som gør den slags bedre uden tvivl.

At unlocke forskellige ting og lave en fantastisk figur for at kæmpe med ham online eller mod dine venner er hvad der gør SCIV skægt. Jeg kunne nu godt have brugt nogle flere options i "figurlavning" ;-) Men er man kreativ nok kan man fandme få lavet sig et par fede fighters.
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 10/08-08 23:26, rettet 10/08-08 23:27 
Jeg synes nu det var ganske underholdende at gå igennem Edge Master mode i de tidligere spil, ikke kun for historien, men også de forskellige udfordringer hvor man skal vinde på forskellige måder..... Men det er måske bare mig.

Noget andet der irritere mig, er at det virker somom at der i endnu større grad er blevet lighed imellem de forskellige characters hastighed og i endnu større grad er ubalance imellem dem end i de tidligere spil.

De burde lave et rent remake af Soul Blade med updated grafik og online mode, det er stadig klart det bedste spil i serien imo, kun blever ringere og mere ubalanceret siden.

Og nu skal jeg nok holde op med at tude mere over SCIV :)
nerosnerosSkrevet 11/08-08 08:09, rettet 11/08-08 09:38 
Måske du har ret i nogle af dine kritikpunkter. Måske det skal have et 7 tal istedet for nu. Ej se nu hvad du har gjort ;-)

Hvad mener i andre?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 11/08-08 08:19 
Jeg har givet det 6/10 : "Godt. For genreinteresserede, men udskiller sig ikke."

6/10 lyder måske lavt men beskrivelsen passer til min holdning til spillet. Vil så sige 7/10 på en Edge skala :)

Spillet er solidt nok inden for genren og jeg kan godt li' custom character systemet og tag gameplayet. Men nok mest værd i multiplayer da jeg heller ikke bryder mig om Tower Of Souls og de alt for korte Story missioner.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/08-08 10:37 
8/10 for mig. Jeg er også af den overbevisning at fighter spil skal spilles mod rigtige mennesker og jeg er rigtig glad for Onlinefunktionaliteten der kører gnidningsfrit.
Men goddayum hvor er jeg frustreret over at jeg åbentbart er den dårligste SCIV spiller i verdenen. Jeg syntes at jeg bliver ved med at tabe mod alle mulige. Har kun 20% win rate eller sådannoget :(
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/08-08 12:15 
Men goddayum hvor er jeg frustreret over at jeg åbentbart er den dårligste SCIV spiller i verdenen. Jeg syntes at jeg bliver ved med at tabe mod alle mulige. Har kun 20% win rate eller sådannoget :(

Har det på samme måde, selvom jeg har hele 40% eller sådan noget. Jeg finder ubalancen i spillet næsten uhyggelig frustrerende. Jeg mener selv jeg var en rimelig habil SC spiller i de tidligere spil i serien, men i denne omgang synes jeg simpelthen at de store hardhitters er blevet for hurtige i forhold til deres power or range. Derudover er nogle karaktere som sophitia og Kilik simpelthen så overpowered at man ligeså godt kan forfeit hvis man møder en nogenlunde spiller.

Jeg var skræmmende tæt på at kyle mit ene Sixaxis ud fra altanen i et raserianfald over dette iaftes :).

Håber Tekken 6 bliver en mere balanceret affære.
nerosnerosSkrevet 11/08-08 12:17, rettet 11/08-08 12:18 
Haha du skal lærer at blocke noget mere så ;-) Jeg ligger vist i den gode ende og vinder faktisk ret mange kampe online. Jeg er især frygtsom med min SABER RIDER (Nightmare) og min PSYCHOSIS (Yunsung). Dog er det ikke lykkedes mig at lave en finish på nogen som helst. Jeg trykker på alle knapper men der sker ikke en skid?
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/08-08 12:18 
Azzkikr>
Har det på samme måde...


I kan jo ikke begge to være den dårligste, vel? ;)
nerosnerosSkrevet 11/08-08 12:19 
Jeg vil se en fight mellem jer så ;-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/08-08 12:26 
Tror det ville ende sådan hér
http://www.youtube.com/watch?v=WCp5VeTFddk
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/08-08 14:11 
Haha ja uden tvivl. Synes jeg bliver RO'd mere end jeg bliver KO'd.

Er der btw nogen der ved noget om hvordan server funktionaliteten er?

Jeg har NTSC/US ps3 og NTSC/US SCIV. Nogen folk påstår at man connecter til den region hvor maskinen er fra, og nogen siger der hvor spillet er fra. Imens nogle helt 3rd mener at hvilke servere man connecter til har udelukkende noget at gøre med hvilken region ens psn account er registeret til, dvs min EU account connecter til EU servers og min US account connecter til US servere ligegyldig hvilket hardware jeg har.

Er der nogen der ved noget omkring dette?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/08-08 14:33 
Uden at vide det med sikkerhed, tror jeg bestemt at du connecter til servere i den region, som din PSN account er registreret...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 11/08-08 14:41, rettet 11/08-08 14:53 
Azzkikr>
Er der nogen der ved noget omkring dette?

Ikke andet end det er forskelligt fra spil til spil ;)

F.eks. før UT3 blev patchet til worldwide servers, kørte mit US eksemplar af spillet kun på US servers selv om jeg har EU konsol og PSN konto.

Men vel hurtigt at teste med SCIV - starte det under forskellige PSN konti (EU og US) og se om der er nogen stor ping forskel.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/08-08 16:02, rettet 11/08-08 16:03 
Kan man se ping? Synes ingen mærkbar forskel der er.

Mødte lige en lvl 92 med 1500 kampe på bagen.... Spillet har været ude i 12 dage, hvordan i alverden kan man være så no-life at spille næsten 150 kampe pr dag :)?

Der er virkelig nogen gutter der har alt alt for meget fritid.
246 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig