X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Soul Calibur IV


Svar
ChronoChronoSkrevet 10/01-08 11:55, rettet 10/01-08 11:55 
Der er en ny trailer oppe på det officielle web-site. Se lige hvem der er med denne gang :O

Trailer
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
246 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/07-08 14:00 
Bonzini>

Skulle være 200 i rabat hos game hvis man er medlem.. så kommer det til at koste 349,-



Total favorit pris!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/07-08 15:15 
Ja helt sikkert. Det kunne være man skulle kigge på at blive medlem.
Har de virkelig ikke en hjemmeside i DK? The goggles do nothing...
BonziniBonziniSkrevet 30/07-08 15:24 
Darkbeat>
Ja helt sikkert. Det kunne være man skulle kigge på at blive medlem.
Har de virkelig ikke en hjemmeside i DK? The goggles do nothing...

Nope de har ingen hjemmeside, så du må bruge krak eller dgs bare for at finde deres telefonnummer...
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/07-08 15:47 
Darkbeat>
Game.co.uk skriver også 1/8

Mja, i Danmark udkommer spil fra Ubisoft (som er dist. på SCIV) i vidt muligt omfang om torsdagen. Sikkert som modspil til Electronic Arts som altid udsender torsdag. I UK er det så fredag :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/07-08 15:51 
Bonzini>
Skulle være 200 i rabat hos game hvis man er medlem.. så kommer det til at koste 349,-



Hvor har du info fra?
BonziniBonziniSkrevet 30/07-08 16:03 
King Chaos>
Bonzini>
Skulle være 200 i rabat hos game hvis man er medlem.. så kommer det til at koste 349,-



Hvor har du info fra?


Herfra:



xboxlife
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/07-08 16:28 
Tak
dpldplSkrevet 30/07-08 16:51, rettet 30/07-08 16:51 
Bah game.co.uk først sendt idag :(
Nå en dag mere vente tid for gratis metal box og andet preorder bonus er sgu fair nok. ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/07-08 16:57 
Jeg var også lidt tændt på den CE version... Men jeg fandt først ud af at den fandtes idag :(
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/07-08 20:49 
Gamespy Review 4,5/5

http://ps3.gamespy.com/playstation-3/soulcalibur-iv/895017p1.html

A lot's been said about the addition of "Star Wars" characters into the Soulcalibur universe, with plenty of ire about console-exclusive characters. It's all unnecessary, both Darth Vader and Yoda are fairly dislikable. While Yoda's vertical limitations give him a variety of advantages, Vader controls with the speed of an Astaroth or Nightmare without the heavy strength of their weapons. He's a tank, and I don't mean his ability to take a hit. Yoda's pretty much a cheap-fest, and I dread the notion of hours spent online parrying low attacks. Vader's Apprentice, on the other hand, is arguably the worst of them all, since he's got big damage and lightning-fast moves. Ironically, he's also quite fun to play.
nerosnerosSkrevet 30/07-08 23:12 
Hmm! Jeg ved ikke hvor vild jeg er med de Star Wars karaktere anywho. Det lyder ihvertfald ikke til, at det er særligt velbalanceret i gameplayet. Men faktisk kan jeg godt lide den måde man har valgt at gøre forskel på de to konsol versioner. Dark vs Light osv. Fin ide. Bare surt hvis man er XBOX360 ejer og gerne vil spille Vader ;-) Men jeg er sikker på Yoda og Vader bliver til download senere hen. Åndsvagt man ikke kan smide med Yoda..! Ved ikke om producenterne har tænkt det minder for meget om dværg kastning, og det er jo ganske vist forbudt.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 30/07-08 23:19 
De bliver jo nødt til at holde det nogenlunde troværdigt... Playstation = the dark side / Xbox = the light side :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 30/07-08 23:24 
They are both dark, baby... we just live in the hope ;)
GreaseballGreaseballSkrevet 31/07-08 00:08 
Wehner>
De bliver jo nødt til at holde det nogenlunde troværdigt... Playstation = the dark side / Xbox = the light side :)

hmmm.. hvad er så Wii ;P

Er der nogen der kan sige lige hvad det tilbud i Game går ud på og hvor man kan læse om det?
SumezSumezSkrevet 31/07-08 08:10 
Wii er Jar Jar Binks
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/07-08 09:39 
LOL
nerosnerosSkrevet 31/07-08 13:10 
Købt :-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/07-08 15:51 
Jeg har fået det idag og kun nået at spille en lille times tid. Det er super fedt at den loader så hurtigt når man har lavet den Custom Install. Jeg syntes at det tog en krig at loade ting i 3'eren...
nerosnerosSkrevet 31/07-08 17:41 
Jeg er igang med at installere mit nu og så er det igang :D
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/07-08 20:59 
Hva'?? Er det også kommet til PC?? ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 31/07-08 23:07, rettet 31/07-08 23:08 
bliver du aldrig træt af det der?
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 01/08-08 00:43 
et hurtigt spørgsmål:

har xbox 360 & ps3. hvilken "version" ska jeg vælge, jeg vil ha bedst mulig grafik & lettest styring uden og sku køb spezial joypads. ! :D
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
dpldplSkrevet 01/08-08 01:09 
vis du spiller med dpad, så det uden tvivl PS3 efter hvad jeg har hørt(Og helt enig 360 dpad er skod).

Men vis med analog stick, så kommer det an på personlig vælg af hvad controller ligger dig bedste(Personlig 360 her).

Bah lige fået mail fra game.co.uk at min preorder bonus bliver 1 dag forsinket(men spillet blev sendt igår, så skulle komme imorgen og preorder bonus lørdag)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 01/08-08 01:46 
Jeg ville tage PS3 versionen på grund af Vader og hvis man ikke lige har et ordenligt stik ved hånden så er PS3 controlleren altså bedre til den slags IMO.

Jeg vil egentlig bare også sige, at jeg er imponeret over det spil. Jeg er gået helt bananas i figurlavning. KungFu Kelly står klar til online play ;-)

Det føles som hundrede år siden jeg har spillet 3d fighters, og synes faktisk det er lidt svært at hitte ud af alle de comboer, men det går da frem af.
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 01/08-08 02:14 
neros>
Jeg ville tage PS3 versionen på grund af Vader og hvis man ikke lige har et ordenligt stik ved hånden så er PS3 controlleren altså bedre til den slags IMO.



*host* Download *host host*
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/08-08 02:31 
Er det ikke kun rygter at man kan downloade figuren der mangler?
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 01/08-08 08:01 
Tror jeg men er ikke sikker?

Men er man mest glad for sin 360'er så køb det til den for helvede ;-) Noget andet er at de Star Wars figurer ikke er noget at råbe hurra for aligevel!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 01/08-08 08:11 
Ja, de to versioner er identiske grafisk. Forskelle ligger kun i loadtider og Vader/Joda der alligevel nok kan købes senere, dog ikke bekræftet. Men mon ikke - kan se der allerede ligger DLC til spillet i US PS3 Store (musik og kostume dele) så grådigheden skal nok få dem til at komme med det.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/08-08 11:35 
Beano>
bliver du aldrig træt af det der?

Aldrig - dine uundgåelige reaktioner er al umagen værd, hver gang... :D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 01/08-08 11:41 
Kunne bare være rart at du i det mindste havde fantasi nok til at variere din trolling en lille smule.
SonicSonicSkrevet 01/08-08 11:53 
Beano>
Ja, de to versioner er identiske grafisk. Forskelle ligger kun i loadtider og Vader/Joda der alligevel nok kan købes senere, dog ikke bekræftet. Men mon ikke - kan se der allerede ligger DLC til spillet i US PS3 Store (musik og kostume dele) så grådigheden skal nok få dem til at komme med det.

Der er nogle videoer på youtube, der bl.a. beviser, at både vader og yoda er på retail disc'ene.

The Smoking Gun
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 01/08-08 11:58 
Jeps, samme video jeg linkede til længere oppe ;)

Tror også de bare vil sælge en unlock kode. Greedy bastards.
dpldplSkrevet 01/08-08 12:13, rettet 01/08-08 12:13 
Hvad havde folk forventet a namco? De sgu konger af DLC(En negative ting her!)

Gamle SC sange for 1200 point nu er lidt vild. Efter set hvad folk kan gøre med create soul delen, kan nyt udstyr til det forståes.
Flere characters fra DLC er altid dejlig. Men vil ikke betale for crappy vader, så træt af starwars ting. ><

Men når alt dette er på discen allerede skulle de fandme have slag!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 01/08-08 12:21 
Er der et sted hvor man kan se folks kreationer af figurer?
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 01/08-08 12:28 
Neogaf har den et topic bare til det. Der kan du finde en del billeder

neogaf
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/08-08 19:03 
Jeg havde håbet at man kunne sætte sit eget soundtrack for musikken på éns konsol.
nerosnerosSkrevet 01/08-08 20:59 
Det kunne ellers være fedt :-)

Alle folk laver Mortal Combat figurer og det er da kedeligt.
Bashful Neophyte
DarklynoonDarklynoonSkrevet 02/08-08 07:52, rettet 02/08-08 08:04 
mortal kombat karaktere er jo det ypperste af design, men det kan vel sagtes tænkes at folk længe har haft ønsket om at prøve at spille mortal kombat figurer i spil som rent faktisk har et godt kampsystem.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
HeroldHeroldSkrevet 02/08-08 08:11 
Ypperste af design? Hvorfor?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarklynoonDarklynoonSkrevet 02/08-08 08:20 
det er sarkastisk ment
Mortal Kombat the mother of all fighting games
HeroldHeroldSkrevet 02/08-08 08:27 
Det var svært at se :D Husk en smiley!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/08-08 08:58 
Geeeze, the smiley-police!
RJKRJKSkrevet 02/08-08 09:41, rettet 02/08-08 09:41 
En underafdeling af spil-politiet, hvis nogen skulle være i tvivl.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 02/08-08 10:15 
Herold>
Det var svært at se :D Husk en smiley!

Sarkasme er bedst serveret uden tilbehør ;)
tastasSkrevet 02/08-08 10:31 
Kører spillet godt online? Jeg har kun prøvet Dead or Alice til X-Boxen online, og det kørte mildest talt ikke særlig godt. Er det bedre med Soul Calibur?

Er lidt splittet mellem det og MGS4 som næste spilkøb :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
nerosnerosSkrevet 02/08-08 10:40, rettet 02/08-08 11:13 
Ja det virker vist ok har ikke prøvet det så meget, men synes det har været lidt svært at komme igennem til en kamp ved ikke lige helt hvad der sker der? Jeg oplevede ingen lag. Jeg har tabt 2 kampe og vundet en kamp mod en eller anden bottonsmasher idiot, som var klædt ud som Darth Vader. Så skal man bare bruge hans egen taktik imod ham hehehe..!

Noget andet er at jeg ser det værende et problem online med de bottonsmashers som bare vil stige i levels koste hvad det vil :-(

MGS4! Jeg bliver nødt til at vente til næste måned ;-)
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 02/08-08 12:21, rettet 02/08-08 19:18 
Tro jeg endte med at spille SC4 hele dag igår efter posten kom med det >< (ved 1 tiden). Kun stoppet af Batman begins på bluray før jeg gik i seng.

Prøvet online delen kort mod en svensker på min 360 friendlist. Synes det virked fint, nå jeg skal efter 2 win archi senere idag, så for det nok prøvet en del mere.

Men kun mig der synes style level for de normale personer i spillet, er dum ide? Nu skal man til at få alle til level 9 før de alle sammen er brugebar :/
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/08-08 17:15 
dpl>
...på min 360 friedlist.

Sån en vil jeg også ha'... :)
dRxLdRxLSkrevet 02/08-08 17:19 
Listen over de par hundrede x360'ere der er brændt sammen med RROD på én ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 02/08-08 17:59 
LOL
246 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig