X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Soul Calibur IV


Svar
ChronoChronoSkrevet 10/01-08 11:55, rettet 10/01-08 11:55 
Der er en ny trailer oppe på det officielle web-site. Se lige hvem der er med denne gang :O

Trailer
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
246 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Svar
BeanoBeanoSkrevet 11/08-08 16:38 
Azzkikr>
Kan man se ping?

Dunno - har ikke prøvet det online, men syntes bare jeg så det nævnt et sted... måske bare noget jeg har drømt i en brandert ;)
nerosnerosSkrevet 11/08-08 17:54 
Jeg synes at have spillet mod en del skandinaver så mon ikke det handler om den PSN konto man bruger!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 11/08-08 18:51, rettet 11/08-08 18:52 
Har lige prøvet med mine US og EU konti og fandt de samme spillene med begge konti. Så enten er SC4 lobby servere globale, eller er er det bundet på konsol hardware, IP eller spil version. PSN kontoen har ihvertfald ikke noget at sige i SC4 :)

Man kan også se ping. Det er det lille ikon i højre side af skærmen ud for hostens navn. Har værdi 1-5 hvor 5 (blå) er bedst.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/08-08 21:02 
Ok godt at vide, har dog ingen anelse om hvilken server jeg er på. Gætter på det US pga mit hardware og spil er NTSC, men har ikke de store problemer med lag, forekommer ca. 1/20 spil.

Det kan dog sikkert være ligegyldigt, da min nabo'er nok snart får mig tvansindlagt :), grundet diverse hyl og brag.

Mine frustrationer over at tabe til alle asteroth's, siegfried's og nightmare's har nået nærmest uanede højder.
Hvorfor kan de svinge deres våben med 2x damage og 3x range ligeså hurtigt som mitsurugi kan svinge sit latterlige samurai sværd? Hvorfor Namco HVORFOR!!!!

Sixaxis fik en ufrivillig flyvetur ud af vinduet i arrigskab, ca. 4m ned på en beton trappe, trods overflade skrammer virker den dog upåklageligt..... Jeg har dog valgt at lukke vinduet nu.
nerosnerosSkrevet 11/08-08 21:08 
Beano>
PSN kontoen har ihvertfald ikke noget at sige i SC4 :)

Så EU account da ;D
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 11/08-08 21:09 
Azzkikr>
Det kan dog sikkert være ligegyldigt, da min nabo'er nok snart får mig tvansindlagt :), grundet diverse hyl og brag.

Mine frustrationer over at tabe til alle asteroth's, siegfried's og nightmare's har nået nærmest uanede højder.
Hvorfor kan de svinge deres våben med 2x damage og 3x range ligeså hurtigt som mitsurugi kan svinge sit latterlige samurai sværd? Hvorfor Namco HVORFOR!!!!

Hvorfor blive ved med at spille det hvis du ikke kan lide det ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 11/08-08 21:20 
Azzkikr>
Ok godt at vide, har dog ingen anelse om hvilken server jeg er på.

Det kan sagtens være global lobby server og man automatisk får vist de bedste hosts (laveste ping).. ikke første gang det er set og også den bedste løsning for et spil som SC4 :)

Spillene afvikles jo peer-2-peer (spillernes egne konsoller afvikler logik, dvs. er host) så kun lobby server der reelt er global.
John DoeJohn DoeSkrevet 11/08-08 21:24 
Azzkikr>
Sixaxis fik en ufrivillig flyvetur ud af vinduet i arrigskab, ca. 4m ned på en beton trappe, trods overflade skrammer virker den dog upåklageligt..... Jeg har dog valgt at lukke vinduet nu.


Er det ikke dumt?

Vinduet er nok dyrere.
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
BeanoBeanoSkrevet 11/08-08 21:36 
Vindue vs. SIXAXIS?... mine penge er på vinduet!

Ser frem til at høre hvem der vandt :)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/08-08 22:05, rettet 11/08-08 22:08 
Neros@ Fordi nu er spillet købt og så skal det spilles, og fordi jeg er stædig/dum - det skal simpelthen kunne lade sig at gøre. Derudover er det sjovt at vinde, især hvis ens modstander PM'er en tilsvining lige efter kampen :p, sker faktisk overraskende tit. Det giver mig en eller anden bizar form form tilfredsstillelse at vide at folk også bliver frustrerede over mig :)

Desuden har jeg aldrig sagt jeg ikke kan lide spillet, jeg synes bare det er et stort skridt i den forkerte retning for serien.

Beano@ hvad mener du med Global lobby? jeg creater altid min egen "session" daman får langt hurtigere spil på den måde, havde indtryk af at jeg var host så?

JD@ Tror man skal tape Sixaxis på en mursten før den har en chance for at smadre et vindue :p
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/08-08 22:27 
Når du vurderer til 3/10 må du da ha' en hel masse imod det?
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/08-08 22:39, rettet 11/08-08 22:39 
Det har jeg så sandelig også. Jeg har stort set ikke lavet andet end at gøre opmærksom på hvr utilfreds jeg er med det det i mine post i dette topic, men det er ikke ensbetydende med at jeg ikke kan lide at spille det.
RJKRJKSkrevet 11/08-08 23:01, rettet 11/08-08 23:01 
Mon ikke du så har misforstået 3/10 en del... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 11/08-08 23:02 
Azzkikr>
Beano@ hvad mener du med Global lobby? jeg creater altid min egen "session" daman får langt hurtigere spil på den måde, havde indtryk af at jeg var host så?

Når jeg skriver "lobby" så er den den (eller de) central servere der styrer hvilke hosts der er tilgængelige, matche spillere, styre rankings osv. Men når du hoster og har 2-3 andre spiller inde i det, er din PS3 selvfølgelige lobby for de spillere :)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 12/08-08 00:04, rettet 12/08-08 00:05 
RJK>
Mon ikke du så har misforstået 3/10 en del... :)

Ikke imo.

"Åbenlyse mangler overskygger få kvaliteter" - passer ualmindelig godt til SCIV.

Man kunne let lave det om til - "Gigantisk ubalance imellem karakterene, spamattacks og særdeles mangelfuld single player overskygger få kvaliteter som online play og character creation."

Så vi kan vel konkludere at enten passer jeres beskrivelse af et 3/10 spil ikke, eller også er det fair ud fra mit synspunkt at give det 3/10. Hvilket er det?
nerosnerosSkrevet 12/08-08 00:07 
Azzkikr>
men det er ikke ensbetydende med at jeg ikke kan lide at spille det.

Lol hahaha du er en sjov en ;D
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/08-08 00:22, rettet 12/08-08 00:22 
I min verden er et spil jeg vurderer et godt stykke under middel ikke et spil jeg kan li'.
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 12/08-08 00:34, rettet 12/08-08 00:38 
Karakteren skal ses i kontrast til de andre spil i serien som alle er markant bedre uden at være pragende. Men den er desuden blevet slettet nu, da det åbenbart strider imod reglerne ikke at kunne lide spillet (....), så samtalen her er irrelevant.

Men som sagt, var det mere beskrivelsen end karakteren jeg mente var rammende.

Men udover det, så behøver et spil ikke være "godt" for at være nogenlunde underholdende, hvilket SCIV beviser til en hvis grad. Man forventer sig bare mere end en skovlfuld gutter uden nogen form for balance og gennemtænkt gameplay når vi taler NAMCO fighters, så elendig balance er hvad jeg forventer mig af SF, ikke af SC/Tekken.
RJKRJKSkrevet 12/08-08 00:38 
Azzkikr>
Karakteren skal ses i kontrast til de andre spil i serien

Nej, det skal den ikke.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 12/08-08 00:50 
Konsolkongen>
I min verden er et spil jeg vurderer et godt stykke under middel ikke et spil jeg kan li'.

Hvad skete der med dit flotte Sonic ikon ;-)
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/08-08 07:06 
Han har vel endelig opdaget at Sonic er platform-spillenes svar på fast food? :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/08-08 08:23 
neros>
Hvad skete der med dit flotte Sonic ikon ;-)

Udskiftet med et flottere et af mig selv fra Wind and Water ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/08-08 08:29 
Azzkikr>
så elendig balance er hvad jeg forventer mig af SF, ikke af SC/Tekken.

Ikke fordi jeg vil påstå at jeg ved ret meget om fighters. Men den sidste linie der er ganske useriøs. Tekken mere balanceret end SF? :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/08-08 12:02 
Jeg har haft meget sjov ud af at lave custom characters. Hér er to af mine.

Soul Calibur IV
Soul Calibur IV
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 13/08-08 12:13 
Azzkikr>
...så elendig balance er hvad jeg forventer mig af SF, ikke af SC/Tekken.

Umiddelbart vil jeg bare kalde din holdning broken, men af nysgerrighed spørger jeg alligevel; hvilket SF taler du om for at komme frem til sådan en opfattelse?
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
nerosnerosSkrevet 13/08-08 12:50 
Darkbeat>
Jeg har haft meget sjov ud af at lave custom characters. Hér er to af mine.

Problemet med at jeg gerne vil have mine kvindelige figurer ned i en bikini eller så lidt tøj som muligt er at de får en utrolig lav HP :-(
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 13/08-08 13:13 
Ja, det er jo pisse urealistisk. Der mangler helt klart en måler for IQ. Mere tøj = flere HP. Mindre tøj = lavere IQ ;)

Bortset fra det, så virker systemet lidt i stykker, set fra jeres beskrivelser.
nerosnerosSkrevet 13/08-08 13:24 
Lol ;D
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/08-08 18:07 
Hvis der er noget jeg har lært af fantasy spil så er det at jo mindre Armor kvinder har på, jo mere beskytter det.

Det hér er f.eks en god starter armor

http://www.varmouries.com/cgallery/gothbaba.jpg

Imens det hér tydeligvis er noget af det bedste rustning man kan få

http://img267.imageshack.us/img267/7190/cmwa1zh2.jpg
CoreCoreSkrevet 16/08-08 17:49, rettet 16/08-08 19:19 
Jeg har ikke så meget at sige i denne tråd, da jeg overordnet set er meget ringe til fightere, og slet ikke ser de dybere lag heri. Men jeg spiller dem gerne, og jeg er nødt til lige at lukke gassen af begejstringen.



*SPOILER*






DAMN! Hvor er The Apprentice übersvedig! Både hans design, hans kampstil og hans badass-måde at holde sværdet på. Han var for mig spillets allerstørste overraskelse, især fordi at jeg syntes at Yoda var lidt fesen at spille med. Jeg glæder mig endnu mere til The Force Unleashed nu, og har lige fået en våd drøm om at Namco og Lucasarts engang går i seng sammen, så Namco kan få lov til at lave et "Masters Of Teras Kasi 2".





*SPOILER SLUT*

Er der i øvrigt nogen der har fået be- eller afkræftet Darth Vader som DLC-teorien?

Og hvor låser jeg op for min sidste hemmelige figur (ham til højre for Yoda i "character Select")?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GreaseballGreaseballSkrevet 17/08-08 00:18, rettet 17/08-08 00:22 
Sad lige og stenede lidt af de tidligere Introer igennme på YouTube. Der mangler lige lidt mere go i SC IV's intro. I dem før så man stort set alle fighters i en eller anden svedig kamp.
Ja, jeg elsker en flot, og må godt vare lidt intro, mens den fra IV bare ingen mening giver andet en lave lidt Star Wars reklame ;)
CoreCoreSkrevet 20/08-08 10:26 
Jeg prøver lige igen:

Figuren til højre for Yoda!

Jeg har stadig ikke fået ham/hende, og rygterne går på at det er et åbent slot for en DLC-character.

Så omformuleret:

Er der nogen der har fået låst denne op?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 20/08-08 10:35 
Så vidt jeg har forstået har du ret i at det er dér Darth + evt. andre dukker op via DLC.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Da SenzaiDa SenzaiSkrevet 20/08-08 21:51 
Er her snart nogen, der er verdensmester til SoulCalibur IV og vil game?

Mit GamerTag er

Shin Senzai
Increased Damage for Increased Win-Ratio!
nerosnerosSkrevet 20/08-08 22:53, rettet 21/08-08 08:21 
Jeg er snart på igen, men har lige lidt travlt fortiden og i weekenden, men jeg er snart game. Så skal i få tæv af min grønne hær.

Mit PSN ID: neros77

;-)
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 20/08-08 23:38 
For det meste frisk på en omgang SC hvis i sender en invite.

Gamertag: Greaseball DK
nerosnerosSkrevet 03/09-08 09:15 
Nåh så gik den feber over og efter et par ugers spilletid har man et lidt kedeligt omgang slå på hinanden spil. Nu spiller jeg Samurai Shodown collection det vil ALDRIG skuffe mig ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 03/09-08 09:17 
Det hedder "fighter" og ikke "slå på hinanden spil"... HUSK DET!! :)
nerosnerosSkrevet 03/09-08 09:28 
LOL ;D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 03/09-08 09:36 
neros>
Samurai Shodown collection

What, hvad, hvor??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 03/09-08 09:49 
Jeg har lige lavet et link i tråden 2d figtere :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 17/10-08 12:36 
Surprise... Yoda/Darth Vader DLC officielt. Men $6/400 MS point?

"First Official SCIV Yoda/Darth Vader Fighting Screens"
SonicSonicSkrevet 17/10-08 12:46 
Jo jo, pengene skal jo komme et eller andet sted fra :P
Personligt har jeg lagt spillet på hylden. Det er meget flot, men jeg syntes ikke det er specielt sjovt. Jeg må nok erkende over for mig selv, at den eneste fighter jeg syntes er rigtigt sjov, er King of Fighters. KOF skulle vist også være på vej til PS3, men det er ikke meget man har hørt om det.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 17/10-08 13:00 
Jeg blev også ret hurtigt træt af det og nægter at betale for noget så simpelt som en karakter der sikkert allerede ligger på skiven :!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-08 14:39 
Ja hvis download filen fylder omkring 14kb så kan du godt regne med at de allerede ligger på skiven :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 17/10-08 14:45 
Ja.. hvor har du set den størrelse?
246 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig