X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kwari - online penge-FPS


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/01-08 22:25 
Nå, så er der taget hul på endnu en sag i medierne - denne gang om online FPS, hvor du spiller om rigtige penge. Man skal simpelthen købe ammo og våben på sit Visa, og så spille standard-FPS-deathmatch og skyde andre... det giver penge på kontoen, og selvfølgelig mister du penge ved at blive skudt selv.

Tanker/kommentarer? Vil vi se endnu flere ludomaner de kommende år? Vil det overhovedet slå igennem? Får vi en monsterhård liga af p....dygtige FPS-gamere, der kan gå 50/0 i hver kamp? :-)

Kwari - FPS om cool cash
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/01-08 22:45 
Vi blev faktisk inviteret til at se det i KBH for et par måneder siden. Desværre var jeg nødt til at springe fra. Det er en meget sjov idé, men personligt... hvis jeg skal dømme efter hvordan det går mig i Call of Duty 4 for tiden, ville det i allerbedste tilfælde være break even... nah, nok nærmere penge ud af vinduet :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/01-08 22:46 
Jeg synes det er helt hul i hovedet, at det skulle give flere ludomaner.

Det er jo netop ikke et spil, hvor man lige "tilfældigt" kommer til at spille, eller hvor man kan vinde store beløb ved held.

Ligesom enhver anden sportsgren kan man tjene penge hvis man er dygtig. Det kræver hårdt arbejde.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
JinkJinkSkrevet 08/01-08 23:21 
Hyakotake>
Tanker/kommentarer? Vil vi se endnu flere ludomaner de kommende år? Vil det overhovedet slå igennem? Får vi en monsterhård liga af p....dygtige FPS-gamere, der kan gå 50/0 i hver kamp? :-)

Findes der ikke allerede dygtige gamere der kan gå 50/0?

Jeg tror ikke det slår igennem. Ikke at jeg har prøvet det, men tyder for mig at der er brugt mere tid på ideen end selve spillet, som er et dårligt tegn.
happyEDhappyEDSkrevet 09/01-08 08:05 
Det gør der nok, men der er også pokerspiller der vinder meget, det de tjener på er jo alle dem der tror de kan, men så ikke kan.
Har det ikke været fremme før igemmem CS. Mener der var nogle hjemmesider, og server hvor man kunne installere en patch eller noget.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SumezSumezSkrevet 09/01-08 08:27 
Jeg tror der kommer en hardcore kerne af Kwari-spillere i stil med dem, der bruger for meget tid på online-poker.
Det eneste jeg kan se, der taler imod dette, skulle være at alle dem, der ikke er ligeså gode til spillet, slet ikke gider spille, og derfor har de hardcore ikke nogen, de kan lave indtjening på.

Jeg synes konceptet er ganske forfærdeligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JinkJinkSkrevet 04/06-08 23:08 
Kwari blev ikke en succes.

Jink>
Jeg tror ikke det slår igennem.

Spot on ;)

Bye bye Kwari
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig