X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyko Perfect Shot hvor?


Svar
QQSkrevet 07/01-08 10:34 
Når nu Wii Zapperen er så ringe, kunne jeg godt tænke mig at få fingrene i Nykos alternativ som IGN tilsyneladende er rimeligt glade for. Men hvor kan jeg det? Har kigget på Play-Asia, men de har ikke rigtig noget.

IGN andmeldelse af Perfect Shot
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SyrefoxSyrefoxSkrevet 07/01-08 10:54 
Du kan købe den på amazon i usa

http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_gw/104-5928041-9693544?url=search-alias%3Daps&field-keywords=nyko+perfect+shot

og ebay.com

http://search.ebay.com/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=nyko+perfect+shot&category0=

Gamebits.dk har dog også nogle, dog ikke nyko perfect shot.
ChronoChronoSkrevet 07/01-08 12:27 
Jeg synes da Wii Zapperen er meget sjov. Hvordan er den ringe? Det er jo ikke fordi Nyko's pludselig ændrer på at det stadig bare er cursoren man styrer.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 07/01-08 12:31 
Begge dele er vel bare en "billig" plastic-skal til wiimoten?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 07/01-08 13:03 
Jep.

Men jeg synes faktisk at Link's Crossbow Training er bedre med Zapper end det er uden. Det giver en lidt anden indlevelse når Nunchuck og Wiimote ikke længere er uafhænige af hinanden - det er mere som at sidde med en armbrøst så.

Den der Perfect Shot ligner jo slet ikke en armbrøst.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
QQSkrevet 07/01-08 13:25 
Som IGN og andre skriver, er forbindelsen mellem triggeren og B-knappen ikke så god som man kunne ønske sig, man har ikke en særlig tight føling med hvornår B-knappen er trykket ned. Det skulle blandt andet være noget bedre på Nykos plasticdimmer, og så er det jo også et spørgsmål om hvad man bedst kan lide at bruge, tommygun eller pistol. Personligt ville jeg nok blive træt af hele tiden at skulle holde Zapperen med to hænder i hoftehøjde.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
ChronoChronoSkrevet 08/01-08 09:59 
Man får Link's Crossbow Training med. Meget bedre end Duck Hunt! Bare ærgerligt at man ikke kan spille to på samme tid.

Jeg har ikke noget problem med forbindelsen mellem trigger og B-knap - man skal jo knap nok røre den før den skyder. De sidder altså helt tæt. Men okay, hvis man hellere vil have pistol-spil er det nok ikke Zapper og Link's Crossbow Training man skal have.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HulleHulleSkrevet 04/02-08 13:19, rettet 04/02-08 17:03 
Er også interesseret i dette stykke tilbehør efter IGNs anmeldelse. Jeg har chattet med Coolshop, de mener at de får den på lager på et tidspunkt.
Coolshop>
Martin Hultquist: Hey.. Bare en forespørgsel: Kan se at i har lidt nyko tilbehør på lager. Får i også Nyko Perfect Shot til Wii?
Lars: ja, det vil vi sandsynligvist få. Vi mangler blot afklaring fra Nyko på levering.

Må indrømme at jeg ikke er så vild med udformningen af Zapperen, den ligger akavet i hånden på de baner hvor man skal bevæge sig med nunchuk samtidig.

Har du fået din Nyko, Hølmkjær, og evt. testet den med RE:UC eller Ghost Squad?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ChronoChronoSkrevet 04/02-08 16:02 
Du siger at du spiller Crossbow Training - har du ikke nogle gode high-scores jeg kan slå? :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HulleHulleSkrevet 04/02-08 16:56, rettet 04/02-08 17:05 
Det kan vi sagtens finde ud af at battle lidt i :) Jeg har ikke tid til at kigge på det før på onsdag, men så tjekker jeg lige din tråd og forsøger at give dig kamp til stregen.

Desværre er min telefon ødelagt. Har kun en gammel Nokia indtil forsikringen går igennem. Enten må du tage mit ord for highscoren ellers må jeg mms den til dig med billede.

Kan du ikke smide nogen scores op i highscore-tråden? Der behøver ikke at være billede med.. Så har jeg allerede nu noget at gå efter, når jeg får tid til at sætte mig ned med det.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig