X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Video kabler til XBox 360


Svar
TweelTweelSkrevet 05/01-08 18:36 
Jeg har nu anskaffet en billig XBox 360'er, men uden video kabler. Intet problem tænkte jeg, det kan vel skaffes. Men efter at have set mig om ser jeg at der findes en masse forskellige typer, så hvad skal jeg købe? Maskinen er en core model, så den har ikke(har den?) HDMI. Jeg har ikke HD TV (og så er HDMI vel ikke relevant endnu), men skaffer det måske i løbet af året. Jeg har googlet lidt omkring, men ikke fundet de rigtige svar. Links og/eller råd udbedes.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
KTCKTCSkrevet 05/01-08 19:01 
Et RGB Scart kabel er det bedste, hvis du ikke har Component eller VGA indgang på dit TV.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
TweelTweelSkrevet 05/01-08 19:54 
Så f.eks. http://gamebits.dk/shop/xbox-360-dragon-3362p.html burde give optimalt billede?
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
KTCKTCSkrevet 05/01-08 20:13 
Jeps, jeg har både et originalt og et uoriginalt RGB SCART, og jeg er kræsen med billedkvalitet. Jeg ser ingen forskel på de to, så jeg tror ikke du går galt i byen med det kabel i linket.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
TweelTweelSkrevet 05/01-08 21:00 
Det køber jeg så. Tak for hjælpen.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig