X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSO våben spørgsmål


Svar
PapandPapandSkrevet 17/06-03 21:08 
Jeg fandt for nylig en såkaldt "Boomers right arm" eller noget i den stil. Den er markeret med gul. Nogen der ved, hvad jeg skal gøre med den?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SoqratesSoqratesSkrevet 17/06-03 21:21 
Jeg mener man kan fuldføre et quest så den bliver lavet til et rigtigt våben. Jeg gætter på 3of19 kan være mere klar på emnet....
3of193of19Skrevet 17/06-03 23:13 
Den kan laves om til en Booma's Claw.
Du skal have løst nogle bestemte offline quests. I nogle af de quests kan du finde en FOnewm NPC ved navn Dr. Montague. Han kan omdanne den til dig. Jeg mener man kan gøre det i Unsealed Door og Dr. Osto's Research, men man skal først have klaret bestemte andre qurests, bl.a. Soul of Steel.
Har man klaret alle quests (så man frit kan spille alle quests igen og igen), er det bare at smutte ind i Unsealed Door og få den lavet.
Hvis du ikke gider rode med offline quests, kan jeg også lave den til dig med Il Palazzo.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/06-03 23:19 
Du kan gøre det i alle de quests hvor han er i... Men som 3of19 siger skal du først lige have at vide, at han vil lave noget sjældent om til våben for dig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PapandPapandSkrevet 17/06-03 23:27, rettet 17/06-03 23:27 
Hvor langt er vi oppe på sjældenhedsbarometeret med den claw?

Tak for de gode svar forøvrigt :-)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/06-03 23:36 
jeg har den.... så:P
Men den er sq rimelig nice.
ATP på ca. 610
Spiller nu: Phantasy Star IV
RitesRitesSkrevet 18/06-03 06:26 
Jeg sidder fast i første mission i Caves, sgu.

Man skal finde en eller anden hat og jeg ender bare med at komme ned til bossen.
» a winner is you «
JAAJAASkrevet 18/06-03 21:57, rettet 18/06-03 21:58 
Den er desværre meget lidt sjælden og forholdsvis ubrugelig på grund af dens manglende hastighed, men jeg synes ny alligevel, at det er meget sjovt at have hele sættet (Booma's, Gobooma's og Gigobooma's) som novelty items.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/06-03 22:46, rettet 18/06-03 22:47 
Hvad mener du?
Jeg brugte den da konstant en overgang.
Sandt nok at den er pisse langsom, meeeen nu er det jo ATP det gælder om;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JAAJAASkrevet 19/06-03 00:40 
Nu er ATP jo ret ligegyldige, hvis man ligger og spræller på jorden, fordi ens våben er for langsomt. Del Saber's Buster og Shield derimod ... :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig