X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSP - Forskel på Sonys Memory Sticks?


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 02/01-08 22:04 
Er der nogen som helst forskel på Sonys almindelige og så deres dedikerede PSP memorysticks?

Er der f.eks. forskel på (MS Pro Duo 4GB) MSXM4GSX og MSXM4GSX-PSP (ud over emballagen, altså). Jeg kan ikke finde nogen, når jeg sammenligner specs.
Er PSPen generelt "følsom" over for typen/producenten af memorysticks, eller æder den bare alt?

Sonys oversigt over Memory Stick PRO Duo
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
KTCKTCSkrevet 02/01-08 23:35 
Så vidt jeg ved æder den bare alt. Men det kan godt betale sig at købe hurtigere kort, da det sagtens kan mærkes på overførsler og så videre.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 03/01-08 08:07 
Jeg bruger i hvert fald ikke et dedikeret PSP kort, jeg købte bare det billigste kort, med masser af plads, jeg kunne finde, og det fungerer perfekt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 03/01-08 16:46 
Kan man spille sine PS1-spil fra en memory stick uden at installere noget uofficiel firmware? Eller er det kun dem fra Playstation Store man kan spille?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/01-08 16:49, rettet 03/01-08 16:50 
Kun dem fra Playstation Store. Jeg kan dog anbefale en uofficiel firmware. Jeg bruger kun min PSP til PS1 spil og er pt igang med Grandia. Det fungerer glimrende.

For god odens skyld må jeg hellere tilføje at jeg ejer Grandia originalt ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 03/01-08 16:52 
Æv. Er det ikke besværligt og går man ikke glip af nogle features fra den officielle firmware?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/01-08 16:58 
Måske et dumt spørgsmål, men hvad er jeg gået glip af :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 03/01-08 18:25 
F.eks. at man kan streame ting fra PS3'en? Kan være jeg bare skal google lidt på det :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
JAAJAASkrevet 04/01-08 02:53, rettet 04/01-08 02:55 
Det er helt sikkert dem med officiel firmware, der gaar glip af mest. Jeg kan ikke lige komme i tanke om noget, man gaar glip af med uofficiel firmware.

Den anden vej, der i mod ....
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig