X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 køb


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 01/01-08 21:08 
Skal købe PS3 imorgen, men efter jeg ser spillene der er udkommet kommer jeg mere og mere i tvivl om hvorvidt jeg overhovedet skal have ps3.

Hvilke spil er der ude til ps3 som er gode?

Skal nævne jeg allerede har xbox 360 og nye spil som Assasins, cod 4 og andre multipaltforms spil. Grunden til jeg gerne vil have ps3 er at jeg gerne spille de spil som ikke kommer til Xbox360 men hvilke er det?
WehnerWehnerSkrevet 01/01-08 21:31 
Du kan jo starte med at gå ud fra top 10 på Gamerankings:

http://www.gamerankings.com/itemrankings/default_PS3/1028

Så må du vurdere, om det er nok til et køb. Uncharted er ganske godt, men var det udkommet på 360 ville det næppe have fået så megen omtale, men snarere have været "endnu et af de gode spil lige under toppen".
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 01/01-08 22:17, rettet 01/01-08 22:23 
Uncharted: Drakes Fortune er det eneste rigtig gode spil, hvis man spørger mig.

Det skal dog siges at jeg ikke har prøvet Warhawk og Rathet & Clank, så der er muligvis to mere der.

Resistance, Motorstorm og Heavenly Sword må vel næsten siges at være resten af "topspillene", men overordnet set er de ret ligegyldige, og rangerer kun så højt i mangel på bedre.

Jeg har totalt har ignoreret multiplatformsspil, og selvom det er et remake, mener jeg alligevel stadig at Ninja Gaiden: Sigma hører til i den kategori, men har man aldrig spillet Xbox-versionen alligevel, vil det sikkert også imponere.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/01-08 00:10, rettet 02/01-08 13:34 
Tools of Destruction er et udemærket platform-spil efter den kendte Ratchet and Clank-formel, nu i HD. Hverken mere eller mindre.

Resten af de titler jeg føler, der bør omtales nævner Core, men som han også giver udtryk for, bærer titlerne præg af, at få meget opmærksomhed fordi der simpelthen ikke er andre eksklusiv titler at glæde sig over.

EDIT: UPS, jeg har åbent Chrono for meget i tankerne :D
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 02/01-08 09:41 
Det har jeg nu ikke sagt noget om - men det er sikkert sandt nok :)

Det bedste man kan spille på PS3'en er PS2-spillene...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
IqonIqonSkrevet 02/01-08 10:21 
Nu er den nye udgave så ikke bagudkompatibel med PS2-spil, så det er ikke en gang muligt :)

Anyway, jeg vil give de andre ret: Uncharted og Ratchet & Clank er de to bedste eksklusive spil til PS3. MotorStorm kan også sagtens anbefales.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
TobbiTobbiSkrevet 03/01-08 14:59 
Jeg har selv både en 360 og PS3... PS3'en købt for nylig efter megen tvivl.

Jeg er personligt vild med Heavenly Sword... har dog kun spillet det en kortere periode, og det skulle efter sigende være en kort fornøjelse.

Så håber lidt at fremtidige spil kan godtgøre mit køb...
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/01-08 15:21 
Jeg er til gengæld meget skuffet over Heavenly Sword. Det er flot, og mellemsekvenserne er fremragende, men gameplayet er godt nok uinteressant. Jeg vil istedet foreslå Ninja Gaiden Sigma, som er længder foran Heavenly Sword med hensyn til gameplay (og desværre også sværhedsgrad).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig