X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

2.35:1 logo med flere


Svar
QQSkrevet 01/01-08 21:06 
Godt nytår derude!

Jeg sidder lige og lægger sidste hånd på en film jeg skal aflevere som projekt nu her på fredag. I den forbindelse er jeg i gang med at lire et DVD cover, hvortil jeg skal bruge et 2.35:1 logo (filmen er jo filmet i det, så hvorfor ikke gå hele vejen). Hvor finder jeg det? Jeg har googlet løs, men ikke rigtig faldet over noget jeg har set før på en DVD æske. Logoer som "DVD" og "Dolby" er jo ikke noget problem at finde. Anyone?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
JmogJmogSkrevet 02/01-08 01:07 
Noget særligt officielt 2:35.1 logo findes der næppe. Her er dog et typisk eksempel:
http://imdb.com/title/tt0076759/laserdisc

Ellers kunne du måske bruge et cinemascope logo - det dækker jo som regel over det format.
QQSkrevet 02/01-08 02:39 
Det gør det ja, men inkluderer også andet end bare formatet, og så er det jo at det bare bliver usandt lir, som hvis jeg for eksempel smed et Dolby logo på æsken.

Endte med at finde et højt opløseligt DVD cover via Google, og klippe logoet ud.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
la0sla0sSkrevet 02/01-08 13:27 
Må man høre mere om filmen? Lyder jo interessant :)
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig