X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Årets Spil 2007


Reply
Play:RightPlay:RightSkrevet 01/01-08 18:16, rettet 21/01-08 20:58 
Vi kårer i denne tråd Årets Spil 2007 efter brugernes mening via en turnerings-baseret afstemning. Staben har udvalgt 32 nominerede som møder hinanden én af gangen. Stem hver dag på din favorit til æren, og når måneden er omme har vi fundet vinderen. Mere info om strukturen følger, som vi får afsluttet hver runde.

Vælg din favorit og stem nedenunder denne tekst, og begrund gerne dit valg med et indlæg. Og husk at vende tilbage til tråden hver dag, for at stemme.


Finale
BioShock (X360/PC)
[INFOTITEL:43036]
26%

Super Mario Galaxy (WII)
[INFOTITEL:37696]
74%

510 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Reply
GreaseballGreaseballSkrevet 19/01-08 23:36 
Av den var en svære kamp. Jeg nyder begge spil. Har dog ikke gennemført Mass Effect endnu. Mens jeg haft mange sjove co-op timer med Halo3.

Så min stemme går til Halo3.
PlaykidPlaykidSkrevet 19/01-08 23:57 
Halo 3.
Selvom jeg også var glad for Mass Effect, men jeg brød mig dog mere om Oblivion :)

Gætter på Mass Effect går vidre.
Spiller nu: Halo 3
ComradeComradeSkrevet 20/01-08 12:41 
Mass Effect! Har ikke spillet det voldsomt meget, men det jeg har prøvet har været fantastisk, modsat Halo 3 som jeg har spillet en del, men egengtlig ikke fundet det særlig imponerende.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RJKRJKSkrevet 20/01-08 19:13, rettet 20/01-08 19:14 
Halo 3 smyger sig videre med 51%. Fjerde kamp i anden runde påbegyndt.

Igen, bemærk specielt at The Orange Box ikke bør bedømmes som en opsamlingspakke, og at det gamle indhold (Half-Life 2 og Episode One) ikke bør vurderes med, da emnet er spil udgivet her i 2007. Denne afstemning er ikke "Årets bedste køb", men "Årets bedste spil" og The Orange Box er således inkluderet for dem, der mener at fx Portal kan gøre sig fortjent til den titel.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/01-08 19:28 
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Også du Play:right?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WehnerWehnerSkrevet 20/01-08 20:00, rettet 20/01-08 20:02 
Så var det nok godt nok, at Kamma tog sig sammen og loggede på og stemte. Jeg havde ikke forestillet mig Halo gå så langt på Playright.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 20/01-08 20:42 
Det er også en fejl.
Home is where the hardware is..
DarkenDarkenSkrevet 20/01-08 21:18 
POrtal 'nough said =)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SumezSumezSkrevet 20/01-08 22:49 
Puha, denne her er svær.

Jeg er jo som bekendt stor Castlevaniafan, men man må jo prøve at være lidt objektiv. Og den håndholdte CV-serie har længe rodet rundt i den samme suppe, så den bliver mindre og mindre spændende for hvert spil, uden meget originalitet.
Ikke desto mindre, er Portrait of Ruin nok det hidtil mest velgjorte af dem siden SotN.

Lidt det samme kan man i grunden sige om Orange Box som FPS, både Ep2 og TF2 er klassisk FPS der er velgjort, men bygger på en formular der holdt op med at være spændende for over ti år siden. Og det synes jeg ikke Portal-delen reder (vi skal jo som bekendt ikke findes "årets køb" :P)


Der er dog ingen af spillene der har brug for at blive "reddet" eller andre gode undskyldninger, det er to kvalitetsspil vi har med at gøre, men min stemme må i sidste ende gå til Portrait of Ruin. For hvis jeg skal vælge det spil jeg har mest lyst til at spille igen, er der overhovedet ingen tvivl..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 20/01-08 23:04 
Konsolkongen>
EDIT: Er det i øvrigt ikke også Capcom der har lavet nogen af de bedste spil i Zelda serien?

Flagship er et firma, der blev startet af Capcom i samarbejde med Nintendo go Sega, og har stået bag de to Oracle spil og Minish Cap. Ved ikke om det er nogen af de bedste spil i serien, men det er så absolut heller ikke de værste. Især Oracle-spillene synes jeg oser af kvalitet, og man kan godt mærke at det ikke er dem, der har været inde over Phantom Hourglass.
De er vist bare en del af Capcom nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 20/01-08 23:08 
Minish Cap er et af de bedste.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 21/01-08 00:45, rettet 21/01-08 00:45 
Jeg vil mene at både ALttP, LA, OoT, MM, TWW og TP er bedre end Minish Cap, men det ændrer ikke på at det stadig er virkelig godt, og absolut godt nok til at nævnes på lige fod med de andre.
Men synes faktisk også at Oracle spillene er bedre end Minish Cap.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 21/01-08 02:23 
Jeg synes der manglede noget i Minish Cap, tag ikke fejl, synes godt om det, der manglede bare et eller andet.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RJKRJKSkrevet 21/01-08 20:59 
Orange Box videre med 56%. Femte kamp i anden runde påbegyndt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 21/01-08 21:28, rettet 21/01-08 21:29 
I R MR GAY.

(Jaja, men hvad har jeg stemt på?)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 21/01-08 21:28 
Den var nem - Nathan Drake er min ven :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/01-08 21:41 
Its Maaaario!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/01-08 22:19 
Uncharted siger mig noget mere end Mario. Det får min stemme :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 21/01-08 23:36 
SMG uden tøven!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 21/01-08 23:57 
Så har Uncharted vist også fået halvdelen af de fire stemmer det kan opnå mod Super Mario Galaxy herinde :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 22/01-08 00:23 
Har kun prøvet SMG };-), It's a Maaaaario!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 22/01-08 09:10 
Jeg synes Uncharted er godt, men Mario MÅ være bedre. Det SKAL det være. Jeg tager chancen og stemmer Mario.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Zzap!Zzap!Skrevet 22/01-08 12:24 
Herold>
I R MR GAY.

Nej, U R MR GAY.
Så er det vist slået fast. >;)
Born to kill space
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-08 15:37 
Wehner>
Jeg synes Uncharted er godt, men Mario MÅ være bedre. Det SKAL det være. Jeg tager chancen og stemmer Mario.

Er det fair hvis du ikke har prøvet spillet?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Zzap!Zzap!Skrevet 22/01-08 15:50 
Konsolkongen>
Wehner>
Jeg synes Uncharted er godt, men Mario MÅ være bedre. Det SKAL det være. Jeg tager chancen og stemmer Mario.

Er det fair hvis du ikke har prøvet spillet?

Ubetinget ja.
Born to kill space
WehnerWehnerSkrevet 22/01-08 15:51 
Jeg tror ikke der ville komme ret mange stemmer, hvis man kun måtte stemme i de tilfælde, hvor man har spillet begge titler. Især i runde et, men også nu.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 22/01-08 16:20, rettet 22/01-08 16:22 
Når det handler om at finde én titel der skal kåres som årets spil, så handler det jo bare om at få en videre.

Derfor stemmer jeg udfra hvilket jeg helst så gå videre hvis ikke jeg har prøvet begge, eller omvendt stemmer jeg mod det jeg helst var fri for at se i finalen.

I det her tilfælde har jeg stemt på Uncharted. Det er ikke fordi at jeg har noget imod Mario, men da jeg godt kan lide Uncharted, ser jeg gerne at det går videre, og for at det kan gøre det, må der stemmes mod Mario. Også selvom jeg ikke har prøvet det.

Men det virker rigtig nok ulogisk at stemme på det eneste af de to spil, som man ikke har prøvet. Det er jo ikke en quiz, så gætterier virker malplaceret, syntes jeg.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 22/01-08 21:03, rettet 22/01-08 21:03 
Super Mario Galaxy videre med 80%. Sjette kamp i anden runde begyndt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-08 21:07, rettet 22/01-08 21:12 
Virtua Fighter 5! Det er på alle måder et bedre kampspil end Eternal Sonata :) ...Måske også et bedre RPG, for ET er fra Namco og jeg plejer at hade deres kampsystemer (Tales of...).
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 22/01-08 23:24 
Pis også jeg er ret glad for begge spil. Jeg tror faktisk at jeg stemmer på Eternal Sonata, da det repræsenterer så megen mere originalitet end det refinement af en lang serie som VF5 består i.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/01-08 23:28 
VFVFTW!
The DaneThe DaneSkrevet 23/01-08 03:32 
Tror jeg melder pas :(.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HankyHankySkrevet 23/01-08 07:28 
VFFTW! :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
3of193of19Skrevet 23/01-08 08:49 
VF5. Isaer med den lille patch der lige er kommet i sidste uge.
WehnerWehnerSkrevet 23/01-08 10:00 
Har du detaljer om den? Jeg har også stemt VF5 - det overraskede mig meget positivt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 23/01-08 10:25, rettet 23/01-08 10:26 
- Some characters will now be able to select costume-specific pants in alternate costumes, for example equipping Costume A pants in Costume B.

- Replays of online battles can now be saved.

- One additional item per character (appear as "Downloaded item" in Costume settings/Item edit dialog).

- Gamer pictures will now be shown in online battles.

- After winning the World Tournament Final, it's now more likely that rivals you have not defeated will be playing in arcades.

- When someone joins an online match, you can now see their connection quality.

- Various fixes for minor bugs, including a texture bug.

- Easier sorting of rankings.

- Rematches in Online VS. Player Matches now possible even when the players haven't added their opponent to their friend list
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 23/01-08 11:25 
Eternal Sonata. Easy. VF5 er femte spil i en serie, mens Eternal Sonata er et langt hen ad vejen originalt spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/01-08 11:32 
Stemmer i VF5 fordi man kan skifte underbukser??? :-P
HankyHankySkrevet 23/01-08 12:09 
Naiera>
Eternal Sonata. Easy. VF5 er femte spil i en serie, mens Eternal Sonata er et langt hen ad vejen originalt spil.

Så fordi at et spil er ved sit femte spil i en serie, kan det ikke være originalt?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 23/01-08 12:44 
Ikke ligeså meget som Eternal Sonata trods alt er det. Men nu var det jo ikke en generel betragtning; det var blot en afgørende faktor i valget mellem disse to spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 23/01-08 12:54 
Tag ikke fejl, der er absolut intet originalt ved VF5.
VF4 repræsenterede i det mindste en radikal ændring i forhold til VF3. Fra ujævne baner og langsommere gameplay, tilbage til noget der tog udgangspunkt i det hurtige VF2 gameplay. Jeg kan slet ikke få øje på et tilsvarende radikalt skift fra VF4 til VF5. Det er så vidt jeg kan se en fintuning af formularen fra VF4 med forbedret grafik og noget online versus smidt oveni.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 23/01-08 13:25 
VF5 demoen sagde mig virkelig ikke så meget. Men flot er det!
Bashful Neophyte
IqonIqonSkrevet 23/01-08 16:52 
Nu er det vel ikke årets mest originale spil, vi stemmer om, men årets bedste? Det er ikke nødvendigvis det samme... et uoriginalt spil kan vel stadig være fremragende?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/01-08 17:54 
Hvis begge spil er "lige gode" rent gameplaymæssigt (hvor forskellige genrer de end må tilhøre), så er det vel et ekstra plus, at der er originalitet, ikke? Og dermed er det ene spil samlet set bedre... sådan må det jo være.
NaieraNaieraSkrevet 23/01-08 18:47 
Iqon>
Nu er det vel ikke årets mest originale spil, vi stemmer om, men årets bedste? Det er ikke nødvendigvis det samme... et uoriginalt spil kan vel stadig være fremragende?

Ja, men der skal vel være en eller anden årsag til at vælge det ene fremfor det andet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 23/01-08 20:15 
Eternal Sonata videre med 55%. Andensidste kamp i anden runde startet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 23/01-08 21:04 
Jeg er en håbløs sucker for Final Fantasy, men også meget skuffet skeptiker over 12'erens kampsystem.

Jeg stemmer Darkness igen.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
NaieraNaieraSkrevet 23/01-08 21:08 
Trods problemerne er 12'eren klart et af årets absolut bedste spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/01-08 21:16 
Også Darkness her. Fordi at det er et af de bedste FPS oplevelser i år og fordi jeg ikke spiller FF. :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 23/01-08 22:08 
Jeg har endnu ikke fået det store indtryk af FF12, og hvis ikke det var for al det overvældende ros jeg har hørt spillet få, ville jeg nok droppe det til fordel for The Darkness, der trodsalt er ret godt. Men jeg må nok melde pas igen. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
510 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me