X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Årets Spil 2007


Reply
Play:RightPlay:RightSkrevet 01/01-08 18:16, rettet 21/01-08 20:58 
Vi kårer i denne tråd Årets Spil 2007 efter brugernes mening via en turnerings-baseret afstemning. Staben har udvalgt 32 nominerede som møder hinanden én af gangen. Stem hver dag på din favorit til æren, og når måneden er omme har vi fundet vinderen. Mere info om strukturen følger, som vi får afsluttet hver runde.

Vælg din favorit og stem nedenunder denne tekst, og begrund gerne dit valg med et indlæg. Og husk at vende tilbage til tråden hver dag, for at stemme.


Finale
BioShock (X360/PC)
[INFOTITEL:43036]
26%

Super Mario Galaxy (WII)
[INFOTITEL:37696]
74%

510 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Reply
CoreCoreSkrevet 16/01-08 23:30 
Tjah - Her er vist ikke den store tvivl...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/01-08 08:20 
Jeg har et gæt på finalen: COD4 vs Mr Gay :-)
SumezSumezSkrevet 17/01-08 09:08 
Jeg skyder også umiddelbart på at jeg vil være til det flotteste af de to, men har ikke spillet nogen af dem. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 17/01-08 09:18 
Jeg føler en stor træng til latter når sådanne to titler bliver stillet op mod hinanden...Fnis.

Jeg er da glad for man er så forskellige på PR :-)

Jeg er blevet sur på FPS'er så jeg stemmer modsat.
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 17/01-08 11:08 
Hyakotake>
Jeg har et gæt på finalen: COD4 vs Mr Gay :-)

Det er et ret dårligt gæt, eftersom de begge to er i anden halvdel, og dermed senest kan møde hinanden i en semifinale.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 17/01-08 11:09 
COD4 uden tvivl.
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 17/01-08 11:10 
Det vigtige er jo alligevel heller ikke hvem der møder hinanden, men hvem der er tilbage til sidst. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 17/01-08 11:50 
Jeg er ret spændt på hvad vinder ifølge PlayRight's brugers valg, selvom jeg har mine gæt ;P

Anyways, votede ikke på nogen af dem, da jeg ikke har spillet nogen af dem.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
CoreCoreSkrevet 17/01-08 12:00, rettet 17/01-08 12:01 
Sumez>
Jeg skyder også umiddelbart på at jeg vil være til det flotteste af de to, men har ikke spillet nogen af dem. :\

Husk - der er mange der godt kan lide COD4 :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 17/01-08 12:07 
Jeg havde slet ikke regnet med, at det ville fænge på den måde, det har gjort, i hvert fald.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/01-08 12:09 
RJK>
Det er et ret dårligt gæt, eftersom de begge to er i anden halvdel, og dermed senest kan møde hinanden i en semifinale.

Så meget har jeg altså heller ikke sat mig ind i seeding og stemmesystemet. :-)
SumezSumezSkrevet 17/01-08 13:12, rettet 17/01-08 13:12 
Core>
Sumez>
Jeg skyder også umiddelbart på at jeg vil være til det flotteste af de to, men har ikke spillet nogen af dem. :\

Husk - der er mange der godt kan lide COD4 :p

Nej, jeg frygter også at jeg selv vil synes COD4 er ganske godt, så vil ikke stemme blindt på Grim Grimoire uden at have prøvet det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 17/01-08 13:46 
Hyakotake>
Så meget har jeg altså heller ikke sat mig ind i seeding og stemmesystemet. :-)

Nu ved du det så ;) Som sagt, standard cup, så vinder af kamp 1 møder vinder af kamp 2 og så fremdeles.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SephirothSephirothSkrevet 17/01-08 14:12 
Er der overhovedet nogen herinde, som har spillet Grim Grimoire?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/01-08 14:36 
neros>

Jeg er blevet sur på FPS'er så jeg stemmer modsat.


CoD4 multi var godt nok en stor overraskelse for mig, så måske skulle du prøve? Jeg føler mig nærmest som barn på ny når jeg spiller det... ja, ok... måske ikke som barn, for dengang var der kun Space War... men alligevel :)
nerosnerosSkrevet 17/01-08 15:17, rettet 17/01-08 15:29 
Haha! Space War.

Ja måske har du helt ret, men jeg er selv gået helt kold i HL2..? Så jeg har tabt modet til at fortsætte med FPS'er ihvertfald lige i øjeblikket.

Er der en online del med i COD4 demoen?
Bashful Neophyte
WikzoWikzoSkrevet 17/01-08 16:19 
Call of Duty 4 - måske mit mest spillede spil i år :)
HeroldHeroldSkrevet 17/01-08 16:50 
King Chaos>
CoD4 multi var godt nok en stor overraskelse for mig, så måske skulle du prøve? Jeg føler mig nærmest som barn på ny når jeg spiller det... ja, ok... måske ikke som barn, for dengang var der kun Space War... men alligevel :)

Er det fordi du råver med skinger stemme ind i mikrofonen? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/01-08 17:24 
jeps, Captain Smølfe Chaos :D
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 17/01-08 18:51 
Haha, her er da ellers tale om en no brainer. Ved godt Grim er et overset spil, og alle elsker en underdog, men come on! Hvis dette er david vs. goliath, så har goliat lige trådt på david, pillet ham ud af rillerne på sin sko og kastet ham bort.

COD4 FTW!
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 17/01-08 18:53, rettet 17/01-08 18:54 
Velkommen til Playright Nicolai :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 17/01-08 19:37, rettet 17/01-08 19:41 
For det første er dem der rent faktisk har spillet GrimGrimoire, og ikke bare stemmer på mainstream-spillet, jo nok ikke nødvendigvis enige.

For det andet er hele formålet med seedning, som dette er lavet efter, jo, at favoritterne møder outsiderne til at begynde med. Pointen værende at man prøver at få favoritterne og dermed de mest interessante kampe, til at ligge senest i forløbet.

Igen: dette har intet med sammenligningerne at gøre. Det er 32 nominerede spil, sat op mod hinanden så forskelligt som muligt.

Det har åbenbart vist sig at kræve lidt mere end normal "brain" at forstå, så det er altså hermed forklaret ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 17/01-08 19:49 
Men ville man så ikke umiddelbart seede de de naturlige finalister (at dømme efter de sidste måneders indlæg og vurderinger) CoD4 og Mario, så de netop ikke ville mødes i semien men først i finalen?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CronossCronossSkrevet 17/01-08 20:06 
Jeg stemmer klart GrimGrimoire, da jeg rent faktisk har gennemført det. Og jeg nød det hele vejen igennem - selv om det er et langt spil.

COD4 gad jeg derimod ikke gennemføre - på trods af at jeg har hørt at det kun er 4-5 timer langt.
Det var da et sjovt lille spil, men jeg gider ikke spille FPS'er med uendelige spawnpunkter.
RJKRJKSkrevet 17/01-08 20:07, rettet 17/01-08 20:08 
Wehner:

Så har "man" jo nok ikke ment, at det var de to naturlige finalister :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 17/01-08 20:51 
Call Of Duty 4 videre med 70%.

Anden runde er nu startet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ComradeComradeSkrevet 17/01-08 21:01 
Bioshock. zelda er garanteret et sjovt lille spil, men ingenting i forhold til Bioshock.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
HeroldHeroldSkrevet 17/01-08 21:08 
Av, den gør lidt ondt. Men Bioshock ftw!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 17/01-08 21:45 
Bioshock!
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 17/01-08 22:24 
Herold>
Av, den gør lidt ondt. Men Bioshock ftw!

Ja.. Havde det været Twilight Princess havde den straks været værre.
Bioshock herfra, uden den mindste tvivl.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 17/01-08 22:49, rettet 17/01-08 22:50 
Af hvad jeg prøvet af Bioshock så gav det mig hovedpine. Zelda er mere afslappet. En stemme til den lille gut med den grønne hat ;)
CoreCoreSkrevet 17/01-08 23:02 
Sumez>
Havde det været Twilight Princess havde den straks været værre.

Næh...Bioshock!
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SonicSonicSkrevet 18/01-08 00:40 
/spit Core ;P

Phantom Hourglass til mig :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HankyHankySkrevet 18/01-08 02:07 
Bioshock ftw :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WikzoWikzoSkrevet 18/01-08 15:46 
Uha, begge spil er rigtig gode og innovative inden for genren. Må dog stemme BioShock, det oplevelsen føltes mere ny (har aldrig prøvet System Shock), end Phantom Hourglass, der stadig indeholder mange traditionelle Zelda-aspekter.
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/01-08 16:01 
Tough valg. Phantom Hourglass er ikke noget masterpiece, men Bioshock er et stort skridt TILBAGE fra System Shock 2.
Well crucify the insincere tonight...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/01-08 18:16 
Måske, men du skal vel ikke bedømme spillet ud fra hvordan tidligere spil har været... Du skal vælge om Bioshock eller Zelda har givet dig den bedste spiloplevelse.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RJKRJKSkrevet 18/01-08 21:17 
BioShock videre med 64%. Anden kamp i anden runde begyndt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GreaseballGreaseballSkrevet 18/01-08 21:38, rettet 18/01-08 21:38 
Okami... beste spil oplevelse jeg har haft i lange tid, hvis ikke den smukkeste.

Glæder mig til at prøve Wii udgaven
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/01-08 22:05 
PalleJensen>
Måske, men du skal vel ikke bedømme spillet ud fra hvordan tidligere spil har været... Du skal vælge om Bioshock eller Zelda har givet dig den bedste spiloplevelse.



Min indre bitterhed har skabt had til Bioshock og de andre wannabe-art software produkter der er kommet i år.
Ja, hvis vi nu skal lege sådan der, så ville jeg nok sige BS>PH, men officielt vil jeg altid være "død over Bioshock"!!!



Ang. Den nye runde, så siger jeg Okami.
Jeg har aldrig været fan af Ratchet and Clank serien. Jeg har altid følt at de har været kopier af hinanden i en meningsløs form.
Den er også svær, fordi Okami er et alt for langtrukken spil, der seriøst havde brug for voice acting, noget hurtigere pacey gameplay og et mindre zelda-agtigt design.
Well crucify the insincere tonight...
WehnerWehnerSkrevet 18/01-08 22:16 
Det er vel også wannabe-art software?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/01-08 22:25 
Du har vist fået et slemt tilfælde at dobbeltmoralsk-syndromet tæt ind på livet Valkyrie, for ikke at tale om krukkeri :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 18/01-08 22:53 
Okami er lækkert, så det får min vote.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Zzap!Zzap!Skrevet 19/01-08 00:09, rettet 19/01-08 23:46 
Okami.
No. Freaking. Competition.
Det er bedre end Twilight Princess, er jeg lige blevet enig med mig selv om, efter at være påbegyndt anden gennemspilning.
Og det er forbandet tæt på at være bedre end Galaxy.
Det er et meget meget godt spil.
Ikke fejlfrit, men det behøver meget meget gode spil heller ikke at være.

Eneste grund til at det er så relativt overset er vel at folk simpelthen ikke er mentalt gearet til at forvente en sådan kvalitet fra Capcom...
Born to kill space
jaesjaesSkrevet 19/01-08 00:53 
Zzap!>
Eneste grund til at det er så relativt overset er vel at folk simpelthen ikke er mentalt gearet til at forvente en sådan kvalitet fra Capcom...

Det må være dagens puzzle-kommentar, når man tænker på de mange fremragende titler, Capcom har lanceret de seneste år ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/01-08 03:06, rettet 19/01-08 03:22 
Ja der må være tale om en joke :)

EDIT: Er det i øvrigt ikke også Capcom der har lavet nogen af de bedste spil i Zelda serien?
Spiller nu: Phantasy Star IV
ValkyrieValkyrieSkrevet 19/01-08 09:58 
Wehner>
Det er vel også wannabe-art software?

ja!? Det er vel mere de art-sy folk der hellere vil narre sig selv til at tro at det de spiller er bedre kunst end at gå på et museum.
Men selvom, Okami er wannabe-art så vil jeg da stadig sige at det er bedre end Ratchet.
Simpelthen fordi(som jeg sagde før) Ratchet er bare det samme som før.

En lille dirty hemmelighed som jeg kan fortælle dig, er at jeg elskede Spyro tilbage på PSone! Jeg elskede Spyro 1 og Spyro 3, specielt! Jeg synes virkelig at Insomiac(sp?) gik galt i byen med Ratchet and Clank.
Og jeg har det på præcist samme måde med Naughty Dog. Jeg kunne godt lide de gamle Crash Bandicoot, men Jak and Daxter, var bare æv.
Mit problem med disse to serier, er at de er stereotyper. Det er som om at de kiggede på Banjo-Kazooie(Jak) og Jet Force Gemini og Donkey Kong 64(Ratchet) og sagde; "hvordan kan vi kopier de her spil"!

Det er lidt ligesom med mange af de nye animationsfilm.
Jeg kan allerede sidde her og forstille mig hvordan Naughty Dog og Insomiacs designere sad og designede figuerne, til at være en kombination af nuttede, seje og sjove.
Der er bare ingen udvikling der. Jeg synes at Ratchet er så overflødigt og ligegyldigt. Det er rigtigt at der er massere af våben, men det er ikke som om at det egentlig gør nogen forskel uanset hvilke man bruger.
Det er bare run and gun, uden at have sjove eller gode puzzles eller platform elementer.
Designet kan bare ikke nå det som Rare gjorde i deres storhedstid. Kig på Banjo og Kazooie. Du har Banjo, den her lidt lettere autistiske bjørn der er bøvlet, men på en måde sød, også har du den rapkæftede Kazooie. Den mest sindssyge kvindelige måge siden Kaj og Børge fra de gamle Scanlines reklamer! Humoren, er bare finkornet.
ARGHHH... Ja, kort sagt, jeg har problemer med Ratchet og Jak and Daxter>:)

Desuden er Okami ikke noget dårligt spil. Slet ikke. Jeg ville bare aldrig kunne få interessen til at sidde 30-40 timer. Jeg gav op halvvejs igennem. Jeg blev hurtigt træt af brush teknikkerne, og verdenen og historien greb mig ikke. Så træt af at læse tekst. De havde så meget brug for Voice Acting at jeg ikke kan understrege det nok.
Jeg er enig med Zzapp at Okami er meget bedre end Twillight Princess. Et spil som jeg fordrager. Mest skuffende og ødelæggende Zelda, ever. Min tiltro til serien blev smadret der.
OBS. Når jeg siger at noget er wannabe-art, så mener jeg ikke at spillet i sig selv skal klaskes for det. Jeg ruller bare øjne af de mennesker, som seriøst tror at de er intellektuelle mennesker fordi de spiller disse artsy spil.
Jeg er ret træt af at artsy spil automatisk skal behandles som om at de er GOTY. Et spil med godt art design, kan jo godt være et latterligt spil. Så det der irritere mig er rent faktisk bare de elitistiske mennesker forguder spillene af andre grunde, end det som det virkelig handler om... hvor meget vi nyder at spille dem.
Okami's eller Bioshocks visuelle design er der intet ivejen med, men kunst? Nej, nej nej!!!
Well crucify the insincere tonight...
RJKRJKSkrevet 19/01-08 22:11 
Okami videre med 80%. Tredje kamp startet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PapandPapandSkrevet 19/01-08 22:55 
Mass Effect!
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SøgAArdSøgAArdSkrevet 19/01-08 23:27 
Suk. Next please ;)
Home is where the hardware is..
510 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me