X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets Spil 2007


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 01/01-08 18:16, rettet 21/01-08 20:58 
Vi kårer i denne tråd Årets Spil 2007 efter brugernes mening via en turnerings-baseret afstemning. Staben har udvalgt 32 nominerede som møder hinanden én af gangen. Stem hver dag på din favorit til æren, og når måneden er omme har vi fundet vinderen. Mere info om strukturen følger, som vi får afsluttet hver runde.

Vælg din favorit og stem nedenunder denne tekst, og begrund gerne dit valg med et indlæg. Og husk at vende tilbage til tråden hver dag, for at stemme.

Finale
BioShock (X360/PC)
[INFOTITEL:43036]
26%

Super Mario Galaxy (WII)
[INFOTITEL:37696]
74%

510 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
HankyHankySkrevet 12/01-08 01:31, rettet 12/01-08 01:32 
At kalde 2007 for et skidt spil-år, virker lidt useriøst.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Da SenzaiDa SenzaiSkrevet 12/01-08 01:43 
VF5. Fordi, det er så perfekt det spil.

og så er Goh jo alt for sjov.
Increased Damage for Increased Win-Ratio!
Alf81Alf81Skrevet 12/01-08 01:45, rettet 12/01-08 01:56 
Man kan vel sige jeg har en snobbet spilsmag :)

Hvis jeg går min spilsamling igennem, så er der godtnok ikke meget fra i år, der kan få mine nakkehår op og stå. Vil dog sige, at Odin Sphere slår samtlige års udgivelser i min bog.
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/01-08 02:04 
Men det er jo ikke fair når det ikke er udgivet i EU endnu :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 12/01-08 02:07 
Nej og de andre spil, fra i år, som en Alf bedst kan lide, er heller ikke udgivet i EU.
Ting om dét og pis.
HeroldHeroldSkrevet 12/01-08 04:52, rettet 12/01-08 04:52 
Jink>
Det var da en mærkelig begrundelse. Det er PC versionen der er nomineret :)

Hah, det så jeg ikke engang - jeg gik ellers ud fra det var over alle platforme det var nomineret. Anywho, det ændrer ikke på min stemme. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 12/01-08 11:55 
Desværre er Odin Sphere, Grim Grimoire, Persona 3 og andre gode ting jo ikke udkommet i EU i 2007. Det samme gælder konsolversionerne af UT3 :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/01-08 14:24 
GrimGrimoire er i følge info siden udkommet for måneder siden i EU. Mener bestemt også at have set den før nytår nede i forretningen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 12/01-08 14:43 
Jeg kommer automatisk til at skrive GrimGrimoire, når jeg nævner de to andre spil :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 12/01-08 20:30 
Virtua Fighter 5 videre med 65%. Tolvte kamp er begyndt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 12/01-08 20:46 
Eternal Sonata!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KamekKamekSkrevet 12/01-08 21:57 
Jeg har ikke spillet dem - men jeg valgte God of War II.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
WehnerWehnerSkrevet 12/01-08 22:06 
Har heller ikke spillet dem, men Chopin/klassisk musik-temaet lyder så spændende, at jeg har givet sonaten en stemme.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephirothSephirothSkrevet 12/01-08 22:41 
Sonata..
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 12/01-08 23:38, rettet 12/01-08 23:40 
God of War 2
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
HankyHankySkrevet 12/01-08 23:56 
Min stemme går uden tvivl til Eternal Sonata / Trusty Bell, selvom begge spil er rigtig gode.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
The DaneThe DaneSkrevet 13/01-08 04:01, rettet 13/01-08 04:04 
God of War 2 - 100%.

Spillede et par timer af Eternal Sonata, og må sige det var det mest kedelige spil jeg nogensinde har spillet. Selvom konceptet med forskellige trolddomme alt efter hvor man står er godt, så tog det for lang tid og der var for få valgmuligheder i kampene (og det gentagne angrebs-"ord" var specielt irriterende i dette spil :p).

Derudover må jeg sige at jeg ikke helt brød mig om at skulle belæres omkring Chopin, og ikke var istand til at springe dette over.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SnoopySnoopySkrevet 13/01-08 10:34 
The Dane>
...og der var for få valgmuligheder i kampene...


Kampsystemet udvider sig gevaldigt, når du kommer længere ind i spillet.

Sonata får min stemme.
CoreCoreSkrevet 13/01-08 11:44 
God Of War 2 - Fordi at det bare er instant actionunderholdning.

Jeg syntes Eternal Sonata var charmerende og meget interesant, men også meget tålmodighedstirrende og krævende af spilleren. Ikke at det nødvendigvis behøver at være direkte dårlige ting, min egen smag falder bare lettere for GOWs "Pick-Up'n'Punish"-gameplay.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 13/01-08 12:18 
Den tør jeg ikke stemme på. Har ikke spillet ES, udover demoen, men der er mangeder godt kan lide det. GoW2 er virkelig godt, genren taget i betragtning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 13/01-08 12:19 
Sumez>
Den tør jeg ikke stemme på. Har ikke spillet ES, udover demoen, men der er mange der godt kan lide det.

Og det er dem du er bange for, eller?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ComradeComradeSkrevet 13/01-08 16:04, rettet 13/01-08 18:34 
God of war 2!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 13/01-08 17:06 
Sonata herfra, Musiktemaet er temmelig gennemført mener jeg.
RJKRJKSkrevet 13/01-08 21:10 
Eternal Sonata videre med 55%. Kamp nr. 13 påbegyndt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 13/01-08 21:36 
Crysis. Da jeg sad og legede med spillets engine, gav det mig samme følelse, som da jeg spille Half-Life 2 for første gang. Samtidig med dette, oser spillet af kvalitet, og har blødende smuk grafik.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 13/01-08 21:40 
Darkness, fordi det var en god historie, og Crysis var bare en kedelig omgang Far Cry 1,5.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GreaseballGreaseballSkrevet 13/01-08 21:59 
Den melder jeg pas til. Har ikke prøvet nogen af titlerne.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/01-08 23:00 
Uden tvivl Darkness.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 14/01-08 00:22 
Darkness - Tegneseriespil der virker, Mike Patton på lydsporet og hardcore action - Det'lige mig :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 14/01-08 08:38 
Core>
Sumez>
Den tør jeg ikke stemme på. Har ikke spillet ES, udover demoen, men der er mange der godt kan lide det.

Og det er dem du er bange for, eller?
Nej, men det kunne jo være, de havde ret...

Core>
Mike Patton på lydsporet
Er ret træt af den form for "fake hype". Den stemme kunne være lavet af hvem som helst, og synes at lige netop den stemme i The Darkness lyder esktremt fesent.
Ret godt spil, men Crysis skulle også være godt, så kan ikke konkludere noget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 14/01-08 10:28 
The Darkness er det eneste FPS nogensinde jeg har gidet at gennemføre (så vidt jeg husker). Super spil!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
CoreCoreSkrevet 14/01-08 16:40 
Sumez>
Nej, men det kunne jo være, de havde ret...

Så frem for at stemme på et spil som du selv syntes er godt, i stedet for et som du efter at have prøvet demoen ikke selv fandt interesant nok til at erhverve dig, vælger du at undlade at deltage i en afstemning baseret på subjektive synspunkter, fordi at andre kan lide Eternal Sonata?

Skal vi så ikke bare kalde topscoreren på gamecharts for årets P:R-spil?

Sumez>
Er ret træt af den form for "fake hype".

Har det da været hypet for Mike Patton andre steder end her og af mig? Jeg er ikke stødt på det andre steder.

Sumez>
Den stemme kunne være lavet af hvem som helst, og synes at lige netop den stemme i The Darkness lyder esktremt fesent.

INTET Mike Patton laver, kan laves af hvem som helst, og ligefrem fesent har jeg svært ved at forholde mig til. Hvis det var meget mere growlende havde det været umuligt at forstå hvad der blev sagt ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 14/01-08 18:35 
Core>
Så frem for at stemme på et spil som du selv syntes er godt, i stedet for et som du efter at have prøvet demoen ikke selv fandt interesant nok til at erhverve dig, vælger du at undlade at deltage i en afstemning baseret på subjektive synspunkter, fordi at andre kan lide Eternal Sonata?
Jeg har ikke sagt at jeg ikke fandt Eternal Sonata interessant, faktisk syntes jeg at demoen virkede meget lovende, jeg har bare ikke så meget overskud til store RPG'er for tiden.

Har det da været hypet for Mike Patton andre steder end her og af mig? Jeg er ikke stødt på det andre steder.

En af de kugler man brænder i portal, zombierne i I Am Legend.
Og så er der jo alle hans bands, men det er selvfølgelig noget mere fortjent. De fleste af dem, anyway. Det virker bare som om ting bliver forvandlet til guld bare man får at vide at han har rørt ved dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 14/01-08 19:20 
Sumez>
En af de kugler man brænder i portal, zombierne i I Am Legend.
Det er vel bare en casting og en mands levebrød idag.

Men cool - Jeg vidste ikke han også var med de to steder,

Og Nederen - Fordi at jeg gik i lykkelig uvidenhed om at det var zombier "I Am Legend" handlede om.

Men bliver det ligefrem brugt som hype nogen steder?

I øvrigt er det meget lidt af det musik han laver idag, jeg selv finder særlig interesant.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SephirothSephirothSkrevet 14/01-08 19:57 
Sumez>Jeg har ikke sagt at jeg ikke fandt Eternal Sonata interessant, faktisk syntes jeg at demoen virkede meget lovende, jeg har bare ikke så meget overskud til store RPG'er for tiden.

ES er ikke meget længere end 20-25 timer og udemærket underholdning, så længe det varer.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RJKRJKSkrevet 14/01-08 21:29 
The Darkness vinder med 55%. Fjortende og tredjesidste kamp i første runde er startet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GreaseballGreaseballSkrevet 14/01-08 21:54 
Core>
Og Nederen - Fordi at jeg gik i lykkelig uvidenhed om at det var zombier "I Am Legend" handlede om.

Offtopic: Nej det er ikke zombier. Zombier er døde mennesker. Der er ingen Zombier i "I am Legend"

Tilbage til emnet:
Stemmer Forza Motorsport 2, elsker et godt bil spil. Final Fantasy XII har aldrig sagt mig noget.
PapandPapandSkrevet 14/01-08 23:37 
Forza Motorsport 2 er det mest fantastiske bilspil der nogensinde er skabt. FF har ik sagt mig noget i alt for lang tid.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
CoreCoreSkrevet 14/01-08 23:47 
Final Fantasy XII - Fordi jeg kan :D

Og nej Wehner, du må ikke stemme, for du har ikke prøvet det ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 15/01-08 00:05 
Det er jo min forbandede pligt at balancere din stemme :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephirothSephirothSkrevet 15/01-08 19:03 
Final Fantasy XII, selvom det på ingen måder fangede mig som tidligere spil i serien.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RJKRJKSkrevet 15/01-08 19:57, rettet 15/01-08 19:57 
Final Fantasy XII videre med 57%. Næstsidste kamp i første runde er klar.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 15/01-08 21:01, rettet 15/01-08 21:01 
Crush - Fordi at det er ganske morsomt uden at være et spil jeg ligefrem er ekstatisk over, Metroid-serien syntes jeg bare er tilpas ringe til at Crush bør vinde af de to.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
The DaneThe DaneSkrevet 16/01-08 16:26 
Metroid... fordi det er :p.

Burde nok have undersøgt hvad Crush var for noget først, men Metroid serien er generelt god imo.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 16/01-08 19:39 
Metroid Prime 3 crushede modstanderen med 81%. Sidste kamp i første runde er begyndt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dchangdchangSkrevet 16/01-08 21:35 
Denne gang er der ingen tvivl for mig. Call of Duty 4 er årets fedeste online-oplevelse på 360'eren.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NaieraNaieraSkrevet 16/01-08 21:43, rettet 16/01-08 21:44 
GrimGrimoire er 1.000.000 gange bedre end COD4.

;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 16/01-08 22:07 
In that case... Stadig Call of Duty 4. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 16/01-08 22:10 
Er det Grim Fandango 2? Nå, jeg tager chancen og stemmer CoD4 :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 16/01-08 22:18 
Jeg har ikke spillet dem, men stemmer på GrimGrimoire fordi grafikken er flottere :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
510 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig