X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets Spil 2007


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 01/01-08 18:16, rettet 21/01-08 20:58 
Vi kårer i denne tråd Årets Spil 2007 efter brugernes mening via en turnerings-baseret afstemning. Staben har udvalgt 32 nominerede som møder hinanden én af gangen. Stem hver dag på din favorit til æren, og når måneden er omme har vi fundet vinderen. Mere info om strukturen følger, som vi får afsluttet hver runde.

Vælg din favorit og stem nedenunder denne tekst, og begrund gerne dit valg med et indlæg. Og husk at vende tilbage til tråden hver dag, for at stemme.

Finale
BioShock (X360/PC)
[INFOTITEL:43036]
26%

Super Mario Galaxy (WII)
[INFOTITEL:37696]
74%

510 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 05/01-08 23:31 
Man tramper jo på de hyggelige stakler med ens store marine-støvler - I know I did (:

Men faktisk så er det jo Nintendo, der er de store onde nu/igen selvom Microsoft har pwned Sony. Så støt det lille svagelige Ms-flagskib allerede i dag ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SonicSonicSkrevet 05/01-08 23:58 
MS skal da ned med nakken, for hårdt... gogo Apple og Nintendo ;) STemte self på SPM, holder mig mere underholdt end Halo 2.5 :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
The DaneThe DaneSkrevet 06/01-08 00:47 
Halo 3 - begge historier er lidt kedelige efter min mening, men Halo 3 var alligevel lidt bedre der. Kan selvf. være jeg ikke er nået langt nok i begge.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
nerosnerosSkrevet 06/01-08 12:59 
Wehner>
Men faktisk så er det jo Nintendo, der er de store onde nu/igen selvom Microsoft har pwned Sony. Så støt det lille svagelige Ms-flagskib allerede i dag ;)

Jojo! men handler denne dyst om hvilke spilfirmaer man bedst kan lide frem for selve spillet?
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 06/01-08 13:06 
Den handler som så mange andre tråde om kommunikation og dermed evnen til bl.a. at tolke en smiley.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 06/01-08 14:04 
Ja eller evnen til ikke, at blive mobset når man stiller et simpelt spørgsmål, som egentlig ikke var meningen skulle kunne fornærme nogen ;-)

..Men hov jeg havde faktisk lovet mig selv ikke at skrive i tråde som handler om Halo da det altid ender galt ;-)
Bashful Neophyte
ComradeComradeSkrevet 06/01-08 15:55 
Vælger ikke at stemme på denne da jeg ikke har prøvet SPM og fandt Halo3 aldeles skuffende.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dRxLdRxLSkrevet 06/01-08 16:14 
Jeg stemte på SPM, ikke fordi jeg har prøvet det, men fordi jeg ikke brød mig om Halo3 :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
la0sla0sSkrevet 06/01-08 16:35 
Samme her! :)
Hvad sker der?
WikzoWikzoSkrevet 06/01-08 18:55 
Har spillet en smule Halo 3 og har næsten gennemført Super Paper Mario. Sidstnævnte fik min stemme uden nogen tvivl overhovedet.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/01-08 19:11 
Halo 3 fik min vote - Halo 3 var en positiv oplevelse, også selvom jeg aldrig har givet mig i kast med Halo-serien før nu. SPM var bare en skuffelse.
RJKRJKSkrevet 06/01-08 19:44 
Halo 3 vinder med 52% af stemmerne. Sjette kamp er startet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/01-08 20:06, rettet 07/01-08 11:27 
ARGH! Så tæt på og dog så langt fra :)

Mass Effect får min stemme. Begge spil er gode, Puzzle Quest er dog for repitativt, mens Mass Effect var den bedste spiloplevelse jeg havde sidste år.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HankyHankySkrevet 06/01-08 20:21, rettet 06/01-08 20:21 
Mass Effect er faktisk rigtig godt, og var klar en positiv overraskelse for mig, da jeg ingen forventninger havde til spillet.

Puzzle Quest har jeg spillet på Xbox 360, og jeg må indrømme, at jeg er til puzzle-spil der er noget nemmere at gå til.

EDIT: Mass Effect får selvfølgelig min stemme.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ChronoChronoSkrevet 06/01-08 21:05 
Puzzle Quest får min. Jeg kunne slet ikke lægge spillet fra mig igen.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 06/01-08 21:45 
ME fik min stemme.
Det er ganske enkelt det mest gennemførte spil, jeg har spillet i år.
SumezSumezSkrevet 06/01-08 23:38, rettet 06/01-08 23:38 
Puzzle Quest er måske det spil jeg har spillet allermest i 2007 :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 07/01-08 20:16, rettet 07/01-08 20:16 
Mass Effect er videre med 64% af stemmerne.

Bemærk specielt omkring kamp #7 at The Orange Box ikke bør bedømmes som en opsamlingspakke, og at det gamle indhold (Half-Life 2 og Episode One) ikke bør vurderes med, da emnet er spil udgivet her i 2007. Denne afstemning er ikke "Årets bedste køb", men "Årets bedste spil" og The Orange Box er således inkluderet for dem, der mener at fx Portal kan gøre sig fortjent til den titel.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/01-08 20:47 
Så er der ingen tvivl om at MGS får min stemme. HL2 EP. 2 er da ganske godt men ikke nogen price winner i sig selv. Portal og Team Fortress siger mig ikke en dyt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 07/01-08 20:55 
Orange Box - selv uden det gamle indhold, er det stadig et af de bedste køb ever.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 07/01-08 21:14 
Herold>
bedste køb

Forsøger du bevidst at få din stemme diskvalificeret? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/01-08 21:45 
Herold>
Orange Box - selv uden det gamle indhold, er det stadig et af de bedste køb ever.

Det alm. Half Life 2 er klart det bedste indhold i pakken. Episode 1 er ufatteligt kedeligt de første 2/3 hvor det hen mod slutningen bliver ret spændende. Episode 2 er jeg pt igang med og det virker rigtig godt.

Ærgeligt at EA har valgt at fucke spillet så meget op. Svjv. var det EA der portede PS3 versionen mens 360 og naturligvis PC var Valve selv. Frameraten er "omskiftelig" og de har simpelthen valgt at fjerne alt der hedder surround også selvom det enormt grimme cover bærer et DD logo. Og nej, der er heller ikke tale om 2.0 Stereo i DD... Har for sjov prøvet at kontakte EA, ang. surround problemet, men de skyder naturligvis skylden videre på Valve. EA FTW...
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 07/01-08 21:53, rettet 07/01-08 21:53 
Når nu Metal Gear aldrig har sagt mig noget, og Team Fortress 2 har været noget af det bedste multiplay jeg har spillet i år (selvom jeg desværre ikke har spillet det så meget som jeg ville pga. min pc) er jeg ikke i tvivl om hvad jeg stemmer på. Og det selvom jeg ikke har prøvet Portal endnu, og formentlig aldrig kommer til at spille Episode 2. Team Fortress 2 er ret fantastisk.

Hvordan er frameraten egentlig i Team Fortress 2 på PS3? Ligeså ringe som jeg har hørt den er i Half-Life 2?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 07/01-08 22:03 
Jeg mener at Ep2 er klart det bedste indhold i pakken. Det underholdte mig væsentlig mere end det oprindelige HL2, og Ep1, som jeg er enig med Konsolkongen omkring.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 07/01-08 22:32, rettet 07/01-08 22:33 
Sumez>
Jeg mener at Ep2 er klart det bedste indhold i pakken. Det underholdte mig væsentlig mere end det oprindelige HL2, og Ep1, som jeg er enig med Konsolkongen omkring.

Jeg er igang med HL2 fortiden og næsten igennem det, men er stået lidt af på grund af andre spil som jeg ikke kan holde mig fra. Der hersker ingen tvivl om, at det ikke er et rigtig godt spil, og jeg har endnu ikke prøvet kræfter med EP2 endnu. Meeen jeg er sku stået lidt af sporet hvad angår FPS'er fortiden. Der imod synes jeg MGS til PSP ser rigtig godt ud. Måske man skulle anskaffe sig en DS eller PSP fordi der har været ret mange titler både i denne tråd men også i mange andre som har gjort at jeg har fået øjnene op for de håndholdte konsoller :-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 07/01-08 23:19 
RJK>
Forsøger du bevidst at få din stemme diskvalificeret? :)

Hvis du kun læser lige den del, så disk away :P Det var derfor jeg skrev "selv uden det gamle indhold". Jeg mener klart at værdien af Portal, TF2 og EP2 i sig selv er købet værd. Portal er en af de reneste udgivelser længe, rent gameplaymæssigt, TF2 er spas hvis man gider den slags, og EP2 var egentlig bare mere af det samme.

Og så synes jeg egentlig ikke at Portable Ops var nogen åbenbaring. Det er grimt og ikke særligt spændende.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/01-08 23:30 
Portal tager min stemme. Spillets passive humor og referencer er genial - The cake is a lie!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GreaseballGreaseballSkrevet 08/01-08 00:52 
Orange box... Har været med på Half Life til PC og OB til 360'eren er et godt køb. Portal er måske kort, men de viser hvor godt et spil uden fjender kan være.

og over Orange Box her på siden står der X360PC... er det en ny maskine eller en hentydning til at 360 bare er en PC ;P
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/01-08 02:43, rettet 08/01-08 02:46 
Herold>
Portal er en af de reneste udgivelser længe, rent gameplaymæssigt, TF2 er spas hvis man gider den slags, og EP2 var egentlig bare mere af det samme.

Jeg kan simpelthen ikke være mere uening. Har lige brugt 4 timer med skidtet og kom nu til hvad der må være bossen. På intet tidspunkt var spillet svært eller særligt sjovt. Det hele gælder bare om at opdage de rigtige farver på væggene for der kan man bruge portaler. Det kan ikke være svært for nogen.
Har som sagt brugt 4 timer og er åbenbart så tæt på slutningen som jeg kan være, men jeg kunne simpelthen ikke klare det mere. Jeg tror seriøst aldrig at jeg har kedet mig så meget. Spillede det kun for at jeg kunne svine det her i tråden, så jeg regner ikke med at jeg nogensinde får slutningen med.

3/10

TF2 kommer jeg aldrig til at spille da spillet vil oprette en EA account først. Det sker aldrig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 08/01-08 04:43 
PS3-ejere er tilsyneladende de store tabere. Jeg spillede det på pc, og slap for EA-account.
Der er ellers bred enighed om at Portal er en frisk perle på alle måder - både puzzle og historie-mæssigt, men fair nok at det ikke lige er dig. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/01-08 06:48 
For gamle Paranoia-spillere er Portal en gave. Et godt KØB!

Oh, you Infrareds!
SumezSumezSkrevet 08/01-08 08:13 
Konsolkongen>
Har som sagt brugt 4 timer og er åbenbart så tæt på slutningen som jeg kan være, men jeg kunne simpelthen ikke klare det mere. Jeg tror seriøst aldrig at jeg har kedet mig så meget. Spillede det kun for at jeg kunne svine det her i tråden, så jeg regner ikke med at jeg nogensinde får slutningen med.

Jeg er imponeret over at du faktisk har været så lang tid om spillet. Det er utroligt kort. Og selvom jeg synes det er ret sjovt, når det aldrig at komme i gang og blive særlig kreativt. Jeg er enig så langt at spillet er ekstremt overvurderet. Det er et simpelt legetøj og ikke meget andet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 08/01-08 09:11, rettet 08/01-08 10:36 
Portal har nu heller ikke sagt mig så meget. Den slags spil er ikke lige mig. Måske er det sjovere at være med på en kikker ;D!
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 08/01-08 09:53 
Orange box får min stemme. Half Life serien må være de FPS'er der tiltaler mig mest. Og så syntes jeg POrtal er ganske glimrende.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/01-08 11:11 
Sumez>
Jeg er imponeret over at du faktisk har været så lang tid om spillet. Det er utroligt kort.

Tror det tog lidt over 2 timer at klare de 19 træningsbaner. Og derefter var det kun et spørgsmål om at jeg ikke opdagede de rigtige vægge som man kunne sætte portaler på. Enormt dårligt level design og på ingen måde svært. Det handler bare om at stille sig i de rigtige vinkler og håbe på at finde dem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 08/01-08 11:51 
Synes ikke level designet er særlig dårligt. Prøv at spille banerne på advanced, hvis du savner lidt mere udfordring. Stadig ikke vildt svært (det er vel umuligt at lave), men sætter klart hjernen lidt mere i omdrejninger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 08/01-08 11:59 
Konsolkongen>
Tror det tog lidt over 2 timer at klare de 19 træningsbaner. Og derefter var det kun et spørgsmål om at jeg ikke opdagede de rigtige vægge som man kunne sætte portaler på. Enormt dårligt level design og på ingen måde svært. Det handler bare om at stille sig i de rigtige vinkler og håbe på at finde dem.

Det lyder som om PS3-versionen er et helt andet spil :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/01-08 12:04 
På hvilken måde?
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 08/01-08 12:08 
Alle.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ComradeComradeSkrevet 08/01-08 12:12 
Min stemmer går klart til Metal Gear!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/01-08 12:16 
Wehner>
Alle.

Et ordentligt svar tak.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/01-08 12:18 
Ooh, der er en advanced mode også??? Sweet :-)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/01-08 13:14 
Konsolkongen>
Spillede det kun for at jeg kunne svine det her i tråden, så jeg regner ikke med at jeg nogensinde får slutningen med.

3/10

TF2 kommer jeg aldrig til at spille da spillet vil oprette en EA account først. Det sker aldrig.

Du har jo tydeligvis ikke været biased i din mening inden du gik igang :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 08/01-08 19:34 
Orange Box videre med 80%. Ottende kamp er startet og dermed halvvejs igennem første runde.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 08/01-08 22:08 
Castlevania: Portrait of Ruin. Det er nok det Castlevania-spil jeg har brugt mest tid på. Stort og flot, men personerne er måske ikke er helt så interesante som i det forrige spil.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ComradeComradeSkrevet 08/01-08 22:37 
Min stemme går til Warhawk - men jeg kan forestille mig at Castlevania vinder på dette forum :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
The DaneThe DaneSkrevet 08/01-08 23:46 
Castlevania selvf.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 09/01-08 00:18 
Castlevania. Jeg elsker den serie.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
seebergseebergSkrevet 09/01-08 00:21 
Castlevania all the way. Kunne ikke slippe det før jeg havde gennemspillet det tre gange i træk!
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SumezSumezSkrevet 09/01-08 08:25 
Warhawk er virkelig godt, men Castlevania har bare lige den ekstra grad af kvalitet over sig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
510 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig