X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

De smider jo bans rundt hele tiden!


Svar
tue hazukitue hazukiSkrevet 05/03-03 17:21, rettet 08/03-03 19:41 
Jeg nævnte meget stille Playright inde på konsolforum.com - 5 min senere var hele min profil sq slettet!!!! samt alle min indlæg. Andre der har været ude for det samme???

De er sq skøre derinde - de tror de er politiet/ordensmagten...

Padder!!!
»You'll never walk alone«
149 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
tue hazukitue hazukiSkrevet 05/03-03 17:21, rettet 08/03-03 19:41 
Jeg nævnte meget stille Playright inde på konsolforum.com - 5 min senere var hele min profil sq slettet!!!! samt alle min indlæg. Andre der har været ude for det samme???

De er sq skøre derinde - de tror de er politiet/ordensmagten...

Padder!!!
»You'll never walk alone«
SephirothSephirothSkrevet 05/03-03 17:22 
Det bliver jeg nød til at prøve :D
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
MIKA-LMIKA-LSkrevet 05/03-03 17:22 
Jamen hvad tuller du også rundt derinde for, har du ikke alt du har brug for lige her? ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
tue hazukitue hazukiSkrevet 05/03-03 17:24 
MIKA-L >
Jamen hvad tuller du også rundt derinde for, har du ikke alt du har brug for lige her? ;)

Jo selføli'! Men jeg ville bare li' se om jeg kunne redde nogle af de andre med herover...
»You'll never walk alone«
MIKA-LMIKA-LSkrevet 05/03-03 17:27 
Smid deres brugernavn og mail i nedenstående tråd, så skal vi nok sørge for at kontakte dem.

Find de andre....
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
SephirothSephirothSkrevet 05/03-03 17:30 
Haha, jeg har aldrig set et indlæg blive slettet SÅ hurtigt!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KoludaKoludaSkrevet 05/03-03 17:31 
Man kan slet ikke skrive Playright derinde ordet er banned på siten, så man kan ikke lave links eller omtale det på nogen måder da man ikke kan bruge ordet playright.

Men har da sendt en del herover på andre måder.( he he )
SephirothSephirothSkrevet 05/03-03 17:33, rettet 05/03-03 17:37 
Koluda >
Man kan slet ikke skrive Playright derinde ordet er banned på siten, så man kan ikke lave links eller omtale det på nogen måder da man ikke kan bruge ordet playright.

Ja, det fandt jeg lige ud af... skummelt!

EDIT: Og så blev undertegnede også banned! Til grin!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
tue hazukitue hazukiSkrevet 05/03-03 17:36 
ja jeg blev nød til at skrive:

Adressen er:

"www." og så "play" efterfulgt af "righ" og så et "t" til sidst og så ".dk"

Mega grin :-D
»You'll never walk alone«
tue hazukitue hazukiSkrevet 05/03-03 17:39 
Uhadada Sephiroth!

Da kan du se - de er sq hurtige derinde hvis man omtaler deres bedre konkurrenter....

Så sir de bare: "ban ban ban ban ban!!!!"

de er sq nogle padder!!!!!!
»You'll never walk alone«
KoludaKoludaSkrevet 05/03-03 17:41 
Har man ikke kunne i 2 dage nu.

Det er sku for lavt at skulle gører sådan for at holde på sine brugere, at så udtaler de sig om Moderator magt-misbrug og lign på DKF.

Der blev man sku da ikke banned for at udtale sig om andre forums , og blev heller ikke bare kontaktet af moderator´s (Chipman) fordi man laver et indlæg ang. en tråd der havde lidt for meget snak om Ulov. Backup´s til min smag.
Mit indlæg blev slette og blev kontaktet af chipman der fortalte at han mente at det var inden for loven´s rammer, først 3 dage efter da jeg ikke kunne dy mig og skrev " SÅ KØB DOG FOR HELVEDE SPILLET!!!" blev en anden moderator opmærksom på indlægget og vupti det blev slettet , fik dog også derefter en mail fra chipman ang. dette hvor han undskyldte og lovede at der ville blive strammet op på dette.

Nej , på Konsoforum.com bliver man ikke banned for at snakke om backup´s og andre ulovligheder men for at omtale det bedste forum på nettet!!!!!
tue hazukitue hazukiSkrevet 05/03-03 17:42 
Koluda >
Nej , på Konsoforum.com bliver man ikke banned for at snakke om backup´s og andre ulovligheder men for at omtale det bedste forum på nettet!!!!!

Hørt!
»You'll never walk alone«
TritonTritonSkrevet 05/03-03 18:02 
hehe, ja de kan snart ikke have flere medlemmer tilbage ;)

Jeg måtte også prøve at ændre adressen et par gange og www.play + right.dk stod der kun nogle få nanosekunder før det blev
slettet (sammen med min profil;)
Modder Xboxe i københavn 500, - drop en mail.
RaGeRaGeSkrevet 05/03-03 18:13 
ROFL!!! K**solforum.com har virkelig mistet en hver form for seriøsitet.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KoludaKoludaSkrevet 05/03-03 18:16, rettet 05/03-03 18:18 
Min tagline derinde er :

WWW.P_L_A_Y_R_I_G_H_T.DK

The place to be!!!

Og min profil er ikke slettet endnu.

Men lad os se hvor længe den bliver ved med at stå der.

Link...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 05/03-03 18:20 
Sig lige til, når en af jer skriver et nyt emne om det, så skal jeg lige se det ;)
tastasSkrevet 05/03-03 18:21 
"Hej tas-
Du har modtaget følgende meddelelse fra : CGJ007 (info@konsolforum.com)
Ved: http://www.konsolforum.com/

hvis du har så stor et problem med forum så kan jeg ikke forstå du ikke bare holder dig væk.
"

Fik jeg af vide, da jeg udtrykket mit savn over DKF, og sagde jeg glædede mig til at der kom et andet forum op også :)
Det var en dag efter konsolforum.dk var taget ned.
Har også hørt mange andre der fik samme tur, så tror han havde travlt den dag.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KoludaKoludaSkrevet 05/03-03 18:23 
Er nu banned , tog under 5 minutter!!!
KoludaKoludaSkrevet 05/03-03 18:26 
Mit indlæg er der stadig men uden min tagline.
Nogen der nåede at se det, det gik jo hurtigt!!!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 05/03-03 18:27 
Argh, du skal lige sige det til os så vi kan nå at se det ;)
quadquadSkrevet 05/03-03 18:29 
Jeg blev banned efter et indlæg. Fik ingen mail.
KoludaKoludaSkrevet 05/03-03 18:36 
Pieyanthikos >
Argh, du skal lige sige det til os så vi kan nå at se det ;)

Se linket i bunden !!!
KoludaKoludaSkrevet 05/03-03 18:49, rettet 05/03-03 18:50 
Sjovt nok er de de indlæg under OFF FORUM, med de fleste hits derinde dem som vi lavede ang. DKF, det siger jo lidt om hvilken bruger der er flest af derinde.

Men det varer nok ikke længe før at han kan indse at banne folk ikke hjælper noget.
KTCKTCSkrevet 05/03-03 18:55 
Lamt...
Det er godt nok ikke et forum, der trækker de skarpeste knive i skuffen til sig, lyder det til...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KoludaKoludaSkrevet 05/03-03 19:06 
Nej , sjovt nok banner de ALLE der omtaler Playright uden en begrundelse eller noget, og der er jo ikke lavet et indlæg om at man ikke må omtale dette forum derinde , så alle de bans er jo egentlig ubegrundet.
SolaegSolaegSkrevet 05/03-03 19:54 
Min tagline hedder nu:

"Spil rigtigt punktum Dk

Det er sq en dejlig side!"

Så må vi se, hvad der sker!
3of193of19Skrevet 05/03-03 20:06 
Hehe, jeg sad også derinde i går og begyndte med at skrive kd.thgiryalp.www og www.spilrigtigt.dk :).
De fik også ret hurtigt skiftet over til at moderator skal godkende tilmeldinger :)
DotManDotManSkrevet 05/03-03 20:40 
tue hazuki >
Jeg nævnte meget stille Playright inde på konsolforum.com - 5 min senere var hele min profil sq slettet!!!! samt alle min indlæg. Andre der har været ude for det samme???

Ja det har jeg også prøvet!

Faktisk er stort set alt hvad jeg har skrevet blevet rettet i eller slettet.
FanboyFanboySkrevet 05/03-03 21:00 
Jeg kom også til at nævne playright der inde, og der blev mit indlæg slettet hurtigt, og en admin sendte mig en lang mail hvor det korte af det lange var, at jeg bare kunne skride hvis ikke jeg ville bruge forummet fornuftigt.
KoludaKoludaSkrevet 05/03-03 21:21 
En af de heldige der ikke blev bannet.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 05/03-03 21:37 
LoL, de er sq latterlige, det burde hedde Ban-forum.dk
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
PlaykidPlaykidSkrevet 05/03-03 21:41 
Jeg er heller ikke blevet bannet derinde fra endnu, men jeg var også moderator så...
Spiller nu: Halo 3
FanboyFanboySkrevet 05/03-03 22:23 
Koluda >
En af de heldige der ikke blev bannet.

Tja, jeg ved nu ikke hvor "heldig" jeg er, hvad skal jeg bruge det skod forum til anyway? Om jeg er banned eller ikke er kan jo være det samme.
RitesRitesSkrevet 05/03-03 23:29 
Jeg nævnede slet ikke playright.dk

5 minutter efter hvor indlæg og profil slettet.
De er de vildeste amatører derinde.
» a winner is you «
SaturinoXSaturinoXSkrevet 05/03-03 23:46 
a bunch of losers !
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
fumfumSkrevet 06/03-03 08:37 
Jeg bliver nu derinde. Men det er mest for at støve noget billigt op. Jeg gider ikke skrive indlæg. Det virker lidt suspekt derinde.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/03-03 08:58 
Ja, man kan jo kun grine! Haha!
Det er da for plat, "nej, du må altså ikke omtale et andet forum, så derfor bliver du smidt ud og, og... og alt hvad du har sagt vil blive slettet!, blah blah blah..."
Hvorfor er det lige det minder om noget en på 10 år kunne ha sagt? ;-)

Men så har man da én profil mindre at holde styr på!

:-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
TLTLSkrevet 06/03-03 10:32, rettet 06/03-03 10:40 
Se her: (Skynd jer) EDIT: For sent. Slettet 10.36

Link oprettet kl :10.32 EDIT: Bad link. Profilen "Trolar1" eksiterer ikke mere.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/03-03 10:39 
ha ha

10:38 indlæg væk
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
TLTLSkrevet 06/03-03 10:41 
Ja der stod.

"www.P+L+A+Y+R+I+G+H+T.dk, til dem der er trætte af for meget Chip snak."
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 06/03-03 10:42 
Nu prøver jeg en lidt mindre offensiv taktik. Se link

Link
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 06/03-03 10:47 
Hmm. Linket og min profil er nu slettet.

Jeg skrev følgende.

"Til warfly og millemor:
Hej begge 2. Hvad går denne krig imellem to fora ud på. Og hvorfor må man ikke nævne andre fora herinde?"

DET er sku lige i overkanten, syntes jeg...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
3of193of19Skrevet 06/03-03 10:48 
Hehe, de bliver nok rigtig træt af det på et tidspunkt. De kunne jo bare give Rune adgang til den gamle database med emailadresser, så ville det ikke være nødvendigt :)
TLTLSkrevet 06/03-03 10:49 
P.S. Jeg havde to profiler derinde, ved en fejl fra min side. Men de er nu væk. Det er jeg da også glad for :]
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
RitesRitesSkrevet 06/03-03 11:07 
Personligt vil jeg fråråde at I tilspammer deres board.
Vi har PR og har på ingen måde brug for dem.
Stortset alle gamle DKFere er her nu eller kender til stedet, så I får intet ud af at "angribe" Konsolforum.com.

DKF lever videre her, ligemeget hvem der ejer domænet.
» a winner is you «
TLTLSkrevet 06/03-03 11:58 
Da ikke hvis dem fra KF.com ejer domænet...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
RitesRitesSkrevet 06/03-03 12:19 
Rites >
DKF lever videre her, ligemeget hvem der ejer domænet.

...
» a winner is you «
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/03-03 12:36 
3of19 >
Hehe, de bliver nok rigtig træt af det på et tidspunkt. De kunne jo bare give Rune adgang til den gamle database med emailadresser, så ville det ikke være nødvendigt :)

Og det vil de ikke!? Ok, så begynder jeg at forstå kritikken...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 06/03-03 13:06, rettet 06/03-03 13:09 
Vi har valgt at vi ikke gider bliver rodet ind i denne slåskamp og ikke vil synke til det niveau, som visse andre er faldet til. Dem om det.

Men fakta kan vi vel godt præsentere:

Databasen lå på DKF's webhotel, som Kurt var ansvarlig for. Vi fik søndag i sidste uge - da vi efter uacceptable krav fra Kurt havde luftet tanken om at starte et nyt forum - besked om, at den eneste måde vi kunne få adgang til databasen på, var ved at overbyde en ukendt køber på et ukendt beløb samme aften. Kristian og jeg snakkede sammen om, hvad vi troede prisen var og om vi ville byde dette. Jeg fik prisniveauet bekræftet af Kurt og det ønskede vi ikke at være med til. Kort sagt skulle vi have givet mere for at overtage konsolforum.dk-domænenavet, end hvad det nu har kostet os at købe vores egen server inkl. al opsætning, support, domænenavne osv.

Altså måtte vi i et eller andet omfang acceptere, at Kurt solgte navnet og tjente de penge, og at en del af aftalen med køber var, at vi på ingen måde kunne få adgang til databasen.

Så derfor er alle gamle indlæg tabt og vi stod uden kontaktmuligheder til langt hovedparten af de gamle brugere. Vi satsede på at det var bedre at bruge kræfterne på at levere et ordentligt produkt og at brugerne så på et tidspunkt ville komme af sig selv. Desuden havde jeg en aftale med Kurt om, at tingene ville blive omtalt pænt og sobert på de respektive boards, hvilket jeg mener vi har overholdt fuldt ud.

Men det er da takket været jeres hjælp, at vi overhovedet er kommet så langt allerede.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RaGeRaGeSkrevet 06/03-03 13:18, rettet 06/03-03 14:14 
Under 1 minut tog det dem, at banne mig fra konsolforum.com

En god tid synes jeg ellers ;-)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
149 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig