X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

De smider jo bans rundt hele tiden!


Reply
tue hazukitue hazukiSkrevet 05/03-03 17:21, rettet 08/03-03 19:41 
Jeg nævnte meget stille Playright inde på konsolforum.com - 5 min senere var hele min profil sq slettet!!!! samt alle min indlæg. Andre der har været ude for det samme???

De er sq skøre derinde - de tror de er politiet/ordensmagten...

Padder!!!
»You'll never walk alone«
149 topic(s).
« < 1 2 3 > »

Reply
fumfumSkrevet 06/03-03 13:56 
Hey, der er ved at gå sport idet. Hvem har den laveste ban-tid indtil nu?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
RegnRegnSkrevet 06/03-03 14:09 
Hvad mon der sker hvis man skriver enmasse dårlige ting om PlayRight forummet derinde???

Tror i de er så dobbelt moralske at de ville lade en sådan post blive stående?!?!?
.regnen.
RaGeRaGeSkrevet 06/03-03 14:17, rettet 06/03-03 14:17 
Nej, for man bliver automatisk slettet derinde fra, hvis man bruger navnet playright. Jeg har svært ved at tro, at en mod sidder og venter på en eller anden tilfældig person, der vil gøre opmærksom på vores ynglings-forum playright.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/03-03 14:17 
Jeg synes nu bare man skal lade dem være. Vi har konstateret at de ikke har samme indgangsvinkel til vores fælles hobby og selvom det er sjovt at drille, så ender udenforstående (evt. kommende seriøse brugere af playright.dk), med at tro at brugere af begge fora er ballademagere/idioter, det er der vel ingen grund til. Ved at lade dem være, viser vi at vi er "bedre"
LWSLWSSkrevet 06/03-03 14:35 
Jeg tillod mig at lave et lille emne om sagen, hvor spilrigtigt.dk ikke nævnes. Skal da være spændende at se om de også går agurk på mig nu.

http://www.konsolforum.com/topic.asp?TOPIC_ID=3812
FanboyFanboySkrevet 06/03-03 14:44 
LWS >
Jeg tillod mig at lave et lille emne om sagen, hvor spilrigtigt.dk ikke nævnes. Skal da være spændende at se om de også går agurk på mig nu.

http://www.konsolforum.com/topic.asp?TOPIC_ID=3812

Hehe, slettet.

Jeg vil også prøve :P
LWSLWSSkrevet 06/03-03 14:48 
Nogen der nåede at se emnet, inden det blev nuked? :P



Hej LWS

Du har modtaget denne besked fra: CGJ007 (info@konsolforum.com)

Bruger på: http://www.konsolforum.com/

Pga. folk annoncere og vi ikke ønsker annoncering.
RitesRitesSkrevet 06/03-03 14:56 
Du behøver slet ikke at nævne PlayRight for at blive bannet.

I didnt :/

Men KC har ret... (Did I say that..?)
Lad os nu bare glemme de tumper.
» a winner is you «
LWSLWSSkrevet 06/03-03 14:59 
KC har vist også rigelig med erfaring om bans og ballademagere fra sine dage på GR. ;)
RitesRitesSkrevet 06/03-03 15:00 
Og da han baskede små børn i Fantask?
» a winner is you «
tue hazukitue hazukiSkrevet 06/03-03 17:56, rettet 06/03-03 18:00 
RaGe >
Nej, for man bliver automatisk slettet derinde fra, hvis man bruger navnet playright. Jeg har svært ved at tro, at en mod sidder og venter på en eller anden tilfældig person, der vil gøre opmærksom på vores ynglings-forum playright.

Jo - der er seriøst nogen der sidder og stener og prøver at finde "ulovlige" ting 24 timer i døgnet! Jeg skrev jo ikke navnet[playright] direkte (det er jo banned!) ligesom andre der er blevet banned/slettet heller ikke gjorde - - -

Hva skal jeg sige,,, KØB ET LIV!

Men lad os nu bare glemme de padder, og istedet nyde at vi har fundet paradis på jord! -- ja du er her allerede ;o)
»You'll never walk alone«
MosterMosterSkrevet 06/03-03 18:06 
For lige at slå een ting fast med 7-tommer søm. Konsolforum.com & Modchips.dk er et og samme firma. Der er ikke noget med "de" eller "dem" fra Konsolforum.com. Det drives - og modereres - af een mand, ( "CGJ" alias "Chipmand" alias "Moderator" )som ene og alene, har retten til at banne brugerne. Han kan ikke lide hvis andre end hans eget forum, eller egne produkter nævnes. Om han har paranoia eller forfølgelsesvanvid, skal jeg ikke dømme, men lidt exentrisk har men vel lov at være. ;-P
I haven't lost my mind - I've just backed it up on tape...... somewhere
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/03-03 19:04 
hehe, tror ikk der er så mange tilbage på Ban-Forum.dk !
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
RaGeRaGeSkrevet 06/03-03 19:16 
Binderup >
For lige at slå een ting fast med 7-tommer søm. Konsolforum.com & Modchips.dk er et og samme firma. Der er ikke noget med "de" eller "dem" fra Konsolforum.com. Det drives - og modereres - af een mand, ( "CGJ" alias "Chipmand" alias "Moderator" )som ene og alene, har retten til at banne brugerne. Han kan ikke lide hvis andre end hans eget forum, eller egne produkter nævnes. Om han har paranoia eller forfølgelsesvanvid, skal jeg ikke dømme, men lidt exentrisk har men vel lov at være. ;-P



Så skal Chipmand bannes på rekordtid fra Playright, hvis han opfører sig på denne måde ;-)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PlaykidPlaykidSkrevet 06/03-03 20:28 
Binderup >
For lige at slå een ting fast med 7-tommer søm. Konsolforum.com & Modchips.dk er et og samme firma. Der er ikke noget med "de" eller "dem" fra Konsolforum.com. Det drives - og modereres - af een mand, ( "CGJ" alias "Chipmand" alias "Moderator" )som ene og alene, har retten til at banne brugerne. Han kan ikke lide hvis andre end hans eget forum, eller egne produkter nævnes. Om han har paranoia eller forfølgelsesvanvid, skal jeg ikke dømme, men lidt exentrisk har men vel lov at være. ;-P

Det slå nemligt også fast at Warfly/Millemor ikke har noget gøre med nogle af de bannede brugere, og ingen af dem har udstedt en advarsel.
Der er nemlig ingen grund til at give andre skylden for noget man ikke har gjort.
Spiller nu: Halo 3
JimPPJimPPSkrevet 06/03-03 21:24 
Undskyld mig... men hvem er så synderen, jeg er ikke banned endnu, men jeg har da fået slettet et par indlæg. Er det Chipman der banner til højre og venstre? (Har aldrig fået besked om at indlægget var fjernet, har bare opdaget at det var væk)

Hvordan kan et forum forvente at være aktivt, hvis brugere bliver slettet/banned til højre og venstre?
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
tue hazukitue hazukiSkrevet 06/03-03 21:35 
Ja det er en sjov politik... Jeg blev banned af Chipman himself!

Han er nok den store/største synder...
»You'll never walk alone«
JimPPJimPPSkrevet 06/03-03 22:56, rettet 06/03-03 22:57 
uuuuh det er en Ban fra toppen med andre ord :D

Hmmmm det virker dødsdømt, det er da også morsomt at han køber konsolforum.dk og derefter banner mange dets tidl. medlemmer, hvad var så lige pointen i at bruge penge på DB og domæne?
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
APHAPHSkrevet 07/03-03 00:49 
jeg syntes også det er meget useriøst at udpeje brugere som moderatores selvom de kun har været på forumet i 2 dage...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dRxLdRxLSkrevet 07/03-03 08:23 
PS2 playkid >
Det slå nemligt også fast at Warfly/Millemor ikke har noget gøre med nogle af de bannede brugere, og ingen af dem har udstedt en advarsel.
Der er nemlig ingen grund til at give andre skylden for noget man ikke har gjort.


Men det bliver Warfly jo ikke nogen helgen af. Taget i betragtning at domæner koster ca. 500kr. så er det noget svineri at han sælger konsolforum.dk til en tredjepart for "mere end end server og adsl linie koster". Især når man tænker på at det er de seriøse moderatorer og de seriøse brugere (som warfly ikke er i blandt) der har bygget værdien op omkring www.konsolforum.dk navnet.

Det med databaseadgangen var heller ikke så heldig en måde at opføre sig på.

Nå men denne tilsvining er skrevet meget bedre


her.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RitesRitesSkrevet 07/03-03 09:10 
500 kr?

Jeg gav 100...
» a winner is you «
TLTLSkrevet 07/03-03 09:33 
SNG forum?? Er det nyt?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
LWSLWSSkrevet 07/03-03 09:35 
Moster >
For lige at slå een ting fast med 7-tommer søm. Konsolforum.com & Modchips.dk er et og samme firma. Der er ikke noget med "de" eller "dem" fra Konsolforum.com. Det drives - og modereres - af een mand, ( "CGJ" alias "Chipmand" alias "Moderator" )som ene og alene, har retten til at banne brugerne. Han kan ikke lide hvis andre end hans eget forum, eller egne produkter nævnes. Om han har paranoia eller forfølgelsesvanvid, skal jeg ikke dømme, men lidt exentrisk har men vel lov at være. ;-P

Efter mit indlæg blev slettet igår, fik jeg snakket lidt med CGJ/Chipmand, og mest af alt er dette vist éen stor misforståelse. Gutten fik tilbudt at købe domænet uden at være informeret om "stridighederne" (hans eget ordvalg) imellem den tidligere eger og folkene bag SpilRigtigt.dk. Efter hans udsagn ville han aldrig have købt det, hvis han vidste hvor splittet dets community var, eller at det ville udmunde i spam og sure miner.
Man kan diskutere hans hurtige brug af bans alt hvad man vil, men selve stridigheden imellem de to fora har han ikke startet.

Jeg gider ikke blandes ind i alt det her rod, og det giver ingen mening at irritere Konsolforum.com.
SoqratesSoqratesSkrevet 07/03-03 15:17 
Hmmm, er der nogen der ved hvorfor warfly og millemor ikke engang er mods på konsolforum.com længere???
SaturinoXSaturinoXSkrevet 07/03-03 15:31 
det kan være de ikk gider sådan noget mere...de vil nok hellere være på Forælre forum'et på Juhu.dk ;D
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
TLTLSkrevet 08/03-03 15:27 
Hey, prøv lige og check hvad der sker, hvis man vil hen til dette forum, og staver det forkert. f.eks www.play-right.dk.

Ja, man kommer hen til www.konsolforum.com... :/
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
quadquadSkrevet 08/03-03 15:30, rettet 08/03-03 15:40 
En der sender en alvorlig mail til ham?
Det kan da forresten ikke være lovligt det her, eller det er det ikke. Kan ikke huske paragraffen, men er ret sikker på at man ikke må leve navnet meget tæt på en anden side, for kun at tiltrække kunder fra den side.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 08/03-03 15:35 
Ej hvor grimt, ;D
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
MajorPMajorPSkrevet 08/03-03 15:43 
jeg blev IP banned og slettet efter fem indlæg. Mit sidste var at jeg skrev: Jeg MajorP/katten er med fra DKF! LOL
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
PlaykidPlaykidSkrevet 08/03-03 15:45, rettet 08/03-03 15:45 
Det virker som en grov provokation, og virker lidt dobbeltmoralsk.


Svar på tiltale
Spiller nu: Halo 3
quadquadSkrevet 08/03-03 15:46 
Hvad står der? :D

Jeg kan ikke rigtig se det :)
PlaykidPlaykidSkrevet 08/03-03 15:51 
Der har de sidste par dage været enkelte folk, der har valgt at bruge dette forum til at lufte deres utilfredshed over at vi har overtaget forumet.

Utilfredsheden bunder i at der var nogle stridigheder mellem de tidligere ejere af domain navnet, vi blev kontaktet om vi ville over tage domain navnet og det var vi interesseret i – vi kendte intet til de stridigheder der var mellem ejerne da vi overtog domain navnet – havde vi det - ville vi slet ikke have været interesseret i overtagelsen.

Vi har valgt ikke at kommentere de meget negative kommentarer der er blevet skrevet – i stedet har vi valgt at slette kommentarerne. Da dette er en diskussion de tidligere ejer kan tage mellem sig – vi har intet med sagen at gøre, andet end at vi købte et domain navn af en person der havde det til salg. Så vreden burde rettes mod en anden side.

Dertil skal siges at sælgeren fik af vide at alle moderatorerne og lign var velkommen at forsætte hos os og bygge det forum som de ville - men det var der ingen interesse for - ifølge sælgeren.

Så de personer der har udstillet deres utilfredshed og spammet vores forum – har ikke kendt alle facts. Det er ikke os der ikke har været samarbejdsvillige, men vi er heller ikke interesseret i at diskutere sagen mere, da den ikke har noget med os at gøre. Vi ønsker bare at drive vores forum videre – uden alle de konflikter nogen parter prøver at starte.

Det står der;)
Spiller nu: Halo 3
dRxLdRxLSkrevet 08/03-03 19:31 
Krokodilletårer. Men lidt sjovt hvis han virkelig har betalt "mere end hvad en linux server og ADSL linie koster" for domænet og det så falder negativt tilbage på ham selv.

Viser bare at verden ikke behøver være ond og uretfærdig, hver gang.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DotManDotManSkrevet 09/03-03 19:52 
TL >
Hey, prøv lige og check hvad der sker, hvis man vil hen til dette forum, og staver det forkert. f.eks www.play-right.dk.

Ja, man kommer hen til www.konsolforum.com... :/

Sådan en nar!
Men det er ikke noget nyt, det gjorde han også med konsolforum med konsol-forum.dk og konsolforum.com

Der findes et fint ord for det UNDERGRAVENDE VIRKSOMHED!

Den paragraf kan man bruge imod ham, og beviserne er meget stærke da det er tydeligt at gør det som chikane da han selv driver tilsvarende "virksomhed"

Hvad med at vi laver en indsamling til en advokat og sætter ham på sagen, hvis han ikke opgiver domænet, bliver han slæbt i rette og ender med at må betale sags omkostninger når sagen er vundet.
RitesRitesSkrevet 09/03-03 19:58 
Der er ikke brug for advokater, medmindre at han vil tage det i retten.

PlayRights interesse ER beskyttet, så det kræver kun at "administrationen" af PR råber højt og så har de play-right.dk og konsolforum.com kan ikke vinde.
» a winner is you «
enfenenfenSkrevet 09/03-03 22:35, rettet 09/03-03 23:04 
Ja, så blev jeg også bannet derinde.

Det tog ham under 5 min. at banne mig, efter at jeg havde skrevet om dette forum :)

Lige nu, har jeg en diskussion med ham via email. Jeg regner med, at jeg poster den, når diskussionen er forbi. Medmindre det er imod reglerne herinde.
What is the Matrix?
KoludaKoludaSkrevet 09/03-03 22:51 
Sendte ham også en mail, hvor jeg fortalte ham at jeg ikke var tilfreds med at blive banned for noget der ikke er oplyst at vi ikke må, har også kigget hans regler igennem og der står intet.

Mailen blev sendt i går aftes har ikke fået svar endu.
john1983john1983Skrevet 09/03-03 23:22 
Hmm... Hvorfor er i så negative på folk som omtaler www.p-layrights.dk herinde??

Der er totalt mange som blir banned efter 5 min, det er jo totalt slapt...

Jeg kan ikke se hvad der er galt i at vi "konsolnørder" har flere steder at diskuterer, det er jo ikke alle fra det gamle DKF som er herinde. Mange af dem er inde på www.p-layrights.dk og diskuterer.

Desuden vil folk kunne sætte deres varer til salg flere steder. Hvilket jo som sagt kan gøre det lettere at få sine ting solgt/byttet eller købt det man søger....

Så jeg håber at der kommer et svar på dette uden at man blir banned.. Gerne en god grund. Da jeg ikke kan se hvad disse stridigheder skal fører til, men jer om det. Der kan da snart ikke være flere brugere herinde. Da i stort set har banned alle de gamle DKFere

Så støt dog hinanden så vi brugere kan have både www.konsolforum.com og www.p-layrights.dk at sælge/bytte/købe og diskutere køb osv.... Fjern den - der er efter p...

Dette har jeg netop posted inde på www.konsolforum.com


min indlæg....
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
HeroldHeroldSkrevet 09/03-03 23:29 
Hvis I endelig insisterer på at linke derinde fra - de af jer, hvis numser endnu ikke er bannet, så er der altid www.makeashorterlink.com og www.tinyurl.com, og sikkert også et hav andre.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
john1983john1983Skrevet 09/03-03 23:34, rettet 09/03-03 23:40 
Så er jeg banned og mit indlæg fjernet.... *GG*

Hej john1983

Du har modtaget denne besked fra: CGJ007 (info@konsolforum.com)


Bruger på: http://www.konsolforum.com/


Som svar:


http://www.konsolforum.com/topic.asp?TOPIC_ID=3844


Der ligger flere ting bag som nogle fra det andet fora ikke vil have frem.




Jeg kan stadig oprette indlæg osv...
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
enfenenfenSkrevet 09/03-03 23:44, rettet 09/03-03 23:47 
Ja, som jeg skrev tidligere, så kan man ikke ligefrem sige at chipman er den skarpeste kniv i skuffen. At han gider synke så lavt, på grund af, at folk nævner dette forum på hans.
What is the Matrix?
SaturinoXSaturinoXSkrevet 10/03-03 00:05, rettet 10/03-03 00:07 
That's Just Life.. :D og nu har vi jo DKF her... så lad dem blive på deres
FOR-(BAN)Dede forum
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
enfenenfenSkrevet 10/03-03 00:06 
Præcis

Der er ikke så meget andet at sige til det...
What is the Matrix?
MasterChiefMasterChiefSkrevet 10/03-03 00:27 
Hej alle gamle Dkf'ere

Jeg overlevede heller ikke længe inde på konsolforum.com, jeg svarede på et par tekniske spørgsmål og så blev jeg bannet. Det suger for vildt.

MasterChief

Ps. Happy to be back
Amiga never dies
SaturinoXSaturinoXSkrevet 10/03-03 00:30 
WB til dig... de er nogle F*** Hoveder...

Men nok om dem ! de er godt og grundig FORTID...
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
OmenOmenSkrevet 10/03-03 01:03 
Ehhh ikke at jeg vil tage parti i denne sag, men nu har jeg set X antal mennesker brokke sig over at man ikke må skrive Playright derinde, jamen så lad da være!... hvor svært kan det være hvis forummet virkeligt er så dårligt som i synes?!...
Desuden forkommer det mig lidt ironisk at i alle sider og bitcher over dem, når i tydeligtvis bruger masser af kræfter på deres side (for af alle ting at reklamere for et andet forum... var der nogen der sagde ironi...)

Hvis i kan lide dette forum, så brug det. Lad da være med at spillet kræfter på at andre foraer hvis det alligevel kun er for at bitche over det bag efter.
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 10/03-03 01:06 
Problemet er jo, Omen, at de/han kørte det i stilling til at være Konsolforum.dk afløseren, men de/han håndterede det åbenbart HELT forkert.

Folk har ret til at brokke sig, også i denne sag, og det er tydeligt nok hvis man lige drejer den en enkelt gang, og tænker over hvad KonsolForum.dk var, og PlayRight nu er.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MasterChiefMasterChiefSkrevet 10/03-03 02:22, rettet 10/03-03 02:25 
Til :Omen

Vi er mange der er blevet bannet fra det andet forum uden så meget som at have nævnt Playright, så den må du sgu bruge et andet sted.
Næh sagde du et lille pip som ikke passede moderatoren fik du slettet dine indlæg, og du fik ikke engang at vide hvorfor disse blev slettet!!
Et andet ord for dette kunne jo være: Magtmisbrug......

MasterChief
Amiga never dies
dRxLdRxLSkrevet 10/03-03 02:52 
Omen >
Hvis i kan lide dette forum, så brug det. Lad da være med at spillet kræfter på at andre foraer hvis det alligevel kun er for at bitche over det bag efter.

Problemet er jo at den gamle database blev taget fra "os" uden at vi havde mulighed for at kontakte alle de gamle brugere der alle blev rediregerede til www.konsolforum.dk . Brugen af af det andet forum har udelukkende drejet sig om at gøre folk opmærksomme på at dette forum eksisterer.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SaturinoXSaturinoXSkrevet 10/03-03 07:51 
Ja, det var f*cked up, da vi misted ALLE vores kontakter, det var virkelig grimt, heldigvis havde jeg ICQ, eller havde jeg heller ik været her endu..."Pyha"
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
149 topic(s).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me