X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Videogames In the Beginning bog


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 28/12-07 18:51, rettet 28/12-07 18:52 
Søger denne bog Videogames In the Beginning kan finde den til 30.00$ men ville gerne have den billiger nogle der ved hvor man kan finde den til under de 30.00$?.
I love monster land
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/12-07 21:08, rettet 28/12-07 21:08 
Mindre end 150 kr?! Hvis jeg skulle bruge den bog, havde jeg købt den uden at blinke. Priserne på trykte fagbøger kan ofte være fuldstændigt vanvittige. Hvis den feks. havde været trykt i få eksemplarer og/eller var "out of print", kunne den snildt have kostet 700 kr eller mere :)
AV Intelligent Terminal
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/12-07 22:21 
Du finder næppe bogen billigere - det er det rene røverkøb i forhold til hvad jeg gav i sin tid.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HolisticHolisticSkrevet 29/12-07 10:54 
jeg vil da også sige at hvis $30 er for meget for en bog, så skulle man nok overveje om det overhovedet er noget man egentlig gerne vil ha?
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
WonderboyWonderboySkrevet 29/12-07 16:31 
Echelon VI>
Du finder næppe bogen billigere - det er det rene røverkøb i forhold til hvad jeg gav i sin tid.

Er det en god bog så og er den pengene værd?, og er der også billeder i den?.
I love monster land
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/12-07 16:48 
Well, det kommer an på hvad man forventer af sin faglitteratur. Den er lige tung nok rent sprogligt efter min mening, men synes man om feltet, gør det nok ikke så meget. Der er billeder rundt omkring i bogen, selvom teksten selvfølgelig er dominerende.

Du kan se et lille preview af bogen via linket herunder.

Videogames In the Beginning...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Zzap!Zzap!Skrevet 29/12-07 20:07 
Nu har jeg ikke læst bogen, men der er vigtig lige at huske på, at Baer overhovedet ikke var den første med noget som helst, som han har for vane at påstå. Der var analoge og digitale videospil længe før han begyndte på noget.
Born to kill space
WonderboyWonderboySkrevet 29/12-07 20:46, rettet 29/12-07 20:48 
Hvem hva så den første? hvis det ikke hva Ralph H. Baer Han hva da den første der lavet en konsol til tv.
I love monster land
TheDukeTheDukeSkrevet 29/12-07 23:10 
Konsollen, jo, men det første rigtige computerspil blev lavet flere år før han var begyndt på at udvikle sin brune kasse.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig