X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Et par spørgsmål inden køb


Svar
john1983john1983Skrevet 26/12-07 16:11 
Lige to spørgsmål fra mig....

Kan de gamle Xbox controllere bruges på Xbox360?? Overvejer meget at købe en Xbox i stedet for en PS3 - ikke mindst fordi jeg har den alm. Xbox nu, men også fordi jeg hellere vil købe en "ordentlig" Bluray afspillet når den tid kommer..

Det andet spørgsmål: Hvad vil I mene jeg kunne få for dette...

Xbox Crystal(den gamle) + 2 controllere
SSX Tricky
Tottenham Hotspur Football Club 2005
Tiger Woods PGA Tour 2004
Gun
Fifa Football 2005
Pro Evolution Soccer 4
Project Gotham Racing 2

Det er en af mine kammerater der gerne vil investere i den, men hvilken pris vil I mene er fair???
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
WehnerWehnerSkrevet 26/12-07 16:19 
De to maskiner deler ikke udstyr på nogen måde. Eneste ting, der kan genbruges er headset med nedsat funktionalitet.

Jeg vil sige 500,- for din gamle konsol med de spil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
john1983john1983Skrevet 26/12-07 16:36 
Wehner>
De to maskiner deler ikke udstyr på nogen måde. Eneste ting, der kan genbruges er headset med nedsat funktionalitet.

Jeg vil sige 500,- for din gamle konsol med de spil.

Ok jeg havde regnet med 800,- for den gamle konsol - ville det være urealistisk?

De skriver da rundt omkring at den er bagudkompitabel med Xbox spillene?
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
HeroldHeroldSkrevet 26/12-07 17:13 
Ikke alle spil er kompatible, og Wehner snakker også om udstyret - altså controllere osv.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
john1983john1983Skrevet 26/12-07 20:21 
Herold>
Ikke alle spil er kompatible, og Wehner snakker også om udstyret - altså controllere osv.

Jep jep, men blev bare i tvivl om den så heller ikke kunne køre de gamle Xbox spil, som jeg ellers havde læst. Men nu ikke noget jeg regner med at skulle bruge :)

Tror I det kan betale sig at vente til januar?
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
KTCKTCSkrevet 26/12-07 22:29 
Tilbehør fra den gamle Xbox kan slet ikke bruges på Xbox 360 på nuværende tidspunkt.
Understøttelsen af spil fra den første Xbox på Xbox 360 er meget begrænset, og ofte er der problemer et eller andet sted.

Derfor kan jeg kun anbefale den gamle Xbox til dennes spil.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig