X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Januar tilbud på Wii?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 25/12-07 13:56 
Kan det på nuværende tidspunkt siges om der kommer nogle favorable tilbud på Wii i januar? Måske ved I, der arbejder i Game, Bilka osv, noget om nogle kommende pakker eller lignende?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
millenniummillenniumSkrevet 27/12-07 20:01 
Tilbud eller ej, så er Mario Galaxy et Wii-køb værd, uansat størrelsen af dit overtræk. :)
The medium is the message.
dchangdchangSkrevet 27/12-07 20:45 
Det eneste tilbud jeg lige umiddelbart har set er Elgigantens Wii-konsol med Super Mario Galaxy til 2399,-
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
fumfumSkrevet 27/12-07 21:42 
Det må vel være op til den enkelte forretning, at holde udsalg, men hvorfor give en tilbudspris, på noget der sælger, uanset prisen?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
HeroldHeroldSkrevet 27/12-07 22:04 
For at lokke folk til. Jo mere populær varen er, jo flere folk kommer, og køber måske noget andet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JuggernautJuggernautSkrevet 27/12-07 22:31 
dchang>
Det eneste tilbud jeg lige umiddelbart har set er Elgigantens Wii-konsol med Super Mario Galaxy til 2399,-



Samme her.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
tmliljatmliljaSkrevet 28/12-07 01:46 
Otto Duborg havde jo et glimrende tilbud på Wii til 1499,- men den er - som det fremgår af linket - desværre udsolgt nu.

Wii 1499,- men udsolgt
JuggernautJuggernautSkrevet 28/12-07 03:20 
Se, nu begynder det at ligne noget :) Ærgeligt at man ikke lige nåede at få en maskine med...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig