X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Cdon retter prisen, mens du køber ind...


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 20/12-07 21:07 
Så er den gal med Cdon, jeg så de havde tilbud på Nintendo Wii spil, Jeg få øje på de har Rayman Raving Rabbids til Nintendo Wii kun 129kr
og straks tilføjer jeg den til min kurv.
Men mens jeg handler videre ændres prisen i min kurv til 439kr må Cdon overhovdet gøre det? og ikke nok med det, prisen blev ændret indefor et kvarter på siden idag. Jeg har screen shoots af det, men jeg ved bare ikke hvor man kan oploade dem..?? Så andre kan se dem..
Men må man overhovdet ændre en pris samme dag?
Jeg kan bevise at prisen ikke er forkert, da det står flere steder... på de screen shoots
Tjeck det ud, på linket kan du se at du kan spare 70% på spillet Ray Raving Rabbids, men trykker du på den står den til 439kr Det er godt nok frækt af de gør sådan noget...
Så hvad kan vi som forbruger gøre?

70% rabat på Rayman Raving Rabbids se foto Snyd hos www.Cdon.com
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WonderboyWonderboySkrevet 20/12-07 21:19 
Har du prøvet at skrive en mail til dem om det?.
I love monster land
solid snakesolid snakeSkrevet 20/12-07 21:23 
Ja jeg har faktisk skrevet 2 til dem idag, men de svare ikke.. Det har de desværre et ry for ikke at gøre..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/12-07 21:46 
Jeg var blevet meget overrasket hvis jeg havde fået svar allerede første dag. Det kommer jo helt an på hvor mange der skriver, hvornår og hvor mange medarbejdere der kan besvare dem.

Synes ikke det er noget at male fanden på væggen over. Det er sikkert en fejl. Søger du på rayman dukker det op til 129, men går man ind under det er prisen ganske rigtig en anden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
solid snakesolid snakeSkrevet 20/12-07 21:53, rettet 20/12-07 21:55 
Jeg mener der er tale om så grov en fejl, at de retter prisen efter jeg har puttet spillet i min indkøbs kurv.. Det er hvad jeg kalder frækt... Det drejer sig trods alt om 310kr Og det er jo vær at tage med.. Du kan jo også se på linket at der står 70% rabat på spillet, endda 2 steder, så det kan ikke være en fejl..

Og omkring det med de svare på emails, har de altså et ry for ikke at besvare emails.. Det ved jeg da, det ikke er første gang, jeg har fat i dem.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
tmliljatmliljaSkrevet 20/12-07 21:54 
Det er godt nok noget svineri!

Spar 70 %...

Med en pris på 439,- med 70 % rabat, vil spillets normalpris ligge på 1.463,33 kr...

Og det er nok trods alt ikke CDONs normalpris...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/12-07 21:55, rettet 20/12-07 21:57 
solid snake>
...så det kan ikke være en fejl..

Jo det kan sagtens være en fejl. Der er jo ikke tale om at der sidder en og retter priserne på varene i din indkøbskurv. Det håber jeg du kan indse.
Spiller nu: Phantasy Star IV
solid snakesolid snakeSkrevet 20/12-07 21:58 
Jamen når varen allerede er lagt i kurven til de 129kr, kan det da ikke være rigtigt, at de må rette prisen..
Det har jeg virkelig aldrig nogensiden været udsat for før..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/12-07 22:02 
Der sker tydeligvis en fejl på siden så prisen ændres til den oprindelige. Det er ikke en menneskelig fejl, i hvert fald ikke med vilje.
Spiller nu: Phantasy Star IV
solid snakesolid snakeSkrevet 20/12-07 22:11 
Det er muligt, men jeg synes bare at det er mærkeligt, at de kan gøre det, når varen er kommet i kurven. Men jeg er altså ikke den første det er sket for, da min kammerat har været udsat for det samme for noget tid siden.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
JmogJmogSkrevet 20/12-07 22:32 
solid snake>
Det er muligt, men jeg synes bare at det er mærkeligt, at de kan gøre det, når varen er kommet i kurven.

Hvorfor? Det du ser i din kurv er næppe en fast ting. Det er reelt et link til det der er ude på sitet. Ændres det, så ændres det der er i din kurv også.

Det er ikke noget bevidst snyderi - det er slet og ret ændring af en pris på sitet.
solid snakesolid snakeSkrevet 20/12-07 22:36, rettet 20/12-07 22:37 
Hvis nu jeg tar ud og handle i en butik, og putter varen i min kurv, og der står 129kr på den, men når jeg kommer op til kassen. så er prisen 439kr Så ville jeg også føle mig snydt. Jeg kan forstå det, hvis de retter prisen klokken 24.00 Så ville det give mening.
Men det er jo mens jeg handler, og du kan jo stadig se på linket at de har 70% rabat på spillet.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 20/12-07 22:57, rettet 20/12-07 22:57 
Det kan nok ikke være længe, før jeg bliver kåret som årets brokhoved ;O) Griner..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HeroldHeroldSkrevet 20/12-07 23:54 
Jeg kan godt forsikre dig om at de ikke har nogen der sidder og live-overvåger folks indkøbskurve, og så skruer prisen op, når folk piller ting ned af hylderne.

Dit køb er iøvrigt ikke endeligt, før du har indtastet alle dine oplysninger og trykket på "Køb" :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
solid snakesolid snakeSkrevet 21/12-07 00:01, rettet 21/12-07 00:03 
Så må de rette deres foto og priser på deres side først, så de passer til det vi forbruger kigger på. Inden de overhovdet tænker på at sætte prisen op..

søg på rayman til Wii Den koster stadig 129kr Men trykker du køb er prisen 439kr
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/12-07 00:13 
...som jeg også skrev tidligere. Ergo må det være en fejl.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/12-07 01:46 
Du ser jo spøgelser alle steder Solid. Det er selvfølgelig uheldig for dig (og CDON), at der er en sådan fejl på deres side, men mon ikke de får den rettet inden længe? Som flere allerede har fortalt, er jeg sikker på de ikke er ude på at snyde dig bevidst!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
solid snakesolid snakeSkrevet 21/12-07 02:04, rettet 21/12-07 02:09 
Nej det gør det nok ikke bevist, men jeg har jo skrevet til dem, og bedt dem rette fejlen, så lang tid kan det vel heller ikke tage og gøre, med mindre de holder julefrokost ;O) Det er jo trods alt flere timer siden jeg har emailet dem..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/12-07 06:13, rettet 21/12-07 06:15 
Nu ved jeg jo ikke hvor meget julefrokost de holder lige nu... i de rigtig mange år jeg arbejdede i detailhandlen var der sgu aldrig tid til at holde julefrokost i december. Når det så er sagt så virker det som en teknisk fejl. Et flueben eller et flag der ikke er sat korrekt. Når de reklamerer med spillet til 129 er det en rigtig dårlig forretning at prøve at snyde dig til at betale den fulde pris, og de er ikke ude på at lave dårlige forretninger. Til gengæld er det ikke sikkert at det er de samme personer der retter den slags fejl som dem der besvarer mails, så du må nok have lidt længere tålmodighed. Det er ellers en god pris... så nu er jeg jo nødt til at gå ind og se om de har andre tilbud :)

Edith: På forsiden står spillet nu til de 439
solid snakesolid snakeSkrevet 21/12-07 06:39 
Det var nu også en joke med den julefrokost.. ;O) Det har de da ikke tid til, når folk skal købe julegaver..
Jeg tro da heller ikke det er meningen at de vil prøve på at snyde folk.. Overhovdet ikke, men når man reklamere for en vare til den pris af 129kr, ja så skal de også sælge den til 129kr Man kan stadig hvis man søger på Rayman finde spillet til de 129kr.. Så fejlen er stadig ikke rettet.. Og når man åbner siden, er der stadig et foto af spillet hvor de giver 70% rabat på Wii spil..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
JmogJmogSkrevet 21/12-07 07:16 
solid snake>
Hvis nu jeg tar ud og handle i en butik, og putter varen i min kurv, og der står 129kr på den, men når jeg kommer op til kassen. så er prisen 439kr Så ville jeg også føle mig snydt.

Virkelig? Jeg ville ærgre mig, men på intet tidspunkt være i tvivl om, at de jo bare har rettet en fejl. Det er skam helt reelt.

Og så længe der tages forbehold for trykfejl, så er der intet i vejen for at ændre en annonceret pris.
SumezSumezSkrevet 21/12-07 08:40 
Jeg har lige prøvet det, og der står prisen stadig til 129 når jeg kommer til "kassen"...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 21/12-07 09:29 
Me too, og jeg bestilte det };-)

(Paste ordrebekræftelsen)
-----------8><----------
Titel Antal Pris Beløb
Nintendo Wii Rayman Raving Rabbids 1 129.00 kr 129.00 kr
Beløb: 129.00 kr
Porto & Omkostninger: 29.00 kr
Total: 158.00 kr
Betalingsmåde: Dankort/Visa/Mastercard
-----------8><----------

-så det er bare om at få det bestilt, Solid!
};-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
solid snakesolid snakeSkrevet 21/12-07 10:55 
Så er mine bønner blevet hørt :O)
Så har de åbenbart rettet fejlen.. Så må vi heller bestille så vi kan spille Wii i julen... Super Duper... Alle der ser dette og mangler et billigt spil, må heller snuppe Red Steel med i købet til kun 139kr.. Det er billigt.... ;O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
BonziniBonziniSkrevet 21/12-07 11:31 
Jeps, har også bestilt Raving Rabbits. (tak for tippet)

Mht. Red Steel, er det sku heller ikke 139 kr. værd...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig