X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Burnout Paradise


Svar
KTCKTCSkrevet 17/12-07 11:50 
Dette emne er primært lavet som svar til de negativt ladede udsagn om demoen af Burnout Paradise i andre tråde, men må også gerne bruges til oplevelser og kommentarer om spillet generelt.

Serien må jo udvikle sig på en eller anden måde, og jeg synes sammensmeltningen af Burnout og Need For Speed virker godt i Burnout Paradise.
Demoen er ikke tidsbegrænset og lader folk spille ... Se hele indlægget
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
129 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
BeanoBeanoSkrevet 15/04-09 11:44, rettet 15/04-09 11:45 
360 har jo allerede custom soundtrack i alle spil... så :)

I PS3 versionen er det godt integreret - bare brug d-pad menuen og vælg custom soundtrack.

Bruger man custom soundtrack spiller det hele siden (så vidt jeg husker).
KalicolaKalicolaSkrevet 15/04-09 12:38 
Beano: 360 har jo ikke custom soundtracks i alle spil. Det virker jo på samme måde som at stille en radio op ved siden af og så kører den bare derudad. Og det er på ingen måde en del af spillet.

Som du forklarer det, så er et jo ikke noget at råbe hurra for.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 15/04-09 12:55 
Så har vi nok bare to forskellige måder at fortolke "custom soundtrack" på :)

Men alle 360 spil (måske et par untagelser?) understøtter at man bruger sin egen musik mens man spiller - hvad det så lige hedder officielt ved jeg ikke.
CoreCoreSkrevet 15/04-09 13:32 
Darknon>
Beano: 360 har jo ikke custom soundtracks i alle spil. Det virker jo på samme måde som at stille en radio op ved siden af og så kører den bare derudad. Og det er på ingen måde en del af spillet.

Det kommer an på måden udviklerne har integreret det. Det kan sagtens stoppe på bestemte tidspunkter, dæmpes i cut-scenes og alverdens andre sjove ting, det er helt op til udviklerne.

På Xbox er der custom soundtrack i alle spil.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 15/04-09 14:12 
Jeg finder ud af det på en anden måde :)
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 22/05-09 17:33, rettet 22/05-09 17:34 
Big Surf Island pakken skulle lande d. 11 juni - ser godt ud :)

HD trailer
BeanoBeanoSkrevet 11/06-09 12:34, rettet 11/06-09 12:34 
Lige en reminder om at Big Surf lander i dag :)

£9.99/€12.99 på PSN og 1000 points på XBLM.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/06-09 13:30 
Damn, jeg er jo på ingen måde igennem Lost & Damned endnu.
Hvordan skal jeg kunne nå Big Surf inden The Ballad of Gay Tony lander?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 11/06-09 14:22 
Big Surf Island Tour del 1. :
http://www.youtube.com/watch?v=2Ro2apT7hYw

Del 2:
http://www.youtube.com/watch?v=3lHjaoAGXfM

Ser rigtigt lækkert ud :D
LarsGLLarsGLSkrevet 30/07-11 07:56 
Jeg ved ikke om jeg er sent ude (eller om det er en fejl), men på den amerikanske PSN kan Burnout Paradise (inkl. alle DLC-pakker) hentes til kun $8. Det er nok som resultat af, at alle PSN+ medlemmer fik det gratis, da PSN kom op igen, men for os andre, der ikke fornyede medlemskabet, er 40 kr. ret billigt sluppet.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
SephSephSkrevet 21/02-18 11:18 
Burnout Paradise Remastered kommer d. 16. marts til PS4 og Xbox One. Kommer senere til PC. Inkluderer alle otte DLC-pakker. 4K på PS4 Pro og Xbox One X.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
BeanoBeanoSkrevet 21/02-18 13:52 
Den er jeg på - bedste arcade racer sidste gen. Spillede forleden 360 versionen på XB1 og det holder stadig.
HankyHankySkrevet 21/02-18 15:08 
Personligt synes jeg 3'eren og Revenge er længder bedre, og forstår slet ikke begejstringen for Paradise.
Deres open-world og DJ Atomika må for min skyld gerne forsvinde fuldstændig fra jordens overflade :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/02-18 15:10 
Har det på samme måde. Synes det blev ekstremt ensformigt i open world :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 21/02-18 15:35, rettet 21/02-18 15:36 
Det var også open world som gjorde BurnOut uinteressant for mig.

Kan vi bedre lide open world I Need for Speed.....?
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 21/02-18 15:46 
Pyh, NFSMW var da ok men den halve framerate gjorde overblikket under kørsel dårlig, og var en lidt frustrerende oplevelse. BOP's blanding af hurtig arcade ræs, fed online, udforskning og platforming var genial, men ikke en fokuseret højhastigheds racer som Takedown (min favorit i serien).
GreaseballGreaseballSkrevet 21/02-18 16:21 
Konsolkongen>
Har det på samme måde. Synes det blev ekstremt ensformigt i open world :/

Enig. Jeg tabte også intr. for den måde det var bygget på kontra de spil i serien som kom før. Der var ligesom lidt mere gang i den.
Sjovt nok syns jeg at Forza Horizon åbne verden virker bedre. Nok fordi når man faktisk kører løb så er de mere afgrænsede.
millenniummillenniumSkrevet 21/02-18 17:16 
Der er forskel på realistisk fart og impressionistisk fart. :D BurnOut Takedown gik all in på følelsen af fart.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 21/02-18 17:41 
Spillet er koncentreret road rage :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/02-18 21:14 
Mon ikke de inkluderer lootboxes og microtransactions nu de er i gang?
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 21/02-18 21:17 
Og fede skins!
Og community features!
The medium is the message.
spectrespectreSkrevet 21/02-18 23:34 
Paradise var alt det jeg ikke ville have i et Burnout spil, så den her remaster kilder ikke de rigtige steder
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
slk486slk486Skrevet 22/02-18 09:02, rettet 22/02-18 09:02 
Enig, spectre. Paradise var lidt for meget bro racing... OG open world...
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/02-18 12:53 
Plus at alle ræs sluttede i de samme få landmarks, så de endte med at føles ens da man hurtigt lærte de mest optimale ruter hertil. Det var bare dårligt design.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 22/02-18 13:19 
Konsolkongen>
Mon ikke de inkluderer lootboxes og microtransactions nu de er i gang?

De siger nej :)


Konsolkongen>
Plus at alle ræs sluttede i de samme få landmarks, så de endte med at føles ens da man hurtigt lærte de mest optimale ruter hertil. Det var bare dårligt design.

Når løbene startes fra praktisk taget samtlige vejkryds på kortet, er variationerne mange. Men klart jo mere man spiller, jo bedre lærer man genveje og de optimale ruter, uanset om der er 8, 16 eller 32 landmærker på et spilområde af samme relativt begrænsede størrelse.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/02-18 13:53 
Ja starten er måske varieret, men til en grad der minder om Ridge Racers sindssyge påfund med at flytte starten på banen 100m, slutningen på ræset er altid den samme.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 26/02-18 10:42, rettet 26/02-18 10:46 
Konsolkongen>
Plus at alle ræs sluttede i de samme få landmarks, så de endte med at føles ens da man hurtigt lærte de mest optimale ruter hertil. Det var bare dårligt design.

Jeg forstår godt, hvad du mener, men tror det er lidt et spørgsmål om perspektiv. Et af de store problemer med Paradise var, at Burnout spillene gerne skulle handle om koncentration i en sådan grad, at man nærmest er bange for at blinke, af frygt for at støde ind i noget i samme splitsekund. Derfor gav en open world, hvor man skal navigere byen, mens man kører, ikke ret meget mening, fordi man “suger” spillerens opmærksomhed væk fra det serien handler om. Den intense koncentrationsfølelse forsvinder lidt, hvis løbene sænker intensiteten så meget, at der både er koncentration til løbet og navigationen. Et kompromis var så at lade løbene slutte et fast antal steder, så spillerne hurtigere når frem til det punkt, hvor de kender de optimale ruter og dermed hurtigere når frem til der, hvor man kan lade navigationsdelen glide i baggrunden og lade det handle om selve løbet, som i de klassiske spil.

Det har så den konsekvens at den åbne verden på nogle måder udnyttes dårligere, end ellers kunne have været, men jeg synes godt man kan se, hvorfor de valgte at gå i den retning. Jeg synes egentlig det var et udmærket spil, bare ikke et godt Burnout spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 26/02-18 10:50 
God forklaring. Forestil jer at WipeOut blev open world. Ville slet ikke fungere.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 26/02-18 12:08, rettet 26/02-18 12:08 
Nej, men alligevel lykkedes enormt godt med BOP - weird!
129 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig