X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Burnout Paradise


Svar
KTCKTCSkrevet 17/12-07 11:50 
Dette emne er primært lavet som svar til de negativt ladede udsagn om demoen af Burnout Paradise i andre tråde, men må også gerne bruges til oplevelser og kommentarer om spillet generelt.

Serien må jo udvikle sig på en eller anden måde, og jeg synes sammensmeltningen af Burnout og Need For Speed virker godt i Burnout Paradise.
Demoen er ikke tidsbegrænset og lader folk spille ... Se hele indlægget
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
129 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/01-09 10:16 
Den "manglende" retry var da klart et designvalg, der skulle spille sammen med "consistent world" oplevelsen.

Det er jo ikke særlig realistisk, at man kan springe tilbage i tiden på den måde. Hvis man ser meget idealistisk på det.

Men spillerne har nok spillet Paradise mere som et traditionelt racing game, og dermed bliver det irriterende at undvære retry.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 26/01-09 10:22 
Men skal det være realistisk? Jeg synes da at en af Burnouts helt klare styrker er at det netop ikke er det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 26/01-09 10:41 
Herold>
Men skal det være realistisk? Jeg synes da at en af Burnouts helt klare styrker er at det netop ikke er det.

Det er heller ikke realistisk som sådan, men en retry tager jo spilleren lidt ud af open-world troværdigheden :)
Et argument som de selv har brugt for ikke at have retry muligheden.

Efter min menig havde en HUD/map indikator for sidste fejlede event (så spilleren nemmest kunne finde tilbage) været en smartere kompromis løsning end slet ingen retry - det havde fjernet noget af kritikken og samtidigt bibeholdt deres design principper ;)
HeroldHeroldSkrevet 26/01-09 12:17 
At man ikke kan stige ud af bilen og tage toget tager også noget af realismen. Det er jo bare et arcade-smadrebilspil. Jeg kan godt se det smarte i at have en open world, men hvis det går ud over spil-delen i sådan en grad at det ikke er sjovt, så tror jeg ikke der går nogen skår ud af at have en retry-mulighed. Jeg synes det lyder som en dårlig undskyldning, IMO. Det burde være taget i playtesten.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 26/01-09 12:45, rettet 26/01-09 13:03 
Ja BOP er slet ikke realistisk - der er heller ikke fodgængere, politi eller en småirriterende fætter der roder sig ind i alt muligt snavs :D

Jeg har brugt 50+ timer på BOP og glad for open world indgangsvinklen som virker som en fornuftig måde at udvikle serien. Tror hurtigt jeg var blevet træt af et nyt BO spil hvor der kun var flottere grafik og nye baner.
Spiller man BOP som en konventional arcade racer, hvor man vil fuldføre een event før man går videre til næste eller events i en bestemt rækkefølge, så kan jeg godt forstå man bliver træt af det. BOP skal spilles på dets premisser før det er sjovt.
Håber de holder fast i open world til det næste BO spil og bare forbedrer formelen. Ser f.eks. gerne bedre HUD/map, after touch, mere varieret vejr og større område :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/01-09 13:44 
Herold>
Men skal det være realistisk?

Nej det er klart at spillet som sådan på ingen måde er realistisk.

Jeg mente også bare, at jeg synes det er for nemt at sige: "det skulle være taget i betafasen", når det er helt åbenlyst, at de bevidst har valgt retry fra. Og andre typiske navigationsmuligheder, der ville carambolere med "du kører rundt i en åben by, og tager de udfordringer der kommer".
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 26/01-09 14:40 
Mjah, men jeg synes sgu stadig det burde være taget i noget QA-testing. Især når det er fra EA, som ellers plejer at være så mainstream som overhovedet muligt. :D

Tager det virkeligt så meget af spillet, hvis der er en retry-mulighed? Jeg synes ikke det ødelægger noget, hvis jeg skal være helt ærligt. Det gør det bare nemmere at prøve noget igen, hvis man fejler. Køre rundt gør man jo alligevel resten af tiden, så man går jo ikke glip af noget som sådan.

Men jeg tror godt jeg kan se pointen i det, jeg synes bare ikke at 'open world realism' er en helt god undskyldning for at skippe en retry-feature.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/01-09 15:48 
Hvis man skal spekulere lidt, vil jeg tro, at teamet har vidst, at de tog noget af en chance, da de ændrede formlen til open world.

Og i stedet for at lave et halv-fesent forsøg, hvor de risikerede at sætte sig mellem to stole, har de valgt at køre ideen helt igennem på det idealistiske plan.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KnightrideRKnightrideRSkrevet 27/01-09 12:09 
Greaseball>
Cavalry Bootlegger: General Lee(Dukes Of Hazzard), Manhattan Spirit: Ecto1 (Ghostbusters) and the GT Nighthawk: K.I.T.T (NightRider).


Knightrider staves altså med K ;)
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
KTCKTCSkrevet 28/01-09 11:50 
Jeg skal da indrømme, at jeg savnede en retry-funktion i starten, men efterhånden fralagde jeg mig vanen med at køre helt tilbage til starten af samme løb og valgte i stedet et andet løb, der var tæt på min position. På den måde er man fri for de evige gentagelser, og i stedet er man nødt til rigtigt at lære kortet at kende, så man ikke bare husker de faste ruter i hovedet. Men når det er sagt, kærkommer jeg da alligevel en retry-funktion ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GreaseballGreaseballSkrevet 28/01-09 13:51 
KnightrideR>
Greaseball>
Cavalry Bootlegger: General Lee(Dukes Of Hazzard), Manhattan Spirit: Ecto1 (Ghostbusters) and the GT Nighthawk: K.I.T.T (NightRider).


Knightrider staves altså med K ;)


NOOOooooo!! Hvordan kunne jeg overse det x.x
;P
BeanoBeanoSkrevet 29/01-09 19:06 
Politijagter på vej til Paradise City?

"Rumor: Police cars, pursuits returning to Burnout Paradise via DLC"
BeanoBeanoSkrevet 05/02-09 13:29 
Så er 1.60 updaten ude til BOP... med retry option, livligere farver, opdateret front-end, osv :)

Party Pack skulle også komme i dag hvis man har trang til lidt offline multiplayer.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/02-09 13:56 
Livligere farver? Det havde jeg ikke lige læst om... er det noget man kan slå fra/til eller er det en fast filter-opdatering? Jeg kan vældig godt lide spillet som det ser ud nu (men jeg opdaterer nok uanset hvad).
BeanoBeanoSkrevet 05/02-09 13:59, rettet 05/02-09 14:00 
Crash billboards, gates og super jumps er bedre markeret og generelt mere knald på farverne. Natkørsel virker også bedre mht. lys.
Tror ikke det kan slå fra.

Detaljer her
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/02-09 14:12 
Nåå ja, jeg havde læst det med ændrede farver på billboards og smashes. Jeg læste det bare som om det var hele paletten, der havde fået et pift. Og hvad så når man har smadret det hele - så kan det jo ikke bruges til noget. :-)
BeanoBeanoSkrevet 05/02-09 14:16, rettet 05/02-09 14:16 
Det er begge dele :)

Vibrant Visuals

Paradise City is filled with a whole world of objects waiting to be discovered. We wanted to make it a little easier to spot them, so we’ve modified the colours of the Billboards (red) and Smashes (yellow) and Super Jumps (blue). They also now pulse for added visibility.

We’ve also overhauled the lighting to bring you more vibrant visuals. We wanted to make it easier to see at night and give everything a more vibrant feel with brighter, more saturated Burnout color.
KalicolaKalicolaSkrevet 05/02-09 15:05 
Jeg er bange for at det først er i morgen updaten er ude. Jeg har lige spillet det, og der er hverken re-start eller burnout-shop.

Stod der ikke også d.6 i den artikel der?
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 05/02-09 15:18 
Jeg hentede den i dag til PS3 udgaven :)
KalicolaKalicolaSkrevet 05/02-09 15:35 
Det var på xboxen jeg kiggede.
For The Love Of The Game
rapsacrapsacSkrevet 05/02-09 16:20 
Beano>
Jeg hentede den i dag til PS3 udgaven :)

ku´ du restarte et race og hvordan? :)
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
BeanoBeanoSkrevet 05/02-09 16:39 
Brug d-pad menuen efter løbet er fejlet.
KalicolaKalicolaSkrevet 06/02-09 12:29 
Hmm.. Jeg troede at burnout selv opdaterede til den nye patch. Men det gjorde den altså ikke. Man skal selv hente den. Dooh!
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 06/02-09 12:37 
Underligt... troede alle 360 spil opdaterede via Title Update systemet?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/02-09 13:55 
Holy crap! 825 MB update??? Hvor meget kan det fylde at pille lidt ved farvepaletten og lægge en simpel retry-funktion ind?

Hvis man bryggede konspirationsteorier ville man straks pege på MS, som vil have folk til at opgradere til 120GB harddiske. :-)
KalicolaKalicolaSkrevet 06/02-09 14:32 
Ingen grund til at klage. Det er gratis :) Og det gør spillet meget bedre. specielt re-start og og tydeligere hop og shortcuts.

Burnout just got better!
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/02-09 17:44 
Det var skam heller ikke for at virke negativ. :-) Jeg synes Burnout Paradise er det spil der har fået de vildeste gratis-opdateringer EVER - den enorme Bike-pakke og nu denne ekstra-update... det kunne andre spil lære noget af.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/02-09 20:10 
Det er også så unormalt spil fra EA at det er klart det skiller sig ud :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 06/02-09 20:20 
Hyakotake>
Holy crap! 825 MB update??? Hvor meget kan det fylde at pille lidt ved farvepaletten og lægge en simpel retry-funktion ind?

Der er også nye bitmaps, textures, etc. som også fylder :)

PS3 updaten fyldte kun 250 MB men stadig ret meget... måske er er noget elstra som ikke er annonceret... biler eller indhold som er en del af party pack?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/02-09 16:08 
Feeeeeeeeed update!!! Det giver bare helt nyt liv at man kun skal bruge 8-10 sekunder på at retry i forhold til at køre slukøret tilbage. Jeg har næsten kun kørt Road Rages tidligere, men nu har jeg meget mere mod på at køre Races også.

Update-størrelsen gør også at det stort set tæller som om spillet er installed. Mit drev spandt hele tiden før, men nu klikker det kun en lille smule, når den lige skal hente lidt bildata - ellers tager den det meste fra updaten på harddisken.
SumezSumezSkrevet 07/02-09 20:58 
Hyakotake>
Feeeeeeeeed update!!! Det giver bare helt nyt liv at man kun skal bruge 8-10 sekunder på at retry i forhold til at køre slukøret tilbage.

Kan de ikke også godt lave sådan en update til GTA4? :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephSephSkrevet 08/02-09 12:04 
Kan man ikke genstarte missioner igennem mobiltelefonen i GTA4? Det er et stykke tid siden jeg sidst spillede det, så jeg er ikke helt sikker...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SumezSumezSkrevet 08/02-09 14:23 
Jo, men der skal man altid ud på en kæmpe køretur for at komme til missionen igen. Det er voldkedeligt. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 08/02-09 18:37 
Sumez>
Kan de ikke også godt lave sådan en update til GTA4? :!

I "The Lost and the Damned" kommer der en ny feature hvor man kan gemme checkpoints inde i missionerne. Det skulle opfylde det du efterspørger.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 08/02-09 18:51, rettet 08/02-09 18:53 
vil det så også virker på de missioner der allerede findes i GTA IV? Er pænt trættene når man er kommet gennem 5 dele af en mission for at bliver skudt af en bums så man skal HELT forfra igen :p
BeanoBeanoSkrevet 09/02-09 13:35 
Criterion bliver ved... Cops and Robbers udvidelse annonceret.

"New DLC announced for Burnout Paradise"
GreaseballGreaseballSkrevet 09/02-09 13:50 
Heh... så er der kommet billeder af alle Legendary cars.
Synd at de ikke har beholdt sydstats flaget på den sidste bil.

Legendary cars
BeanoBeanoSkrevet 09/02-09 17:40 
Old news men det bliver da sjovt at lege Marty McFly i Paradise City ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 09/02-09 19:19 
Det spil bliver bare bedre og bedre... Det eneste jeg savner er explosionerne fra revenge, og dermed også det store olietank biler.

Fedt med ghostbuster, og back to the future bilerne :) De sidste to kender jeg ikke lige. Anyone?
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/02-09 19:23 
Den andensidste er vist ikke baseret på en rigtig bil - måske er det inspireret af KITT fra den nye Knight Rider film/TV-serie?

Den sidste er inspireret af General Lee fra the Dukes of Hazzard.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KilroyKilroySkrevet 09/02-09 20:40 
Jeg begræder stadig at der ikke er nogle Crash-events i Paradise. Sammen med Road Rage var Crash noget af det jeg holdt mest af ved Burnout.
Inkluder det som DLC og jeg vil være der lige på en studs!
Kilroy Was Here
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/02-09 21:13 
Mener du crash events ligesom i gamle dage, eller crash oplevelser overhovedet?

For sidstnævnte er der i høj grad.
I hvert eneste lyskryds kan man crashe sin bil og forsøge at score flere points end sine venner.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KalicolaKalicolaSkrevet 09/02-09 21:31 
Ja, men det crash som er i paradise er noget mærkeligt slowmotion noget hvor på mest utroværdige måde styrer bilen rundt. Og det er slet ikke på højde med den suplime crash-mode som var i burnout 2.
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 10/02-09 01:09 
Jeg fik lige spillet lidt igår efter have fået den sidste opdate ned. Hvor finder man restart i Xbox360 versionen?
KTCKTCSkrevet 10/02-09 08:02 
Til højre på DPAD.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/02-09 10:26 
Ja, for at restarte mens man er i gang med en event er det:
D-PAD højre, højre, ned, højre

Hvis eventen er tabt kan man også restarte, men option ligger lidt længere nede på listen.
GreaseballGreaseballSkrevet 16/02-09 00:33 
PalleJensen>
Den andensidste er vist ikke baseret på en rigtig bil - måske er det inspireret af KITT fra den nye Knight Rider film/TV-serie?

Fik set piloten til den nye Knight Rider serie. Ja det er den som den skal ligne. Da KITT er den nye Mustang i den nye version med dobble lys foran.
BeanoBeanoSkrevet 16/02-09 17:51 
Legendary Cars pakken på torsdag :)

Kilde
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/02-09 18:16, rettet 18/02-09 18:16 
Man kan også have for travlt med at komme hjem og spille Burnout Paradise:

Real life BOP (Bumper takedown)
KalicolaKalicolaSkrevet 15/04-09 11:41 
Hvad blev det egentligt til med custom soundtrack? Var det noget med at det kun kom til ps3?

Og hvordan virker det? Det var super fedt til burnout revenge til xbox1, hvor der blev startet en ny sang ved hvert løb, og musikken stoppede under et crash osv. ens egen musik var en del af spillet, og ikke bare xbox'ens audio player som kørte for sig selv i baggrunden.

Er der nogen som kender noget til det i paradise? er det kun til ps3? og er det godt integreret?
For The Love Of The Game
129 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig