X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Burnout Paradise


Svar
KTCKTCSkrevet 17/12-07 11:50 
Dette emne er primært lavet som svar til de negativt ladede udsagn om demoen af Burnout Paradise i andre tråde, men må også gerne bruges til oplevelser og kommentarer om spillet generelt.

Serien må jo udvikle sig på en eller anden måde, og jeg synes sammensmeltningen af Burnout og Need For Speed virker godt i Burnout Paradise.
Demoen er ikke tidsbegrænset og lader folk spille ... Se hele indlægget
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
129 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
KTCKTCSkrevet 17/12-07 11:50 
Dette emne er primært lavet som svar til de negativt ladede udsagn om demoen af Burnout Paradise i andre tråde, men må også gerne bruges til oplevelser og kommentarer om spillet generelt.

Serien må jo udvikle sig på en eller anden måde, og jeg synes sammensmeltningen af Burnout og Need For Speed virker godt i Burnout Paradise.
Demoen er ikke tidsbegrænset og lader folk spille online med/mod hinanden, og jeg brugte flere timer på at spille med folk på nettet den anden dag.
Der er nogle forskellige challenges, som både kræver samarbejde og gode køreegenskaber. F.eks. skulle to af spillerne parkere bilerne under en rampe, mens den tredje skulle forsøge at lave et "barrelroll" over dem, og så gik det ellers på tur.
Da jeg startede, lå mit headset i stolen, men efter kort tid kom det på hovedet, og pludseligt sad jeg og snakkede og grinede med dem jeg spillede med.
Selv om det er lidt gimmick-agtigt, er det også en sjov detalje, at man får et øjebliksbillede af modstanderen, hvis man jorder ham af banen og han har et Live Vision kamera.

Jeg kan også godt lide, at man ikke bare kan jorde biler af vejen, hvis bare de kører i samme retning som en selv, som man kunne i Revenge. Grafikken og stilen synes jeg faktisk også er ret lækker. Og nej, jeg bryder mig faktisk ikke om EA og deres tendens til spil-diarre.

Jeg ser meget frem til spillet, og er yderst positivt overrasket over demoen, for jeg havde frygtet en fantasiløs genudgivelse af Revenge med nye baner.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 17/12-07 11:54 
Haha! Jeg bliver nu med den mening at jeg ikke bifalder det. Sorry ;-)
Så derfor er det nok bedst at jeg ikke blander mig når man ikke må bashe det :-)
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 17/12-07 12:01 
Selvfølgelig må du være uenig med mig, og konstruktiv kritik af spillet modtages gerne.
Jeg håber bare du/andre vil give spillet en chance, specielt online-delen i demoen, for personligt har jeg haft en fantastisk oplevelse med denne del indtil videre.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 17/12-07 12:05 
Jeg har ikke rigtigt prøvet online delen endnu, men det skal da prøves så jeg vil give det en chance mere tror jeg.
Bashful Neophyte
WikzoWikzoSkrevet 17/12-07 14:08 
Hvordan spiller man online i demoen?
KTCKTCSkrevet 17/12-07 17:52, rettet 17/12-07 17:52 
Trykker til højre på DPAD og vælger online mode eller sådan noget (Xbox 360 udgaven).
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WikzoWikzoSkrevet 17/12-07 19:37 
Ok, tjekker jeg lidt senere. Opdagede forresten i dag, at der ingen person er inde i bilen, når man kører rundt!!
nerosnerosSkrevet 17/12-07 19:46 
Det er vist af moralske grunde ;-)
Bashful Neophyte
WikzoWikzoSkrevet 17/12-07 20:43 
... men alligevel lidt tvetydig; en bil uden chauffør = ikke godt (hvad mon de små børn ikke tænker?), og en bil med chauffør, der crasher helt vildt = heller ikke godt.

Nah, skal nok stoppe off topic nu :P
KTCKTCSkrevet 17/12-07 20:52 
Det er vel ikke off topic. Jeg lagde faktisk også meget mærke til det i Burnout Paradise, og min bedste forklaring er, at alle bilerne er fjernstyrede ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GreaseballGreaseballSkrevet 17/12-07 21:27 
Faktisk noget der går igen i alle Burnout spillene. Lige bortset fra Formel 1 bilerne så er de alle tomme "Oo" Meget mystik ide.

Har kun prøvet demoen kort og det virker ok. Grafiks er det meget lækker at se på. Andre har sagt at det virker meget hakket(Mangler anti-aliasing) ikke noget jeg har lagt mærke til, har ellers prøvet at køre kameraet rundt om bilen.

Men DJ Atomika... ham håber jeg MEGET på at man smide på porten(slukke for) i det endelige spil.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/12-07 08:33, rettet 18/12-07 08:47 
Så fik jeg prøvet demoen - og jeg er positivt overrasket.

Jeg har aldrig været begejstret for de tidligere Burnout spil, da jeg kan lide bilspil, men ikke bowling med biler, som Burnout spillene mest mindede om.

Nu er der en fed bilfysik (!) og man kan køre rundt i byen og lege med sin bil - meget bedre. Ser frem til det færdige spil.

EDIT: Man kan faktisk allerede slukke for DJ Atomika i demoen: Gå i options (tryk til højre på D-pad) og slå "HINTS" fra.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 18/12-07 11:35 
måden man kommer online på er genial fed. Man trykker på en knap, og vupti, så er man online med andre, og ens bil befinder sig præcist samme sted som før, uden menu'er eller noget som helst andet forstyrrende. Very sweet.

Mit problem med online er umiddelbart at det er meget svært at finde ud af hvad man skal gøre eller hvordan man kommer i løb med de andre. Og pludselig bliver man kicked fra serveren fordi man ikke var klart til et løb, eller sådan noget. Meget forvirrende syntes jeg.
For The Love Of The Game
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/12-07 13:56 
Jeg var som nævnt også meget positivt overrasket over demoen.

Det føles som Burnout, men er alligevel blevet meget mere realistisk.

Det virkede som om kritikken i den anden tråd kom fra folk, der aldrig har kunnet lide Burnout alligevel - og hvor seriøst er dét lige?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HolisticHolisticSkrevet 18/12-07 14:17, rettet 18/12-07 14:20 
Jeg står med lidt blandede følelser, på den ene side er jeg super glad for det grafiske løft, jeg synes at bilerne "handler" fedt og det hele har den rigtige burn out følelse som jeg var så glad ved med de andre i serien, men jeg er derimod ikke så glad for den der free roaming tendens de har taget fra de seneste NFS spil.
Jeg kan bedst li en menu hvor du vælger hvad du vil og hvornår istedet for det der med at man kører rundt og skal lure tingene.
Måske skal jeg bare vende mig til det, for umiddelbart virker spillet ganske godt skruet sammen, og igen kan vi få en fredag aften til at gå med at køre spritstive rundt i Burn Out :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
Bede-xBede-xSkrevet 19/12-07 07:10, rettet 19/12-07 07:58 
SeventhSun>Det virkede som om kritikken i den anden tråd kom fra folk, der aldrig har kunnet lide Burnout alligevel - og hvor seriøst er dét lige?

Bestemt ikke. Jeg var vild med de første tre Burnouts og til dels Legends på PSP. Derefter blev serien en mindre skuffelse, men det til trods vil jeg da se mig som en Burnout fan. Alligevel blev jeg ikke fanget af demoen af Paradise. Af flere grunde. Bl.a:

SeventhSun>
Det føles som Burnout, men er alligevel blevet meget mere realistisk.

Ja, præcis. Og det netop ikke den drejning spillet skulle tage. Realisme er ikke essensen af Burnout. Det er en helt forkert retning at gå i. Håber der er mere farve og liv i det færdige spil. Det hele føles sterilt i demoen. Teknisk flot, ja, men kedeligt. At de så prøver at ramme GTA folket med en åben verden, ville ikke genere mig, hvis selve løbene bare var på højde med det de tidligere spil leverede. Det jeg prøvede føltes ikke nær så actionfyldt som fx Burnout 2+3. Følelsen af at suse ind og ud mellem trafikken var nærmest ikke til stede. Måske er det bare i demoen - eller det jeg prøvede af den - der ikke er så meget trafik. Måske fordi der kun er åbnet for langsomme biler.

Men før vi forsætter diskussionen, så prøv lige at sætte Burnout 2+3 i og tag et enkelt ræs igen. Så står det helt klart, at det der betyder noget - selve løbene - var bedre i de gamle spil.

Ros til Criterion for at prøve noget nyt og jeg tror også nok, at anmelderne skal belønne dem for det. Personligt skal der mere til i det færdige spil, for at jeg falder for det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 19/12-07 08:17 
Nu er jeg ikke fan af serien, så min mening tæller jo nok ikke, men jeg var meget imponeret over fartfornemmelsen i de tidligere Burnoutspil. Den er nærmest ikke-eksisterende i Paradise. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 19/12-07 08:30 
Nu har man så kun adgang til en langsom spand i demoen, som man får tildelt fra en ophugger. Hvis det ikke giver et spor, så går man altså med skyklapper. Selvfølgelig kommer der mere fart på det færdige spil, og de races jeg har prøvet i demoen af Paradise synes jeg faktisk har været mere action-packed end normalt. Det eneste jeg savnede var min crashbreaker, men mon ikke den er med i det færdige spil?
Med hensyn til realismen, så synes jeg faktisk ikke at denne del er mere prominent end tidligere, for der er mindst lige så mange "urealistiske" tiltag i spillet. F.eks. "barrelrolls" og chancen for at køre videre efter et crash tilhører da mest den urealistiske vej.

Med hensyn til valg af races, så tror og håber jeg på, at det fulde spil vil give mulighed for også at vælge dem via menuer, som man kan i Need For Speed Most Wanted. Og hvis man ikke gør, så går det nok også, for jeg skal alligevel have fundet billboards og afspærringer, som skal ødelægges i Paradise City.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 20/12-07 00:12, rettet 20/12-07 00:16 
Umiddelbart er jeg ikke solgt på den drejning serien har taget med en åben by og "vælg din egen rute" løb a la Underground og Midtown Madness. I Burnout har jeg simpelthen ikke lyst til at køre rundt og lede efter billboards, ramper, shops og smutveje eller finde ud af hvad der er den optimale rute i et løb, gennem trial & error eller ved at glo på kort.

For mig handler Burnout om stramt iscenesatte, vanvittigt hurtige løb hvor man ikke skal bekymre sig så meget om ruten, men snarere fokusere på at tackle trafikken og modstanderne. Men Criterion fortjener vel point for at prøve noget anderledes og det fulde spil kan måske gøre mig mere positivt stillet.
(...)
jaesjaesSkrevet 20/12-07 02:59, rettet 20/12-07 03:11 
Jeg er ikke den store Burnout-freak, men jeg synes styringen og fysikken er rigtig god. Meget stram styring, der gør det super nemt at siksakke gennem trafikken. Samtidig giver fysikken den samlede kontrol et pift af tyngde og realisme. Og brug af håndbremsen i svingene er god - tjekkede dog ikke, om det giver en fordel, men det bliver der vist sagt i tutorialen, at det gør.

Når I taler om, at fartfornemmelsen er dårlig, føler jeg mig meget, meget gammel ;/

Den er lige tilpas efter min mening - hurtigere end i sim-racers, og langsommere end i WipEout og lignende spil.

EDIT: Oprydning ;)
BeanoBeanoSkrevet 23/04-08 22:42 
Motorcykler, SUVer, natløb, etc. på vej til Burnout Paradise - whooa :)

"Burnout Paradise gaining motorcycles, night driving, SUVs, more"
KalicolaKalicolaSkrevet 24/04-08 09:08 
Det er fandme good news!
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 24/04-08 09:20, rettet 24/04-08 09:44 
Ret nysgerrig hvordan takedowns med motorcyker lige foregår. Vil ihvertfald ikke virke specielt realistisk eller autentisk. Realisme er dog heller ikke noget serien er kendt for ;)

Bliver også fedt med de nye områder der kommer som gratis udvidelse.

EDIT: Løb med motorcykler og biler bliver ikke muligt samtidig... i starten ihvertfald :)
GreaseballGreaseballSkrevet 24/04-08 16:01 
Darknon>
Det er fandme good news!

Amen brother!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/04-08 17:17 
Gad vide om der så heller ikke er nogen kørere på motorcyklerne ligesom med bilerne?
BeanoBeanoSkrevet 24/04-08 18:27, rettet 24/04-08 18:28 
Der er animerede kørere på motorcyklerne - ser faktisk ok ud vurderet udfra den lille film der ligger på criteriongames.com.
BeanoBeanoSkrevet 02/09-08 10:57 
Mere info og gameplay footage med bikes, dag/nat cyklus, etc... *splat*

"Burnout Bikes Interview HD"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/09-08 11:40 
YES! Jeg var bange for at de bare smed en generisk dag-nat-cyklus ind, men at man selv kan customize alt dér er en lille drøm, der er gået i opfyldelse!

Jeg ville godt lige have set, hvordan det ser ud når man crasher på bike. Noget med at køreren teleporter væk et splitsekund før, så man ikke får nogen ragdoll (var det ikke noget med at så skulle PEGI-rating laves om?)
BeanoBeanoSkrevet 02/09-08 11:50 
Nemli... kører det smadres ind i omgivelserne ville betyde anden rating så derfor er det ikke med.
BeanoBeanoSkrevet 12/09-08 23:01, rettet 12/09-08 23:01 
Gentlemen, start your bikes... d. 18. september :)

"Burnout Bikes Dated!"
BeanoBeanoSkrevet 16/09-08 08:22 
Bikes trailer :)

Link
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/09-08 09:23 
For fa'en da, jeg glæder mig som et lille barn! Hrm, jeg ER jo dybest set et lille barn, så... well, jeg glæder mig tivertifald....

Hvorfor og hvordan gør Criterion det egentlig? Er det ikke den vildeste omgang GRATIS spil-updates, der nogensinde er lavet? (I hvert fald af professionelle udviklere, for der er jo masser af fan-mods til diverse spil, som også gør det virkelig godt). Jeg håber da, at de laver en masse markedsanalyser og chekker salgstal ned i mindste detalje, så de/vi kan se, om det i sidste ende kan "betale sig" at kræse så meget for kunderne.
BeanoBeanoSkrevet 16/09-08 09:30, rettet 16/09-08 09:30 
De sater på at skabe ny interresse for spillet og mersalg mens de brygger på opfølgeren til Paradise. Håber det lykkedes for dem og inspirerer andre huse ;)
BeanoBeanoSkrevet 18/09-08 11:54 
Bikes udvidelsen skulle være oppe til både 360 og PS3 nu... go :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/09-08 12:17 
Har lige hentet! Skal voldspille det, når jeg lige har taget midterbanen i Devil May Cry 4 :-D
rapsacrapsacSkrevet 18/09-08 14:24 
kan det passe at der ikke er decideret løb med? jeg synes kun, at jeg kan finde tidskørsler...
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
BeanoBeanoSkrevet 18/09-08 14:30, rettet 18/09-08 14:31 
Det er vist rigtigt nok - faktisk lidt underligt (og en skam) for man kan køre flere i FreeBurn (online) på bikes.

Er handlingen/styringen god ellers?
BeanoBeanoSkrevet 18/09-08 16:44 
Har lige spillet det en ½ time tid og er imponeret :)

Super fed handlig og fartfornemmelsen er rigtig god. Lækker dag/nat cyklus som man selv kan indstille. Natkørsel er dog noget sværere da der er svært at se noget - en klar fordel med god kendkab til vejene :) Ser dog også ud til at man får ekstra tid om natten så det er knap så frustrerende.
Bemærkede også bike delen har helt egen licenser og awards - nice :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/09-08 11:05 
Jeg papegøjer stort set alt hvad Beano siger!

Jeg spillede nogle online challenges i nat, og daaamn, hvor er der nogle syge (=svære) nogle imellem! Freeburn challenges er ikke så gale, men mange af de Time Trials kræver bare, at man har fotografisk hukommelse af samtlige veje og har spillet det i 100+ timer.

Døgncyklus er fedt, ja, men for f..... hvor kan man bare ikke se en skid foran sig, når det er midnat :-/

Jeg har oplevet et par gange, hvor jeg er kørt frontalt ind i en mur/forhindring, at slomo-crashanimationen ikke kører. I stedet bliver jeg smidt direkte ud på vejen igen efter ½ sekunds sort skærm (og det er som om crashlyden lige når at komme i gang, før spillet vælger at skippe over det). Det virker desværre lidt plat, når man er vant til at se bøjet stål og sidde og græmmes et par sekunder over ens (manglende) køreegenskaber.
BeanoBeanoSkrevet 19/09-08 11:24, rettet 19/09-08 11:27 
Jeg gennemførte mit bike license i går og kan anbefale at sætte dag/nat cyklus til "sunrise" når man skal tage natløbene - så har man en langt bedre chance for at se noget :)

Overgangen imellem dag/nat er bare for fedt lavet - prøv at sætte den til nat i options og skift bagefter til dag... Truman Show FTW ;)

Er gået i gang med at slå Road Rules også. Noget jeg aldrig har dyrket før i BP. Faktisk skidegodt lavet også.
BeanoBeanoSkrevet 10/11-08 10:29 
Vi kan snart lege Marty McFly i Burnout...

"Criterion Announces Burnout Paradise Legendary Cars"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/11-08 12:40 
Nice! Jeg har hyggespillet det online de sidste par dage og udført Challenges, mens jeg venter på GoW2, og det er stadig helt utroligt fængende, selvom det egentlig er ufatteligt "simpelt" og "ens".
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/11-08 13:24 
Hvis I har lyst, er jeg helt frisk på at mødes i Paradise City, til lidt frisk gaderæs - med Live Vision Cam naturligvis :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/11-08 18:34, rettet 10/11-08 18:34 
Jeg fik ikke GoW2 i dag, så jeg regner med at oprette et Freeburn i aften, når jeg kommer hjem (cirka 23.30). Plejer at spille frem til 2-3-4-stykker. :-)

(Sorry, uden cam, jeg har ikke et, men idéen er fed - jeg har fået diverse fuckfingre og obskøne gestikulationer til samlingen :-D)
GreaseballGreaseballSkrevet 11/11-08 02:22, rettet 11/11-08 10:15 
Nogen der ved hvad der skete med den udvidelse der skulle indehold en ny bydel? Jeg syns ikke man kan se den længere på Burnout's hjemmeside?

At dømme efter de andre navne på de biler der kommer, så lyder det some om vi kan se frem til flere modeller baseret film og serier

Cavalry Bootlegger: General Lee(Dukes Of Hazzard), Manhattan Spirit: Ecto1 (Ghostbusters) and the GT Nighthawk: K.I.T.T (NightRider).
BeanoBeanoSkrevet 23/01-09 20:42, rettet 23/01-09 20:43 
Patch på vej med bl.a. retry mulighed... for dem som har skreget på det :)

Party Mode udvidelsen skulle komme samme dag men koster penge.

"Super-sized Burnout Paradise update detailed, coming Feb. 6"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/01-09 07:08 
YES! Retry!!! Så skal jeg vist lige prøve lidt igen... jeg var SÅ arrig over, at man bare bliver efterladt, dér hvor man har fejlet og slukøret skal bruge 5 minutter på at trille tilbage for at prøve igen.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/01-09 08:31 
Egentlig ret ringe, at sådan en basal feature som retry, først kommer i en patch ca. 1 år efter spillets udgivelse. Sådan noget burde have været i spillet fra starten af - om man så vil gøre brug af den, er op til spilleren.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 24/01-09 09:31, rettet 24/01-09 09:31 
Ja enig - tror grunden har været at verdnen streames og de var bange for lange loadtider tog folk ud af oplevelsen. Selv har jeg ikke savnet det men der er mange der har klaget over det rundt omkring.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/01-09 10:01 
Helt sikkert. Jeg havde troet at de fik det rettet allerede til Bike-updaten.... men ak :-)
129 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig