X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SNES for dummies


Svar
XiwanaXiwanaSkrevet 16/12-07 19:18 
Jeg går og overvejer at erhverve mig en SNES og i den forbindelse er der dukket et par spørgsmål/problemer op:

1) Jeg regner med at købe konsollen (helst m. spil) fra det tyske eBay-site. Men er SNES-spil udgivet i Tyskland synkroniserede ligesom størstedelen af spillene til de senere konsoller (PS, PS2, Xbox etc)?

2) Hvordan er det nu liige, at konsollen kobles til tv'e... Se hele indlægget
[inspirational quote here]
75 emne(r).
« < 1 2

Svar
slk486slk486Skrevet 05/08-13 23:46 
Og ebay's nye internationale posting crap har gjort det meget værre.

Jeg har fundet de bedste deals og ting på fora med medlemmer som her - dog ikke her specifikt :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/08-13 02:26 
Haha :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 06/08-13 08:23 
slk486>
Og ebay's nye internationale posting crap har gjort det meget værre.

Er det ikke den der lader dig betale tolden uden at skulle gennem "internationalt postcenter", ekstra ventetid, og formålsløse gebyrer? Hvordan kan det nogensinde være værre?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/08-13 09:56 
Camous>
Tricket med auktioner er at bruge en sniper. Så kan du bare bestemme den maksimale du vil betale for en auction, sætte en snipe op og ikke tænke på den mere. Så finder ud af om du vandt når auktionen slutter uden at skulle løfte en finger eller ende i bud krig.

Helt enig - jeg er også begyndt at bruge snipe-metoden (dog manuelt på iPad app'en indtil videre) for at undgå at jeg i en bud-krig gejles op til at byde mere end jeg reelt syntes varen er værd. Man skal gøre op med sig selv hvad man absolut max. vil give, og byde ca. 5 sekunder før auktionen udløber.

Hvilket eBay snipe-program anvender du og kan anbefale?
slk486slk486Skrevet 06/08-13 10:12 
@Sumez: Der er også lige gebyret som ebay tager for servicen (sælger sender til ebay, der videresender) og portoen er særkt overpriced.
j/k
SumezSumezSkrevet 06/08-13 10:26 
Ja ok, så er der ikke meget ved det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 06/08-13 10:28 
For ikke at tale om at de ompakker i billigere og tyndere materiale for at spare vægt.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 06/08-13 10:37 
Er det ikke frivilligt at bruge servicen?
slk486slk486Skrevet 06/08-13 13:43 
Ja, det er frivilligt for sælger, men ikke for køber.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 06/08-13 13:44 
Ja det er skidt så :P
CamousCamousSkrevet 06/08-13 15:30, rettet 06/08-13 15:53 
Beano>Helt enig - jeg er også begyndt at bruge snipe-metoden (dog manuelt på iPad app'en indtil videre) for at undgå at jeg i en bud-krig gejles op til at byde mere end jeg reelt syntes varen er værd. Man skal gøre op med sig selv hvad man absolut max. vil give, og byde ca. 5 sekunder før auktionen udløber.

Hvilket eBay snipe-program anvender du og kan anbefale?

www.gixen.com
CamousCamousSkrevet 06/08-13 15:53, rettet 06/08-13 15:54 
Jeg har set det internationale lort dukke op for auktioner som jeg ellers ville have været interesseret i. Deres import "service" smider altid en god 15$ oven i prisen og det er som regel samme beløb der gør forskellen mellem en god deal eller for høj en pris.

Jeg skal hilse og sige at selvom jeg modtager hundredvis af pakker hver år betale jeg aldrig import. Det er Canada Post meget mere flinke med end lige post dk. Så det eneste deres service gør er at smide alt evt besparelser ud.

Det er latterlig. Og man skal passe på, tag en kig på youtube brugeren Lukemorse for at finde ude af hvordan man behandles hvis ens internationale forsendelse igennem den service går galt.

som sagt, det er en god tidspunkt for mig at forlade denne del af verden.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/08-13 16:42 
Hvis du modtager hundredevis af pakker hvert år, uden fra EU kommer du til at hade Danmark.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 06/08-13 17:43 
Camous>
Beano>Helt enig - jeg er også begyndt at bruge snipe-metoden (dog manuelt på iPad app'en indtil videre) for at undgå at jeg i en bud-krig gejles op til at byde mere end jeg reelt syntes varen er værd. Man skal gøre op med sig selv hvad man absolut max. vil give, og byde ca. 5 sekunder før auktionen udløber.

Hvilket eBay snipe-program anvender du og kan anbefale?

www.gixen.com

Takker, men hvor sikkert er det lige når man giver dem ens eBay brugernavn/password?
CamousCamousSkrevet 06/08-13 17:59 
100%, jeg har brugt Gixen i 2 år nu.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/08-13 18:00 
Jeg sniper selv :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 06/08-13 18:00, rettet 06/08-13 18:01 
Camous>
100%, jeg har brugt Gixen i 2 år nu.

Jow jow... men er det en sikkerhed at de ikke opsnapper ens login info? :)
CamousCamousSkrevet 06/08-13 18:03 
Konsolkongen>
Hvis du modtager hundredevis af pakker hvert år, uden fra EU kommer du til at hade Danmark.

Ja, jeg kan godt huske hvordan det var. det var ikke sjovt at betale mindst 100kr ekstra hver gang. Jeg har heldigvis de fleste af de spil som jeg vil have, så det med pakkerne stilner nok af.
CamousCamousSkrevet 06/08-13 18:06 
Beano>

Jow jow... men er det en sikkerhed at de ikke opsnapper ens login info? :)

Ved ikke, er også ligeglad, hvad skal de bruge min ebay login til? Ingen sender pakker før der er betalt for dem så det er nok meningsløst at stjæle folks ebay login.
BeanoBeanoSkrevet 06/08-13 18:15, rettet 06/08-13 18:18 
Det kan naturligvis misbruges hvis de hackes (total usandsynligt :O), specielt når nogle forbrugere linker det til deres Paypal konto. Men det må du jo selv vurdere om du tør ;)
CamousCamousSkrevet 06/08-13 20:27 
Selv hvis du liker skal man stadigvæk logge ind på sin paypal konto hvergang man vil betale.

Jeg tør gerne.
JmogJmogSkrevet 08/08-13 11:52 
Camous>
Konsolkongen>
Hvis du modtager hundredevis af pakker hvert år, uden fra EU kommer du til at hade Danmark.

Ja, jeg kan godt huske hvordan det var. det var ikke sjovt at betale mindst 100kr ekstra hver gang. Jeg har heldigvis de fleste af de spil som jeg vil have, så det med pakkerne stilner nok af.

Det er så 160kr plus moms hver gang nu. Og er der forskellige varetyper så er det 160kr per varetype.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 08/08-13 14:30 
Med moms gebyr osv. 197kr det er uden told ><
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
CamousCamousSkrevet 08/08-13 15:32 
Hold kæft hvor man bliver røvrendt. God gamle dk.

Jeg har desværre en del spil på min liste stadigvæk, og der er ikke mere tid til at købe dem mens jeg er her. Glæder mig slet ikke.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 08/08-13 15:54, rettet 08/08-13 15:54 
197kr er med post danmark.
fedex er billiger, dem prøver jeg altid at bruge fra japan.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
75 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig