X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kåring af årets P:R bruger


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 15/12-07 08:12 
Jeg synes vi skulle kåre en bruger som årets P:R bruger.

Jeg vil gerne nominere Konsolkongen.

Konsolkongen fordi jeg aldrig før har oplevet sådan en sød og hjælpsom bruger. Jeg stillede nogle spørgsmål omkring køb af en PSP til min søn, han svarede hurtigt og præcist. Jeg kom så ind på at min søn gerne ville have filmen TMNT på UMD, og spurgte hvor man kunne købe den film online, der kom godt nok ingen svar fra brugere omkring hvor jeg kunne købe filmen kun spillet TMNT.

Men kom så til at se jeg havde fået en privat besked, jeg regnede med det var min samling der skulle godkendes, så jeg åbnede beskeden. Det var så en besked fra Konsolkongen, ok han har nok skrevet hvor jeg kan købe filmen tænkte jeg.

I beskeden lød det kort, jeg har et eksemplar du må få hvis du selv betaler portoen. Vi skrev lidt frem og tilbage og nu er filmen på vej ind under vores juletræ, og vores søn bliver meget glad for den film. Jeg kan ikke takke Konsolkongen nok.

Årets P:R bruger må være Konsolkongen.
ChronoChronoSkrevet 15/12-07 09:04 
Nu har du fuldstændigt ødelagt hans image :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CronossCronossSkrevet 15/12-07 09:06 
Dét havde jeg godt nok heller ikke troet om Betjent Larsen! ;-)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/12-07 09:11 
Hold da op. Sjovt nok tror jeg der er rigtig mange (især Nintendo drengene) der er af den stik modsatte holdning :p Jeg er bare glad for at kunne hjælpe :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 15/12-07 12:56, rettet 15/12-07 12:56 
Tillykke med nomineringen Konsolkongen.

Jeg vil gerne nominere Juggernaut. Bag hans Dick Turpin elskende og retro fikserede ydre, gemmer der sig faktisk en flink fyr ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/12-07 04:05 
Okotta - for underholdningsværdien ;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/12-07 14:16 
Mig selv fordi jeg altid er så sød og rar og har en totalt lækker krop dér!

neros for film og musik smag.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
solid snakesolid snakeSkrevet 16/12-07 15:59 
Så stemmer jeg også på born2play.. Fordi du har en god spilsmag..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
dRxLdRxLSkrevet 16/12-07 16:13 
Så vil jeg godt nominere mig selv, for ikke at have misbrugt min root server adgang til at slette jeres små ubetydelige kontoer, på den hårde måde!

Desværre er min magt af en type jeg nok kun kan slippe af sted med at misbruge én gang før RJK sætter mig fra bestillingen :-/
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkenDarkenSkrevet 16/12-07 16:22 
DeluxScan>
Okotta - for underholdningsværdien ;)

hæhæ
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
ChronoChronoSkrevet 16/12-07 18:07 
Jeg nominerer Core for at have lånt mig sin PS2->PS3 memorycard-dims.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PalsgaardPalsgaardSkrevet 16/12-07 18:36 
Helt klart Kristensen, han er såen et lunt og venneligt menneske der altid er klar på at hjælpe


ok ærligt.. når han ikke engang ka vinde i Uno må vi jo han ka vinde en "pris" herinde :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
la0sla0sSkrevet 16/12-07 19:58 
JegNominererAlf81ForAtFjerneMellemrumISpiltitler. :)
Hvad sker der?
KLTKLTSkrevet 17/12-07 00:03 
Jeg ville da nærmest foreslå Born2Play som årets bruger, netop fordi han jo altid kommer med uhøjtidelige og sarkastiske svar på debatterne som set tidligere i dette emne.

Altså sarkastiske på den gode måde vel at mærke! :D
9/11 Was An Inside Job
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig