X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

sega spil master system


Svar
TeddyGirlTeddyGirlSkrevet 14/12-07 14:06 
hej
vil lige høre om jeres erfaringer med disse spil. og om der er nogen af dem jeg kan komme af med igen hvis de ikke er noget for mig ;)(især sportsspil)

after burner
duoble dragon
ghostbusters
great basketball
great golf
reggie jackson baseball
sportspad football
teddy boy
thunderblade
where in the world is carmen sandiego
wonderboy in monsterland

(kender kun wonderboy af disse spil)
SumezSumezSkrevet 14/12-07 14:42 
After Burner og Double Dragon er jo klassikere, og burde nok være til at afsætte hvis du holder af dem.

Teddy Boy er et standard platformspil lidt i Bubble Bobble stil. Skulle vist være sjovt nok.


Men du skal nok regne med den store interesse i 8 bit sportsspil, hvis du prøver at sælge dem for sig selv.
Det er den slags man slæger i pakke-løsninger med flere spil/konsol, og jeg tror vi alle sammen er brændt inde med den slags. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 14/12-07 15:00 
MS udgaven af Ghostbusters er den absolut bedste. Væsentlig nemmere en f.eks. C64 udgaven. Ikke nogen klassiker men ganske underholdende.
Jeg havde også Great Basketball engang, synes det var ret godt dengang, men om du kommer af med det igen ved jeg ikke.
Wonderboy in Monsterland er et af de bedste spil på MS, bestemt værd at have (men det er meget svært, ingen save feature).
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/12-07 16:08, rettet 14/12-07 18:32 
Kobra>
Er sports pad football ikke US only, og beregnet til sports pad controlleren?.

Jep, det er et af de meget få US only SMS-titler, som, efter hvad jeg har hørt, alle er rædsomme. Men som du også hentyder til, kan det vel godt have en smule værdi som samlerobjekt :D

(Jeg kan dog godt undvære det)

Where in the World is Carmen Sandiego er også et US/import-spil og Reggie Jackson Baseball hedder American Baseball i Europa, så jeg gætter på, det er amerikanske udgivelser, du har fået fat i. Du vil nok få mest ud af, at sælge dem til en amerikansk samler, evt. via eBay ;)
AV Intelligent Terminal
TeddyGirlTeddyGirlSkrevet 14/12-07 16:26 
ok, hvad så hvis man har en sportspad controller man sælger til sportsspillene, og laver en samlet sportspakke? ;)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/12-07 18:45 
Hvis du finder en SMS-samler, der også er interesseret i US objekter (ikke mig!), bliver det nok ikke noget problem at komme af med den pakke. Men så er det helt bestemt Sports Pad Football og controlleren, vedkommende betaler for. De andre sportsspil må du nok give med som bonus ;)
AV Intelligent Terminal
TeddyGirlTeddyGirlSkrevet 14/12-07 19:18 
ok, det er nu ikke fordi jeg har tænkt mig at tage helt vildt meget.. bare rart at vide om man overhovedet kan komme af med spil man ikke selv gider spille ;)
nerosnerosSkrevet 14/12-07 19:40 
Der vil altid være en hund derude som vil gnave "gamle" kødben ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 14/12-07 20:51 
TeddyGirl>
ok, det er nu ikke fordi jeg har tænkt mig at tage helt vildt meget.. bare rart at vide om man overhovedet kan komme af med spil man ikke selv gider spille ;)

De fleste af dem får du nok højst et par guldmønter for, hvis du er heldig. Så selv hvis du kommer af med dem, skal du nok ikke regne med den vilde investering, man kan ligeså godt beholde dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KLTKLTSkrevet 17/12-07 00:08 
Om ikke andet kan jeg da lige tilslutte mig flere af de andre og konstatere at den samling jo ikke er helt uden guldkorn.

Afterburner og Double Dragon er jo klassikere, og Wonderboy går man heller aldrig helt galt i byen med hvis man er til lidt platform.
Så det kunne jo være langt værre når nu man får spil til den gamle Sega Master System.
9/11 Was An Inside Job
RJKRJKSkrevet 17/12-07 00:34 
Er Master-udgaven af After Burner ikke henved uspillelig? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
silverstarsilverstarSkrevet 17/12-07 09:37, rettet 17/12-07 09:39 
Jo, det må man sige. Det og så Thunderblade var ikke de heldigste konverteringer til konsol :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig