X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SingStar PS3


Svar
mikkelpmikkelpSkrevet 11/12-07 15:24 
Jeg har nu haft det i et par dage. Min generelle holdning er at det er bundsolidt skruet sammen. Menuerne er meget intuitive og onlinedelen virker virkeligt godt. Review ligger omkring 8-8,5 og de bærer præg af at det er en person som sidder alene og skal skrive et review og som skæver til at det også eksisterer på PS2... Jeg mener klart det bør højere op i skalaen, men dem om det. Man kan jo hel... Se hele indlægget
"Color, size or brand - Who cares?"
56 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 23/11-10 13:54 
Det må du meget gerne teste, tak :)
HeroldHeroldSkrevet 23/11-10 14:04 
Hvis emuleringen er den samme som på den første version af PS3, så virker det ganske fint. Jeg har sagtens kunne afspille PS2-Singstar på den originale PS3, så hvis det er en indikator for PS3-spillenes emulering af PS2-spillene, så burde der ikke være noget problem. Jeg har ikke prøvet alle spillene, dog.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 23/11-10 14:09 
Det er ikke en emulering der sker - det er indholdet (sangene) som læses på PS2 skiven. Derfor det skulle virke på alle PS3 modeller og at man skal swappe disk.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/11-10 15:49 
Jeg har en ven der har brugt det flittigt, men jeg har aldrig selv set det. Det skulle virke helt fint.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BonziniBonziniSkrevet 23/11-10 16:25, rettet 23/11-10 16:26 
Som jeg har skrevet tidligere virker det helt fint.
(øverst på denne side.)
BeanoBeanoSkrevet 23/11-10 16:30 
Ok tak... nu er jeg ikke Singstar ekspert, men kan man bruge PS3 Singstar gameplay features med PS2 sange/diskene så?

Hvis der *er* nogen gameplay forskelle altså ;)
56 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig