X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kane & Lynch


Svar
phijenphijenSkrevet 11/12-07 00:31 
Så! Endelig kom spillet ind af døren. Længe har jeg gået og ventet på posten og mit spil. Jeg fløj ind og smed skiven i maskinen og glædede mig som et lille barn til den fantastiske spiloplevelse der ventede mig. Jeg havde høje forventninger til dette meget omdiskuterede spil der både har fået super anmeldelser og fået chefer fyret pga dårlige anmeldelser. Og så er jeg også gammel fan af Hitman serien.
Jeg starter en ny campaign på midterste sværhedsgrad (det skal jo ikke være for nemt:P) og det starter super fedt. Uden at afslører for meget så er der knald på lige fra starten. Men ak, min begejstring varer kort. Der går ikke lang tid før jeg ser mig nødsaget til at stoppe spillet og sætte sværhedsgraden ned.
Tag ikke fejl, jeg er en habil gamer og nyder en udfordring, men der er ingen grund til at gøre det latterligt svært. Selv med de mange genoplivninger man kan foretage undervejs var det for træls at skulle forfra hele tiden og så igen.
Ved frisk mod starter jeg hvor jeg slap og tordner også igennem bane efter bane og begynder så småt at more mig igen. Indtil jeg, ikke særligt langt inde i spillet, sidder fast igen i missionen i Havana. Her er så mit råb om hjælp.

***SPOILER ADVARSEL***

Jeg er nået frem til pladsen med den omcirklende helikopter. Jeg kan simpelthen ikke klare den. Måske skyldes det tidspunktet af døgnet, måske skyldes det at jeg bare ikke er god nok:P Jeg "pusher" frem til midten af pladsen og bliver nu beskudt fra alle sider (inkl. helikopteren) og kan ikke komme videre. Hvordan skal jeg komme videre? Er det noget med at have tålmodighed og vente på at komme på skudhold af helikopteren med et par raketstyr?

***SPOILERE SLUTTER***

Jeg bliver helt flov hvis det viser sig at det bare er mig der er en spasser til spillet. Men hvis der er nogen der har et par tips eller tricks oppe i ærmerne så hører jeg gerne fra jer! På forhånd tak:)
Det er bare et spil.Spiller nu: Assassin's Creed, Mass Effect, Kane & Lynch: Dead Men
HeroldHeroldSkrevet 11/12-07 00:39 
Jeg tror også det er dér jeg sidder fast, bare lidt længere fremme og på medium. Den er ganske rigtigt ret bister, den bane. Helikopteren var dog ikke noget problem - der ligger raketstyr ved statuen i midten af pladsen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/12-07 08:08 
Ja, jeg synes også at dette tidspunkt i spillet er hysterisk svært. Det jeg gjorde var at trække op i den ødelagte bygning til højre og slå de 2-3 soldater ihjel. Oppe fra første salen kan du beskyde helikopteren og rydde pladsen med statuen. Derefter trænge ned på pladsen og så frem af.
AmbyAmbySkrevet 11/12-07 13:45 
Hvad er oplevelserne ellers generelt? Er kritikken velbegrundet eller er det en underholdende oplevelse?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
phijenphijenSkrevet 11/12-07 14:04 
Jeg har også været oppe i den ødelagte bygning og ventet på skudhold, synes bare det tager for evigt. Men jeg må vel bare give den en skalle.

Dark-Light>
Hvad er oplevelserne ellers generelt? Er kritikken velbegrundet eller er det en underholdende oplevelse?

Lige umiddelbart er mit førstehåndsindtryk bestemt ikke særlig godt. Den høje sværhedsgrad ødelægger, for mit vedkommene, spiloplevelsen lidt. Spillet er heller ikke specielt flot i forhold til f.eks. Mass Effect, men til gengæld er der massere af action:] Og det er vi vel alle store fans af? Styringen er meget lig Hitman og når man først får styr på at gå i dækning så virker det også utrolig godt.
Når nu jeg får det gennemført må jeg jo genoverveje om det var det hele værd.
Det er bare et spil.Spiller nu: Assassin's Creed, Mass Effect, Kane & Lynch: Dead Men
ChronoChronoSkrevet 12/12-07 08:19 
Jeg har kun spillet PS3-demoen. Alene pga. den ringe sigte-kontrol gider jeg ikke spille det igen. Det føles som et PC-spil der ikke er ordentligt tilpasset et joypad. Hvis min PC var bedre ville jeg måske prøve det der, for historien og den rå stil er tilpas anderledes til at være interessant.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CoreCoreSkrevet 12/12-07 08:35, rettet 12/12-07 08:46 
Dark-Light>
Er kritikken velbegrundet eller er det en underholdende oplevelse?

Den korte tid jeg fik brugt på PS3-versionen, gav mig en rimelig klar idé om at kritikken er velbegrundet. Gameplayet virker gammeldags og ligegyldigt, kontrollen er lige til at lukke op og s.... i, og grafikken er langt fra særlig pæn.

Faktisk husker jeg Hitman: Blood Money til at være langt pænere end dette. Det kan dog godt være erindringerne der ikke holder stik.

Jeg er meget meget ærgelig. Jeg havde egentlig ignoreret al kritik, og stadig set frem til K&L, da stilen ligner noget jeg ville kunne more mig rigtig meget med. Nu er jeg ikke så sikker :(

Dog skal det siges at jeg ikke har opgivet det endnu. Det kan være at det vinder ved at få en chance mere. Måske var det bare mig der var træt.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
phijenphijenSkrevet 12/12-07 14:36 
phijen>
Når nu jeg får det gennemført må jeg jo genoverveje om det var det hele værd.

Så. Det var det. To dage tog det. Sikken da et møg spil. Det er svært at sætte fingeren på præcist hvad det er i spillet, der efterlader en med en tom fornemmelse af uklarhed, men det er altså faktum. Da rulleteksterne tonede frem over skærmen kom det som et shock for mig. Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig at det ville slutte da det gjorde. Jeg føler virkelig snydt.
Det er bare et spil.Spiller nu: Assassin's Creed, Mass Effect, Kane & Lynch: Dead Men
KalicolaKalicolaSkrevet 13/12-07 10:49 
Jeg spillede ps3 demoen. Det var umuligt for mig at styre noget som helst fordi styrringen ikke var inverted. Nej, man har ikke mulighed for at ændre på det i demo'en. Derfor kommer jeg aldrig til at spille det.
For The Love Of The Game
phijenphijenSkrevet 13/12-07 12:16 
Haha, men man kan heldigvis 'inverte' y-axen i spillet;] Ellers var jeg nok heller aldrig nået så langt:P
Det er bare et spil.Spiller nu: Assassin's Creed, Mass Effect, Kane & Lynch: Dead Men
AmbyAmbySkrevet 13/12-07 12:30 
Jeg har nu spillet igennem demo'en et par gange, og jeg må indrømme at jeg er rimelig underholdt, samt historien gør mig interesseret.

Ærgeligt man ikke kan leje spil i denne egn af landet.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
jaesjaesSkrevet 20/12-07 03:05, rettet 20/12-07 03:12 
Synes egentlig demoen (X360) er ret sjov. Styringen er for stiv (gad dog ikke lege så meget med opsætningen) og cover-systemet reagerer ikke præcist nok, men stemningen er god, og kampene virker trods alt ganske sjove.

Jeg tror det ryger hjem, når det kan fås for et par hundredelapper :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig