X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Findes der et rat...


Svar
CoreCoreSkrevet 10/12-07 20:40, rettet 10/12-07 20:40 
...der er anbefalelsesværdigt til den gamle Xbox?

Et familiemedlem, har bestemt sig for at støve sådan et op, til brug som julegave.

Jeg er lidt dum på det her område, da jeg ikke er specielt begejstret for racere, og altid er gået i en stor bue udenom tredjepartsudviklet tilbehør.

Men her har Microsoft jo aldrig lavet et selv, så tredjepartsløsningen ser ikke ud til at kunne undgåes.

Er der noget der er bedre end alt det andet?

Og er der noget der noget der for alt i verdenen bør undgåes (hvis ikke dette måtte være alt andet end svaret på ovenstående)?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 10/12-07 20:58 
Jeg mindes at have hørt at Logitechs rat ikke var helt dårligt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 10/12-07 21:30 
Jeg har et fra Logic 3, jeg gerne vil af med. I original emballage og aldrig brugt. Altså det har helt bogstaveligt ikke været ude af æsken.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 10/12-07 21:37 
Jeg husker et rat som hed noget med speedster 3 fik rimlige gode anmeldelser...
og så var den også pæn flot..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
CoreCoreSkrevet 10/12-07 21:38 
Wehner>
Jeg har et fra Logic 3, jeg gerne vil af med.

OK Nice!

Så skal vi bare høre hvilken af de to kategorier det falder i ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 10/12-07 21:52 
Jeg aner intet om dets kvalitet og kommer heller ikke til at kunne teste det, så det må blive andre, der dømmer det...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 11/12-07 08:28 
Jeg finder to forskellige Logic 3-rat, når jeg søger.

Er det det her?

Det ene...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 11/12-07 08:32 
Jeg tror det er det, men jeg tjekker, når jeg kommer hjem i eftermiddag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig