X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

eBay snyd


Svar
la0sla0sSkrevet 06/12-07 16:19 
Jeg er lige blevet enten direkte snydt eller mere sandssynlig offer for inkompetence. Men hvad gør man?

Sagen er den at jeg købte et iMac G4 17" 1ghz logic board. Jeg modtager, sætter i osv. lortet virker umiddelbart ikke, men via en ekstern skærm kan jeg få billede op og opdager at der kun er 32mb vram på. Se-se det er kun på 1ghz 15" modellen at der er 32mb vram, på 17" er der 64mb.

Hvad gør man herfra? Jeg havde jo aldrig købt den hvis han havde skrevet alene bare den rigtige overskrift. Nu har jeg modsat smidt penge ud af vinduet.
Hvad sker der?
WehnerWehnerSkrevet 06/12-07 16:36 
Første skridt er naturligvis at præsentere sælger for problemet og give et forslag til, hvordan du mener, problemet bør løses.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
solid snakesolid snakeSkrevet 06/12-07 16:43, rettet 06/12-07 17:59 
Har sælgeren en god karakter? Fordi så er det nok meget nemt at finde ud af noget med sælgeren.. :O)
Og du skal klart nok kontakte sælgeren,
inden du giver helt op. I finder nok en løsning.. :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
la0sla0sSkrevet 06/12-07 16:48 
Har også skrevet en mail hvor jeg hører ham om vi kan finde en løsning på problemet. :)

Det er bare bittert... men ok bliver selvfølgelig glad for at se ovenstående rudolfnæse på dine smilies ;)
Hvad sker der?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/07-08 12:40, rettet 09/07-08 12:43 
Hvordan fungerer det der customer protection halløj over PayPal? I sidste uge købte jeg en NAOMI samt Virtua Striker 2, 2000 fra en gut i England. Her i går skulle jeg så ned og hente pakken men blev da noget overrasket da jeg så størrelsen. Tænkte at det nok bare den retarderede postmand der havde skrevet forkert med afsenderland og at det nok istedet var de I/O boards jeg havde købt fra Canada.
Men da jeg kom hjem og pakkede pakken op lå der kun NAOMI spillet. Ikke noget brev med at maskinen var sendt for sig selv eller noget tegn på at jeg ville få den. Hvorfor man skulle sende spil og maskine for sig kan jeg ikke fatte da spillet ikke vejer ret meget og maskinen fylder ikke mere med spil i.

Jeg skrev selvfølgelig til ham i går hvor jeg skrev at jeg håbede at han havde sendt maskine for sig. Ellers kunne han godt regne med at få spillet retur igen og lade handlen gå tilbage.
Problemet er så bare at efter handlen var gennemført skrev jeg to emails til ham ang. betaling for maskinen, og dem fik jeg aldrig svar på. Så jeg er lidt usikker på om jeg mon får et svar på denne.
På den anden side så har han 90 handler og alle 100% positive så jeg vil da lade tvivlen komme ham til gode. Måske han er på ferie?

Men hvad kan jeg gøre hvis alt går galt?

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
WonderboyWonderboySkrevet 14/07-08 16:13 
Hvordan gik det med din NAOMI har du fået den eller hørt fra sælger?.
I love monster land
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/07-08 16:17 
Fik den i fredags. Men glemte helt at skrive det her. Men det var da pænt af dig at spørge :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig