X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Deus Ex 3


Svar
jaesjaesSkrevet 28/11-07 12:46 
Det er måske lidt tidligt at oprette en tråd til spillet, men hellere det end at blande det sammen med altmuligt irrelevant.

Anyway, Eidos har annonceret Deus Ex 3, hvilket jeg personligt er oppe at køre over.

På linket kan teaseren ses, samt en flok screenshots, som Shacknews har klippet ud af en lynsekvens i teaseren. Happy guessing :)
Se hele indlægget
181 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
BeanoBeanoSkrevet 30/08-11 08:43 
På et tidspunkt begynder ens augs at fejle permanent som en del af historien - men for mig fortsatte det resten af spillet (jeg er ved slut bossen). Man får at vide på et tidspunkt at man skal gå til en LIMB klinik hvilket jeg ikke gjorde da jeg kom til at starte en mission hvor der så efterfølgende ikke var nogen vej tilbage. Jeg har fået at vide at ens agus vil blive repareret automatisk senere hvis man missede LIMBS klinikken, men dette skete aldrig. Og LIMB på Pantaea gør heller intet. Meget frustrerende at spille med konstant bippen og failing/rebooting beskeder på HUDen, og man ikke kan se ens ammo og energi niveauer.

Det er bevist at jeg ikke kommer med spoiler advarsel da nye spillere skal advares om at gå til LIMBS for reperation SÅ SNART det nævnes som en submission i Shanghai. Ellers er der en chance for det kan gå galt og man ikke kan vende tilbage.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/09-11 19:22, rettet 01/09-11 19:23 
Jeg fik repareret mine augs hos Limb, inden den sidste boss, og mine fejlede også - jeg er ret sikker på at det sker lige meget hvad! (Det er meningen at de ikke skal fungerer under kampen mod Namir).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 01/09-11 19:28, rettet 01/09-11 19:29 
Jeg tror ikke det er meningen at det skal fejle 1/3 af spillet som det gjorde hos mig. Det gør jo en stor del af ens upgrades uanvendelige og utroligt frustrerende :(
Flere på gamefaqs som påstår at de bliver fixet relativt hurtigt normalt, så det er en bug.
LIMB på Pantaea havde slet ikke mulighed for reparation for mig - kun køb af diverse ting som normalt.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/09-11 20:00, rettet 01/09-11 20:01 
Beano>
Jeg tror ikke det er meningen at det skal fejle 1/3 af spillet som det gjorde hos mig.

Det må man sige nej til :)

Jeg prøver at se hvad der sker her i min anden gennemspilning, hvis jeg ikke får repareret noget.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/09-11 12:19, rettet 02/09-11 12:23 
Har lige gennemført det igår og fandt det virkelig intelligent. Der er ikke rigtig nogen klare gode eller onde i spillet og alle 4 slutninger virker som logiske og forståelige løsninger. Spillets begreber om moral og etik står dog i stærk kontrast til den lidt smadrede A.I. der ikke kan finde ud af ting som at dukke sig for at kigge ind i ventilationsskakter og hellere vil skyde ind i væggen, men jeg syntes at det er en bagatel i forhold til den kanon gode stemning der er i spillet.

Dog blev jeg nødt til, ligesom mange andre, at ændre sværhedsgraden fra Normal ned til Easy da jeg sad fast på den hér bossfight af samme årsag:

Deus Ex 3
HeroldHeroldSkrevet 03/09-11 14:59, rettet 03/09-11 14:59 
Jeg havde også problemer med den i starten på "Give me Deus Ex", men jeg fandt en strategi der virker til sidst.





*** SPOILER ***




2 x EMP-granater og et helt shotgun-magasin eller to til fjæset og han var _næsten_ død. Stun gun'en var også brugbar.





*** SPOILER SLUT ***
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KilroyKilroySkrevet 03/09-11 15:38 
Desuden er rummet fyldt med gascanisters or explosive barrels, noget man kan benytte sig af hvis ens figur ikke er kamporienteret :)
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 03/09-11 17:00 
Dem benyttede jeg også de to gange jeg har dræbt ham. Et par omgange med tønder, combat rifle og revolveren som også tager godt fat.
TheDukeTheDukeSkrevet 04/09-11 14:45 
Beano>
Det er bevist at jeg ikke kommer med spoiler advarsel da nye spillere skal advares om at gå til LIMBS for reperation SÅ SNART det nævnes som en submission i Shanghai. Ellers er der en chance for det kan gå galt og man ikke kan vende tilbage.

Erm, man skal da lige netop IKKE udskifte sin Biochip. Af grunde som bliver åbenlyse når man starter bossfighten mod Namir.
BeanoBeanoSkrevet 04/09-11 16:41, rettet 04/09-11 16:43 
Det skal jeg ikke kunne sige med sikkerhed da jeg jo ikke besøgte LIMB, men det skal jo gå i orden på et eller andet tidspunkt og ikke være broken resten af spillet.
TheDukeTheDukeSkrevet 04/09-11 17:36 
Jeg besøgte LIMB, men sagde nej tak til den nye chip. Og jeg havde ingen problemer senere hen.
BeanoBeanoSkrevet 04/09-11 22:15 
Ok, men naturligvis langt fra alle der render ind i fejlen :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/10-11 17:18 
Er jeg den eneste, der har lagt mærke til, hvor meget soundtracket til Deus Ex HR minder om Splinter Cell Conviction?

Jeg har prøvet at søge på composers, men det er åbenbart (flere) forskellige: Michael McCann i DEHR og Michael Nielson/Kaveh Cohen/Amon Tobin i SCC.

Især titelskærm er jo nærmest identisk, både lyde (når man vælger en menu) og selve titelskærmsmusik...
SumezSumezSkrevet 09/01-12 17:35, rettet 09/01-12 17:36 
Af hvad jeg har spillet af Human Revolution indtil videre kan jeg i hvert fald sige én ting: Jeg er ikke skuffet over soundtracket, det har de tacklet helt perfekt! :D

Jeg synes det var værd at bumpe tråden for. Flere kommentarer kommer senere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-12 17:40 
Jeg kan slet ikke huske at der var musik i spillet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 10/01-12 09:46 
Yo kiddin'?
http://www.youtube.com/watch?v=MztD464yiko
http://www.youtube.com/watch?v=fpaF0Fi8at0
http://www.youtube.com/watch?v=mVh-zijNO0A
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 10/01-12 10:07 
Jeg husker soundtracket som værende supergodt!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 10/01-12 11:35 
Jeg har i hvert fald skruet langt ned for dialog og lydeffekter så jeg kan skrue op for lyden på mit fjernsyn og høre musikken bedre! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 10/01-12 13:30 
Jeg købte LE udgaven af spillet, og der var soundtracket med. OG det er bestemt et af de bedste jeg har hørt sidste år. Det ligger fast på min iPod:)
Kilroy Was Here
enfenenfenSkrevet 05/12-13 11:37, rettet 05/12-13 11:37 
Jeg skal til og igang med Human Revolution. I forbindelse med det har jeg fået en DLC kode med til min Nordic Edition. Så vidt jeg kan se indeholder den "Tactical Enhancement Pack" og en "Explosive Missin Pack".

Spørgsmålet er så; Bliver spillet for nemt med våben pakken, og er den ekstra mission det værd? Det er jo ikke noget alle nødvendigvis har adgang til, når de har købt spillet.
What is the Matrix?
KilroyKilroySkrevet 05/12-13 12:46 
Våbnene er i og for sig ligegyldige. Det kommer lidt an på din spillestil, men jeg fik meget hurtigt brug for plads i mit inventory som de våben optog. Du kan smide dem på jorden eller sælge dem, hvis du ikke kan lide dem.
Mht. Explosive Mission Pack, så er missionen sådan lidt hip som hap. Den er sjov nok, fordi man møder en figur i den, som optræder i Deus Ex, men jeg ville ikke have betalt penge for den.
Mission Pack har dog AUD-tingesten, en slags låseting, som er hammer smart og som jeg gerne render rundt med bunkevis af.
Kilroy Was Here
enfenenfenSkrevet 05/12-13 12:50, rettet 05/12-13 13:21 
Tak. Men spørgsmålet er mere på, om det ødelægger oplevelsen - altså gør det for nemt?

AUD tingesten, er det den samme, som du kan købe i butikkerne i spillet? Og virker den, du får med i DLC kun en gang?
What is the Matrix?
KilroyKilroySkrevet 05/12-13 15:12 
AUD er slet ikke med i spillet, med mindre du har Explosive Pack. Og den virker en gang (pr. AUD) og kan låse eller hacke ALT. God til døre, computere eller lignende du skal forbi hurtigt.
Våbnene er ikke specielt stærke, synes jeg. Især fordi ammunitionen til dem ikke ligefrem ligger over alt.
Kilroy Was Here
enfenenfenSkrevet 05/12-13 15:40, rettet 05/12-13 16:58 
Det ser ud til, at det er nogen, man finder rundt omkring, og nogen, der kan købes i butikkerne. Hvis man vel og mærke har hentet DLC pakken.

Jeg er lige gået igang, men er kun ved første mission.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 24/12-13 01:32 
Færdig med spillet efter at have brugt et sted mellem 20-30 timer, vil jeg skyde på. Ret tilfreds pånær slutninge(n)rne.

Valgte ikke at benytte mig af AUD, selvom jeg havde muligheden. Det blev simpelthen alt for nemt og en klar fordel, hvis man kunne unlocke/hacke level 5 døre eks. fra starten af. Double barrel shotgun smed jeg med det samme, og den silenced sniper solgte jeg. Grenade launcher valgte jeg at beholde, da den jo var en reward fra ekstra missionen.

Men i min bog er det (preorder content) ikke noget, man overhovedet burde få. Missionen er ok, men det andet er lig med cheat. Og det gælder sådan set også i andre spil. Jeg valgte eks. i Rage ikke at gøre brug af koden.
What is the Matrix?
jaesjaesSkrevet 26/02-14 19:44 
Mobilspillet Deus Ex: The Fall bliver konverteret til pc. Lander på Steam 25/3. Ved køb nu, og til kort tid efter launch, får man gratis Deus Ex - Game of the Year Edition med.

Det skulle mere eller mindre være et fuldblods-Deus Ex, bortset fra længden på 5-6 timer, og altså ikke dummet ned i slem grad. Så sikkert en fin snack indtil næste store udgivelse kommer. Det er baseret på Human Revolution i stil og gameplay.

http://store.steampowered.com/app/258180/
la0sla0sSkrevet 26/02-14 20:08 
Spillede det på iPad, men det var fyldt med bugs. Det virker dog til at være et solidt lille spil.
Hvad sker der?
jaesjaesSkrevet 30/04-15 16:48, rettet 30/04-15 16:49 
Nogen der har oplevet crashes i dette spil? Har googlet, men kan ikke finde tilfælde med crashes i samme område, og jeg sidder fast pga. den crasher :/

Den crasher ikke præcist samme sted, men på samme etage i en bygning. Det sker efter ca. 1-2 minutter på etagen.

- Disken er ikke ridset
- Tænker på at prøve at fjerne 'Game data' og installere igen - har nogen erfaringer med at spille spillet med og uden patch, eller med og uden installation, i forhold til chrashes eller andet?
- Andre råd/løsninger?

Bygningen er nok ikke den store spoiler, men:
SPOILER-TEKST:
Tai Yong Medical - efter området med lasere der skal undgås tager man elevatoren, og på den nye etage crasher spillet.

EDIT: PS3-versionen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-15 19:31, rettet 30/04-15 19:31 
Er det almindelig eller Directors Cut? Jeg har spillet igennem førstnævnte et par gange og jeg husker ikke nogen problemer. DC har jeg ikke spillet så meget af endnu.

Edit: begge på PS3.
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 30/04-15 21:01 
Drevet må være stået af - kunne spille 20 minutter, spillet frøs og jeg slettede Game data, og nu kan konsollen slet ikke finde disken. Har prøvet med to andre diske, samme resultat.

Den hiver disken ind, og efter nogle sekunder kommer en underlig relativt høj motorisk lyd samt et par 'klank klank', og så sker der ikke mere og spillet er ikke oversigten. Det er en Slim, vist den med 160 GB.

Hvis jeg køber spillet digitalt vil save games så virke? Og skal det være præcis samme version (Nordic Edition)?

Jeg er fekking træt af moderne gaming, det går fame aldrig gnidningsfrit :/ I forhold til hvor lidt drevet er blevet brugt, er det ikke acceptabelt, men reklamationsretten er naturligvis udløbet.
jaesjaesSkrevet 01/05-15 00:09 
Jeg kan bekræfte, at standardudgaven fra PSN virker med save games fra Nordic Edition, hvilket så nok vil sige præcis samme version i dette tilfælde.

Men der er stor forskel fra spil til spil, har jeg læst, så man må tjekke konkrete spil og versioner.
181 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig