X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Deus Ex 3


Svar
jaesjaesSkrevet 28/11-07 12:46 
Det er måske lidt tidligt at oprette en tråd til spillet, men hellere det end at blande det sammen med altmuligt irrelevant.

Anyway, Eidos har annonceret Deus Ex 3, hvilket jeg personligt er oppe at køre over.

På linket kan teaseren ses, samt en flok screenshots, som Shacknews har klippet ud af en lynsekvens i teaseren. Happy guessing :)
Se hele indlægget
181 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
jaesjaesSkrevet 28/11-07 12:46 
Det er måske lidt tidligt at oprette en tråd til spillet, men hellere det end at blande det sammen med altmuligt irrelevant.

Anyway, Eidos har annonceret Deus Ex 3, hvilket jeg personligt er oppe at køre over.

På linket kan teaseren ses, samt en flok screenshots, som Shacknews har klippet ud af en lynsekvens i teaseren. Happy guessing :)
http://www.shacknews.com/onearticle.x/50072
Bede-xBede-xSkrevet 28/11-07 12:59 
Håber at de går mere i retningen af det første spil end Invisible War. IW føltes lidt begrænset, selv om det isoleret set var udemærket.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/11-07 13:42 
Håbet lever, men det er meget lille. Der var megen debat om Invisible Wars begrænsninger i forhold til det første spil, som generelt gik på at spillet var blevet oversimplificeret på grund af spillets udgivelse på konsol simultant med PC-udgaven. Man kunne frygte at dette også bliver tilfældet for Deus Ex 3.

Jeg kan dog sagtens leve med en simplificeret udgave af spillets rollespilselementer alla Bioshocks, så længe historien lever op til det første spil. Det var især her det andet spil kom til kort.

Et stramt remake af det første spil ville faktisk ikke gøre mig noget :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
The DaneThe DaneSkrevet 28/11-07 19:16 
IW til DE gav mig samme følelse som Bloodline mod Vampire: Masquarade (lidt tomt). Håber da det her bliver godt.

Men ved nu ikke helt hvad jeg skal sige til de ss, der er et eller andet "Da Vinci" mysteriet over dem. Men det er nok mest pga. farverne.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
la0sla0sSkrevet 28/11-07 20:12 
Når hverken Harvey Smith eller Spector er med er der grund til skepsis. Nu må vi se. Det er værd at holde øje med. Nu kender jeg ikke meget til Ubi Montreal, men er de dygtige?

I øvrigt er IW funktionelt på 360? Det har jo samme motor som Thief DS.
Hvad sker der?
la0sla0sSkrevet 29/11-07 10:48 
Lars lars lars.. det er jo Eidos der laver det.

Ah ok!

nå anyway RPS har et godt sammenskriv omkring spillet oppe

HER
Hvad sker der?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/11-07 11:11 
la0s>
Nu kender jeg ikke meget til Ubi Montreal, men er de dygtige?

Jaeh, det kan man vist roligt sige at de er.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
jaesjaesSkrevet 29/11-07 12:12 
Det ser ud til, at den største hæmsko er, at ingen af designerne har arbejdet med et lignende spil før. Jeg frygter lidt, at de enten bruger for meget tid på at eksperimentere, eller at de skærer for meget af konceptet. Well, i det mindste er de meget entusiastiske, vi må se :)
jaesjaesSkrevet 01/12-07 16:57, rettet 01/12-07 17:14 
Deus Ex 3 kommer til at køre under Tomb Raider Legend-motoren, som også driver Tomb Raider: Anniversary.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=176735

Et oplagt valg, da den er in-house, men jeg håber nu de opgraderer den en del til Deus Ex 3.

EDIT: Google fortæller, at motoren normalt bare kaldes Tomb Raider Legend-motoren. Jeg fik vist forvirret mig selv der :)
jaesjaesSkrevet 16/04-10 15:10, rettet 16/04-10 15:11 
Der kom åbenbart en teaser-trailer sidste måned. Den bruger in-game-grafik (dog "forbedret" ifølge Eidos), så den giver et fint billede af den grafiske stil:
http://www.gametrailers.com/video/gdc-10-deus-ex/63061

Og også et interview med "game director" Jean-Francois Dugas:
http://xbox360.ign.com/articles/107/1077019p1.html

Synes det er ganske fedt med sammensmeltningen af renæssancen og år 2027 i den grafiske stil m.m. - lidt koncept-agtigt, men det giver også en forholdsvis unik stil :)
nerosnerosSkrevet 16/04-10 15:52 
Cyber Punk!

Det er jo lige mig :-) Dog har jeg ikke spillet nogle af de tidligere spil, men det har skal prøves.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/06-10 18:46, rettet 04/06-10 20:14 
Der kommet en hel ny, godt nok CGI, trailer, fra de talentfulde mennesker hos Square Enix. Den er flot, men der er ikke meget at tolke på. Musikken har tydeligvis aner til det første spil - lad os håbe at det gemmensyre resten af spillet :)

Deus Ex 3 Human Revolution
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WikzoWikzoSkrevet 05/06-10 14:55 
Tænkte Blade Runner lige med det samme.

Købte for nyligt det originale Deus Ex til ingen penge på Steam. Har dog ikke fået spillet det så meget endnu, men mange snakker jo om, at det er en klassiker, som bidrog med mange elementer forud for sin tid, som sidenhen bl.a. har været med til at skabe fundamentet for spil som System Shock 2/BioShock.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/06-10 15:47 
System Shock 2 var før Deus Ex ;)

Det ændre dog ikke på at originalen er et urimeligt godt spil, og hvis ikke mit all time favorite spil overhovedet, så i hvertfald det bedste PC-spil.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
la0sla0sSkrevet 06/06-10 19:31 
Etteren var virkelig et banebrydende spil, som desværre var plaget af en frygtelig slutning. Sidste bane var virkelig en rodet omgang, og virkede næsten ufærdig, i forhold til hvor balanceret spillet ellers var. Anyway fandt lige det her link:

Gennemgang af traileren, ganske oplysende
Hvad sker der?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/06-10 19:44, rettet 06/06-10 19:44 
Spændende læsning!

Jeg giver ham fuldstændig ret, i hans sidste betragtning; Det der gjorde mig nervøs i traileren, var det skrækkelige manus. Kan det bliver mere cliché-fyldt end at åbne med "I didn't ask for this" og slutte af med "I'll never stop looking!"?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KilroyKilroySkrevet 06/06-10 19:47 
J.C.! A bomb!

A bomb!

I sandhed et manuskript hvis litterære højder er værd at stræbe efter ;)

Jeg vælger at være optimistisk. Man kan jo vælge at se sådan her på det: Det kan umuligt værre et værre Deus Ex-spil end Invisible War!
Kilroy Was Here
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/06-10 19:56, rettet 06/06-10 19:56 
Hehe, det originale spil havde sine øjeblikke, med hensyn til cheesyness :)

Jeg synes vi bør tale så lidt om Invisble War, som overhovedet muligt...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
la0sla0sSkrevet 06/06-10 20:01 
Jeg synes nu ikke at det er så dårligt skrevet, det er jo en trailer, temaer skal slås an og den slags, og rent visuelt synes jeg det er tydeligt at udviklerne har fuldstændig styr på det tematiske.
Hvad sker der?
jaesjaesSkrevet 07/06-10 08:30, rettet 07/06-10 08:30 
Vil gerne snart se noget gameplay, men synes de nye tiltag virker lovende. Auto-genererende health virker dog lidt malplaceret i et Deus Ex-spil, hvor essensen jo er valg og konsekvens.

Ang. gennemgangen af videoen, så har forfatteren da ret i den overordnede pointe, at udviklerne er ret inspirerede af andre værker (et par af dem kender jeg dog primært af navn), men han ser nu også en del spøgelser, som ikke er der, synes jeg :)
nerosnerosSkrevet 07/06-10 10:14 
Tror nok lige jeg er blevet MEGET klar på det her :O Fandme en fed trailer, og så bliver det vist ikke mere Cyberpunk :-) Wuuhuuu Im ready..

E3 2010: Trailer HD
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 07/06-10 10:20 
Wikzo>
mange snakker jo om, at det er en klassiker, som bidrog med mange elementer forud for sin tid, som sidenhen bl.a. har været med til at skabe fundamentet for spil som System Shock 2/BioShock.

System Shock 2 kom først. Jeg blev faktisk skuffet første gang jeg spillede Deus Ex, fordi det mindede så meget om SS2, men jeg savnede en masse af de ting der gjorde det spil fedt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 07/06-10 10:24 
jaes>
Ang. gennemgangen af videoen, så har forfatteren da ret i den overordnede pointe, at udviklerne er ret inspirerede af andre værker (et par af dem kender jeg dog primært af navn), men han ser nu også en del spøgelser, som ikke er der, synes jeg :)

Udover at traileren virker utroligt kliché og uoriginal, så tror jeg nu at mange af de sammenfald der påpeges kan ses som en hyldest snarere end ripoff.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 07/06-10 10:32 
Øh, ja? Hverken jeg eller Paul Millen, som gennemgår traileren, taler om ripoff ;)
SumezSumezSkrevet 07/06-10 10:33 
Okay, sådan forstod jeg det bare på dit indlæg.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/06-10 10:37, rettet 07/06-10 10:43 
Sumez, det eneste menneske i verden, der var skuffet over Deus Ex :p

Allusionerne til Watchmen/Robocop/Final Fantasy VII har jeg dog også svært ved at se rent visuelt i traileren - selvom de med al sandsynglighed kommer til at dele temaer.

Neros: Det er den samme jeg linker til ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 07/06-10 10:45 
Sumez>
Okay, sådan forstod jeg det bare på dit indlæg.

Det er (forhåbentlig) klart, at når jeg skriver "ret inspirerede", så mener jeg, at de balancerer på grænsen og måske indimellem overtræder, men direkte ripoff, mener jeg ikke det er. Nogle elementer virker som lån andre kan så enten være en hyldest, eller bare det faktum (som Eidos har udtalt), at udviklerne vil kreere en traditionel Cyberpunk-atmosfære blandet med referencer til renæssancen.
SumezSumezSkrevet 07/06-10 10:54, rettet 07/06-10 10:55 
Echelon VI>
Sumez, det eneste menneske i verden, der var skuffet over Deus Ex :p

Jeg havde bare håbet på et mere adventure/RPG-agtigt spil, jeg er ikke så meget til den slags stealth/fps agtige gameplay, Deus Ex lægger for dagen. Har heller aldrig været fanget af Thief eller Hitman.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 07/06-10 11:03, rettet 07/06-10 11:10 
Echelon VI>
Neros: Det er den samme jeg linker til ;)

Ok :-)

Hvorfor kan i ikke lide traileren? Jeg har godt nok ikke spillet meget af det første spil på grund af jeg synes det var lidt grimt rent stilmæssigt, men jeg er sikker på det nye her vil se bedre ud.

Det er jo Cyberpunk! Jeg ser klare referencer til Blade Runner, Ghost In The Shell og endda en meget lille smule Brazil ;-)

Selvom vi har set stealth/fps i massevis og jeg ikke er den sygeste gris efter den slags spil kan et Sci-fi spil, som det her der har klarer referencer til en cyberpunk verden, som jeg holder så meget af nu ikke andet end at fylde mig med glæde indeni....Wow det lød dybt ;D
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/06-10 11:06, rettet 07/06-10 11:09 
In-game screens scannet fra det seneste PC Gamer UK. Jeg ved ikke om det er scanningen, men jeg synes billede 1, 2, 4 og måske også 8, ligner håndtegnet artwork (detaljegraden er simpelthen for stor til at det kan være in-game), mens resten virker som deciderede screenshots. De har tilsyneladende fået meget ud af Crystal-engine.

Link...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/06-10 11:18, rettet 07/06-10 11:18 
neros>
Hvorfor kan i ikke lide traileren? Jeg har godt nok ikke spillet meget af det første spil på grund af jeg synes det var lidt grimt rent stilmæssigt, men jeg er sikker på det nye her vil se bedre ud.

Hvem har sagt at de ikke bryder sig om traileren? :)

Jeg tror roligt vi kan gå ud fra at spillet ikke vil have samme tekniske standard som originalen, der blev udgivet for ti år siden :p
neros>
... der har klarer referencer til en cyberpunk verden, som jeg holder så meget af nu ikke andet end at fylde mig med glæde indeni....Wow det lød dybt ;D

Ikke nok med det, spillet ER cyberpunk, det har ikke bare referencer hertil...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 07/06-10 11:23 
neros>
og endda en meget lille smule Brazil ;-)

Yndlingsfilm nogensinde!! :)

Jeg glæder mig også rigtig meget til spillet ud fra traileren alene, så jeg krydser fingre for at gameplayet bliver til at have med at gøre. Lader til at de gør meget for at lave spillet ordenligt denne gang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 07/06-10 11:34 
Hvis du ikke er specielt tændt på FPS og stealth, er der ikke meget som tyder på, at du vil kunne lide 3'eren - det er netop disse elementer fra det første spil, Eidos satser meget på at bevare, og det tyder ikke på, at 3'eren bliver mere adventure-agtigt end 1'eren :)

Det nye gameplay-mæssigt skulle primært blive større fokus på hacking og "sociale" elementer.
nerosnerosSkrevet 07/06-10 11:38 
Echelon VI>
Ikke nok med det, spillet ER cyberpunk, det har ikke bare referencer hertil...

Klart og jeg sluger det råt :-)

Jeg mente bare jeg plejer ikke at være til stealth/fps men når det udspiller sig i sådan en verden her vil jeg helt sikkert ikke lade det gå forbi. Håber så bare at gameplay bliver godt.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/06-10 12:10, rettet 07/06-10 12:11 
Og så blev de screens jeg linkede til, lyn hurtigt fjernet - heldigvis var jeg lidt forudseende, og gemte dem lokalt :)

http://tungstenpixels.dk/1.jpg
http://tungstenpixels.dk/2.jpg
http://tungstenpixels.dk/3.jpg
http://tungstenpixels.dk/4.jpg
http://tungstenpixels.dk/5.jpg
http://tungstenpixels.dk/6.jpg
http://tungstenpixels.dk/7.jpg
http://tungstenpixels.dk/8.jpg
http://tungstenpixels.dk/9.jpg
http://tungstenpixels.dk/10.jpg
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 07/06-10 12:14 
Mht. din kommentar omkring detaljegraden på nogle af billederne, så er nummer 1 og 2 jo hapset direkte fra traileren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 10/06-10 20:47, rettet 10/06-10 20:47 
Square Enix har udsendt det første officielle screenshot:
http://www.shacknews.com/screenshots.x?gallery=14929&game_id=4833#img158736

Og Eurogamer har brygget et preview:
http://www.eurogamer.net/articles/deus-ex-human-revolution-preview
nerosnerosSkrevet 10/06-10 22:40 
Spændene læsning :-)
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/06-10 22:59 
Det er lige før man tør håbe på et spil der ligger nærmere originalen, end Invisble War.

Eurogamer har også brygget et Q&A sammen i dag:

Fan Service?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 10/06-10 23:55 
On the influence of Deckard and dreams of electric sheep...

"Blade Runner and Ghost in the Shell have some of the best cyber-punk visuals ever created, if not some of the best visuals ever created. We knew right from the start that we didn't just want to reproduce Blade Runner (and a lot of the Blade Runner flavour is in the E3 demo - we've got tons of other places that are totally not like that) but it's something we felt we had to do.

"It's one of the main canons of cyberpunk - an Asian, super-cluttered, multi-ethnic place with all the signs in neon. From the get-go we had to nail it somewhere."


Det kan godt gå hen at blive rigtig vildt for mig det her spil!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/06-10 09:08, rettet 11/06-10 09:09 
It would be weird to make 4:3 ratio screens in the world, just because we want to fit in with the first one."

Hm, jeg kan ikke helt se hvorfor. En cyberpunk-historie vil jo altid være en form for parallel virkelighed, det er ikke sci-fi per se. En af de charmerende ting ved genren er jo netop at mens nogle ting er meget teknologisk avancerede, er der andre der overhovedet ikke er, lidt den tankegang der er taget videre til det ekstreme i "steampunk". (og igen kommer man til at tænke på Brazil, hvor dette element nærmest er grobund for hele filmen)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/06-10 09:19 
Hvis du har læst Neuromancer af William Gibson, (ham som faktisk næsten startede cyberpunk) kan jeg ikke helt genkende det du skriver?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 11/06-10 09:27 
Så dermed siger du at hvis det ikke er i Neuromancer, så er det ikke cyperpunk?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 11/06-10 09:57, rettet 11/06-10 14:15 
Nej da jeg mener bare at Neuromancer er beskrevet højteknologisk hele vejen igennem. Der er ikke det store skæld imellem den høje teknologisk avancerede verden som sådan. Det er langt mere i steampunk man ser den slags. Cyberpunk bygger jo netop på en MEGET høj teknologisk verden.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/06-10 10:11 
Nu siger jeg jo ikke at cyberpunk nødvendigvis går -tilbage- i tiden rent teknologisk set, blot at de ikke stiller krav om at det skal være "vores" fremtid, og at alting skal være fremskredent rent teknologisk. Jeg synes Blade Runner sætter et fint eksempel, hvor mange elementer reflekterer hvordan det så ud i firserne, uden noget ønske om at de skulle være videre udviklet - især i slummerne er kontrasten til den højteknologiske verden tydelig og en af de ting, der gør filmen ultra-cyberpunk efter min opfattelse.

Også, what herold said.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/06-10 10:25, rettet 11/06-10 10:35 
Cyberpunk kan jo KUN være fremtid?

Så skal du se Blade Runner igen. Der er da masser af high tech i de slummer som filmen portrættere, netop derfor den har the real cyberpunk feel ;-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 11/06-10 10:32 
Men der er jo også masser af ting i Bladerunner som ikke er high tech?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 11/06-10 10:34 
Ja kaffekopper og den slags :D
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 11/06-10 10:43, rettet 11/06-10 11:00 
Sumez>
"... - især i slummerne er kontrasten til den højteknologiske verden tydelig og en af de ting, der gør filmen ultra-cyberpunk efter min opfattelse."

Der står i previewet, at den slags elementer også reflekteres i spillet. Så det med de gammeldags skærme skal nok kun ses som, at Eidos ønsker at fjerne eller minimere lige dét aspekt.

EDIT: Rest af gammel sætning fjernet.
HeroldHeroldSkrevet 11/06-10 10:48 
Sunblock>
Ja kaffekopper og den slags :D



Plus aviser, hele madbods-scenen, osv. osv.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
181 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig