X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Futurama er tilbage!


Svar
SephirothSephirothSkrevet 28/11-07 00:33 
Til min store overraskelse opdagede jeg netop, at den første i rækken af en håndfuld Futurama-film i dag er udkommet i USA.

Jeg troede først, at filmene stod til udgivelse i 2008, men det passer mig da fint ;)

IGN anmeldelse
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HolisticHolisticSkrevet 28/11-07 09:33, rettet 28/11-07 09:35 
Jeg fik min dvd i lørdags sendt express fra Movie World US
Den er klart det hele værd, det er som et langt afsnit af Futurama og der er ikke et eneste tidspunkt hvor man keder sig eller føler at filmen falder igennem, Ekstra materialet på dvd'en er mucho fun, der kunne som sædvanligt godt ha været meget mere som det også er tilfældet med sæson dvd'erne.
Alt i alt en super film, som IMO har været værd at vente på, den fik mig endda næsten til at fælde en tårer et par gange.

Kan varmt anbefale den, in my book er den mere vellykket end eksempelvis Simpsons the movie, og fortjener ikke kun et 7/10 men derimod 9/10.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
SephirothSephirothSkrevet 28/11-07 09:54 
Er også selv stor fan af Futurama, men kan desværre kun se region 2 film på mine konsoller, som er mine eneste dvd-afspillere udover min crappy bærbare.

Har der været snak om den europæiske release?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
AmbyAmbySkrevet 28/11-07 10:12, rettet 28/11-07 10:44 
Jeg synes til gengæld at det var en skuffende affære. Meget dårligere end de tidligere Futurama afsnit, og slet ikke så underholdende som Simpsons Movie.

Kæden ryger komplet af og lander i en hæk undervejs, og man ønsker mest af alt at det bare slutter. Dejligt at se karakterene igen, men historien er desværre ret ødelæggende.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HolisticHolisticSkrevet 28/11-07 10:13, rettet 28/11-07 10:17 
Jeg har ikke hørt noget overhovedet om EU release, derfor turde jeg simpelthen ikke tage chancen og vente, og forudbestilte den allerede tilbage i september.
Med hensyn til regioner, jeg købte en dvd afspiller i bilka til 250,- som kan tage alle regioner, netop fordi jeg køber en del film fra US.

Edit:
Dark Light, der har jeg det stik modsat... Historien er en typisk Futurama historie, ligeså goofy og med ligeså underfundige plots og twists som serien plejede at have.
Men selvfølgelig er der nogle afsnit af serien der jorder filmen fuldstændig, da der IMO er enkelte afsnit som er noget af det bedste animation historiemæssigt der er lavet til dato.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
SumezSumezSkrevet 11/12-07 09:40 
Dark-Light>
Jeg synes til gengæld at det var en skuffende affære. Meget dårligere end de tidligere Futurama afsnit, og slet ikke så underholdende som Simpsons Movie.

Kæden ryger komplet af og lander i en hæk undervejs, og man ønsker mest af alt at det bare slutter. Dejligt at se karakterene igen, men historien er desværre ret ødelæggende.

Fuldstændig enig. Meget sjov film, men blegner helt sammenlignet med de "rigtige" Futurama-afsnit
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 04/10-12 01:00, rettet 04/10-12 01:00 
Nogen der ved hvor man kan købe Futurama sæson 5-6 billigere end 400kr.?
Det skal være med danske tekster.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 14/10-12 23:53 
Da ingen kunne hjælpe mig, klarede jeg den selv Futurama sæson 5 og 6 199kr ved El Giganten

Futurama Sæson 5+6
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 30/11-12 19:37 
Er der nogen som ved, om der kommer flere sæsoner efter de 6 der er udkommet.?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
John DoeJohn DoeSkrevet 01/12-12 13:32 


Futurama
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
solid snakesolid snakeSkrevet 01/12-12 22:01 
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lækkert. :D
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
millenniummillenniumSkrevet 03/12-12 13:21 
Futurama er tilbage!
The medium is the message.
TLTLSkrevet 05/12-12 13:11 
Hypnotoad? Bah that show has gone down hill since season 3. ;)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig