X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3, Xbox 360 eller Wii?


Svar
john1983john1983Skrevet 27/11-07 21:05 
Hej alle,

Kan I hjælpe mig?

Hvilken konsol skal jeg investere i? Skal jeg investere i PS3 - og skal det så være 40gb eller 60gb. Jeg har ingen gamle PS spil, så derfor er det ikke vigtigt for mig, at den er bagudkompitabel.

Xbox360 er også i overvejelser, men hælder mest til PS3, da jeg i forvejen har den alm. Xbox. Ved godt de ikke kan sammenlignes. 360 har... Se hele indlægget
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
67 emne(r).
1 2 > »

Svar
john1983john1983Skrevet 27/11-07 21:05 
Hej alle,

Kan I hjælpe mig?

Hvilken konsol skal jeg investere i? Skal jeg investere i PS3 - og skal det så være 40gb eller 60gb. Jeg har ingen gamle PS spil, så derfor er det ikke vigtigt for mig, at den er bagudkompitabel.

Xbox360 er også i overvejelser, men hælder mest til PS3, da jeg i forvejen har den alm. Xbox. Ved godt de ikke kan sammenlignes. 360 har fordelen med joypaddet, der efter min mening er lidt bedre. Men hvad andre fordele har den?

Wii - er det mest til multiplayer. For spiller mest selv, eller måske over nettet på et tidspunkt?

Håber på hjælp!?
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
SephirothSephirothSkrevet 27/11-07 21:11 
Oh no you di-en't!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SonicSonicSkrevet 27/11-07 21:15 
Incoming console-war thread ;D

Tror det kommer mest an på hvilke spil du er til. Der er super single player spil til alle tre (kender så kun til xbox 360 og wii), så altså, jeg vil mene, at du bør købe dig den platform der holder de spil du er interesseret i :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
john1983john1983Skrevet 27/11-07 21:18 
Hvis det er spil som jeg er interesseret i det handler om, så kan jeg sige, at det mest er sportsspil der har min interesse. Men indimellem også lidt first person shooter, som f.eks. Ghost Recon til den alm. Xbox :)
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
SonicSonicSkrevet 27/11-07 22:13 
Så køb en Xbox 360 ;) Den har vist en hel del sportspil og FPS ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
CoreCoreSkrevet 27/11-07 22:14 
Hvis FPS'ere er på favoritlisten, og konsollen skal glæde dig fra dag et, vil jeg mene at Xbox 360 er oplagt. Om det vil være situationen om et år er jeg mere i tvivl om, men indtil nu er der stort set intet på Playstation 3s FPS-front, som ikke også findes på Xbox 360. Derimod er der en del på 360eren der ikke er at finde på PS3.

Dertil kommer det, at jeg jo mener at Xboxens Online-funktioner klart er at foretrække (også selvom de koster).

Sportsspillene kan du i de fleste tilfælde få til begge formater.

Wii'en ville jeg i første omgang gå helt uden om, da der egentlig slet ikke er noget FPS-sjov ved den, og sportsspil i traditionel forstand får du også svært ved at støve op.

Læs evt. den gamle og meget lange tråd, med mere uddybet synspunkter...

...her.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
john1983john1983Skrevet 27/11-07 23:54 
Et af mine problemer er, at mine erfaringer med Xbox nu er lidt dårlige. Ikke kvaliteten, men det, at de pga. 360'eren slet ikke laver spil mere.

Men tror jeg venter til januar, og ser om der kommer nogle gode tilbud på den ene af dem!
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
WonderboyWonderboySkrevet 27/11-07 23:57 
Blockbuster har jo et rigtig godt tilbud på Xbox 360 med spil

Blockbuster Tilbud 360
I love monster land
HeroldHeroldSkrevet 28/11-07 00:34 
john1983>
Et af mine problemer er, at mine erfaringer med Xbox nu er lidt dårlige. Ikke kvaliteten, men det, at de pga. 360'eren slet ikke laver spil mere.

Det sker jo med alle konsoller. Den eneste grund til at der stadig laves spil til PS2, er at der er et helt enormt antal rundt omkring i verden - du kommer nok ikke til at se det samme med PS3 eller Xbox 360.

Personligt ville jeg tage en Xbox 360 - den er langt nede i pris, fås i den lækreste model nogensinde, og spiludvalget er helt i top - især efter det du ser ud til at ville spille. Jeg har selv en af hver, og jeg slider klart mest på min Xbox 360.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/11-07 04:16 
FPS = Xbox 360. Uden tvivl.
360'eren er billig og som Herold siger, saa er der virkelig mange laekre titler nu.
PS3 skal jo nok komme efter det, men som det ser ud nu, saa er det godt nok en lidt tynd kop kaffe efter min mening.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 28/11-07 10:23, rettet 28/11-07 11:14 
Med de spilgenrer du nævner, er 360 et godt valg. Sportsspillene kommer på begge maskiner, men en del af dem har kørt bedst på 360. Fx Madden NFL 08, All-Pro Football 2K8, NCAA Football 08, Pro Evolution Soccer 2008 osv.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3160709
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=8053&Itemid=9

Mht til skydespil har 360 titler som Gear of War, Halo 3, Orange Box, CoD4, Bioshock, Earth Defence Force 2017 og Lost Planet for bare at nævne nogle få.

Oven i tilbuddet hos Blockbuster - 360 + tre spil for 2195kr - kan du få 10 Live Arcade spil, hvis du har en kammerat med 360, som har anbefalet maskinen til dig:

http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=8016&Itemid=2
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 28/11-07 10:46 
Jeg har alle 3 konsoller, Og der er ingen tvivl overhovedet. 360 er den konsol jeg har haft allermest glæde af. pga de mange fede spil som er udkommet til den, pga achivements, pga den solide online del. pga demo'er og downloadable content, og nogle rigtig gode live arcade spil.

Wii'en er jeg også glad for, men det er mest pga virtual console delen, som er helt fantastisk. Og så pga de få spil som zelda, mario og metroid. Og så selvfølgelig party spillene som rayman og wii sport, men dem gider man ikke at spille alene.

PS3 er efter min mening en kæmpe kæmpe skuffelse. Der er ingen fede exclusive titler, og det viser sig ofte at cross platform spillene altid er dårligst på ps3 (med få undtagelser). Ingen rumble i controlleren, og tit dårlig og irriterende implementering af sixaxis. Små ting som når man har hentet en demo, at den så derefter også skal installere den (oh lord), irriterende ting som at der ikke er nogen sluk-knap på fjernbetjeningen, og jeg kunne blive ved. Men i bund og grund fordi der seriøst mangler gode spil den.
Og jeg er ikke bare en sur sony hader. Jeg har trods alt givet over 6000kr for lortet da den udkom.

klart gå efter 360

Det var mine 5 cent.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 28/11-07 10:50, rettet 28/11-07 10:58 
Darknon>
...at der ikke er nogen sluk-knap på fjernbetjeningen...

Er der heller ingen PS knap til at bringe system menuen op?

EDIT: Så vidt jeg kan se, er der en PS knap så der er bare at bruge den til at slukke konsollen. Men en dedikeret power knap ville selvfølgeligt være bedst.
KalicolaKalicolaSkrevet 28/11-07 11:13 
Beano. Bare irriterende hvis man kommer til at slukke sit tv først, og skal tænde det igen for at slukke ps3'en igennem 3 menuer hvor den spørger om man er helt sikker på at man vil slukke den :-)
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 28/11-07 11:20, rettet 28/11-07 11:21 
Jeg kan sagtens følge dig ;)

Men mon ikke det passer godt nok med at holde PS knappen inde i 2-3 sekunder og trykke X for at slukke - det kan man vel lære at gøre i blinde?
BatemanBatemanSkrevet 28/11-07 11:31 
Darknon>
PS3 er efter min mening en kæmpe kæmpe skuffelse. Der er ingen fede exclusive titler

hmmm.. Rachet & Clank, Uncharted: Drakes Fortube og Eye of Judgement er faktisk fede titler. Så den holder ikke helt.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
BeanoBeanoSkrevet 28/11-07 12:02 
Darknon>
Jeg har trods alt givet over 6000kr for lortet da den udkom.

Det var da også usmart når den "kun" kostede 5000-5500 dengang ;)

Men for at svare på det oprindelige spørgsmål... hvis jeg skal anbefale een konsol til kun at spille på, så må det også blive Xbox 360.

Maskinen er nede i en super pris, der er masser af fede titler at vælge imellem efterhånden og en solid online service hvis man vil betale lidt ekstra for den slags. Du går ikke galt i byen med en 360 hvis du allerede har haft en Xbox - tror heller ikke vi skal forvente at MS forlader 360'eren så hurtigt som de gjorde med forgængeren.

Men vil også anbefale at du ikke stormer ud og købe den første og billigeste 360'er du kan få fingrene i - de "gamle" lorte modeller futter af for et godt ord, så prøv at finde en af de nye "Falcon" modeller der har HDMI, støjsvagt DVD drev, et nyere/stablit motherboard og bruger mindre strøm.

PS3 er dog efterhånden også blevet attraktiv - kommet flere og flere solide titler (trods påstande om det modsatte ;)) og prisen er kommet meget ned. Og hvis man kan undvære at spille PS2 spil på den, er 40GB modellen en god deal og stadig er en bluray film afspiller hvis det er noget du har planer om at have stående.

Wii vil jeg dog næsten advare imod som eneste (!) konsol. Jeg har en Wii og der har kun været 2-3 must-have titler det sidste år og ikke lige nogle interessante titler i horizonten. For mig har Wii været en stor skuffelse og kan kun anbefales som en ekstra konsol hvis man allerede har Xbox 360 eller PS3.

Mine 10 ører ;)
nerosnerosSkrevet 28/11-07 12:16 
Beano>
Men vil også anbefale at du ikke stormer ud og købe den første og billigeste 360'er du kan få fingrene i - de "gamle" lorte modeller futter af for et godt ord, så prøv at finde en af de nye "Falcon" modeller der har HDMI, støjsvagt DVD drev, et nyere/stablit motherboard og bruger mindre strøm.

Hmmm! Jeg har ikke haft problemer med min 360'er endnu, men jeg bliver nogengange lidt nervøs når man læser alle de indlæg om at deres konsol er brændt af! :-( Jeg tror jeg købte min 360'er for ca. 1 år siden. Er der en måde på at se om det skulle være en af de første modeller man har? I siger jo den skulle være gal med den første sending af konsollen.

Jeg ved godt der er kommet en ny model, men det er ikke den jeg har.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 28/11-07 12:39 
Hvis det er en premium uden HDMI, så er det med sikkerhed den gamle/launch model du har.
MrCaseMrCaseSkrevet 28/11-07 12:40 
Som endnu en ejer af alle 3 kontroller vil jeg også stemme på xbox360.
Sportspillene kørte i 60fps på 360 i år, og der er så tosse mange gode shootere at det er en fest.

Så go 360. Og ja, de droppede xbox 1 som en død sild lige så snart de havde lanceret 360eren, og det var tarveligt og luset og dårlig stil, men der er altså stadig nogle år til de kan gøre det nummer igen med 360eren.

Så... tja.. skaf dig en ny 360 med hdmi som forhåbentligt ikke lyder lige så meget som en støvsuger som min gør.

(Wii er fantastisk til fest, men det lyder ikke som om det er det du har brug for. Og ps3 er en fremragende video-afspiller, men det er heller ikke det du har brug for siger du.)
Have you considered sucking less?
ComradeComradeSkrevet 28/11-07 12:49 
Jeg vil nok også sige Xbox 360, selvom jeg gerne ville sige PS3 :-)

Men med prisen (2199 i blockbuster inkl forza 2, gears of war og viva pinata)og udvalget er der vist ingen tvivl.

Udover den tågede fremtidsudsigt for PS3 i hvert fald, jeg synes det virker lidt som om at folk mener at Xbox 360 er stærkest nu, men tilgengæld er dens kræfter også mere udnyttet i forhold til PS3, som efter lydende indeholder mange flere kræfter end det den præsterer nu.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KalicolaKalicolaSkrevet 28/11-07 13:00 
Bliver lige nødt til at svare på det her.

beano: Man holder knappen nede, så skal man trykke ned og vælge "turn console off", så spørger den om man er sikker, hvorefter man skal trykke over på yes, og trykke x. Jo man kan godt lære det med tv slukket. Men det holder stadig ikke.
Jeg gav over 6000kr for den, da jeg også skulle ha 2 spil, og en ekstra controller så vi kunne spille co-op i det møgspil til resistance, plus jeg også lige skulle ha et hdmi kabel, som jeg købte lidt for dyrt. Så det blev omkring 7000kr, men jeg havde fået pisse mange penge tilbage i skat, så jeg var ligeglad.

Bateman: Tja, rachet and clank har jeg aldrig spillet, så jeg skal ikke kunne sige om det er godt eller ej. Ja drakes fortune virker ok ud fra demoen, men det er ikke en system seller. Og eye of judgement koster 899kr, og det er måske liiiige i overkanten for et kortspil, hvor man sikkert skal købe resten af kortene ved siden af i små pakker (ja det er fordomme), og så tror jeg at spillet henvender sig til en meget lille målgruppe.
Men det er stadig kun 3 titler du nævner, og ingen af dem er så vidt jeg ved MUST HAVE.
Jeg blev skuffet over ps3 fordi jeg forventede at det ville vælte ind med spil til den, ligesom med ps2, det er bare overhovedet ikke tilfældet desværre. Jeg håber at det ændrer sig i et nye år, hvor jeg glæder mig bl.a til at se killzone2, og grand turismo.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 28/11-07 13:03 
Darknon>
Man holder knappen nede, så skal man trykke ned og vælge "turn console off", så spørger den om man er sikker, hvorefter man skal trykke over på yes, og trykke x. Jo man kan godt lære det med tv slukket. Men det holder stadig ikke.

Enig - hvis det er de trin man skal igennem, så gider man ikke det.
nerosnerosSkrevet 28/11-07 13:39 
Beano>
Hvis det er en premium uden HDMI, så er det med sikkerhed den gamle/launch model du har.

Så håber jeg min har viljen til et langt og trofast liv i min stue :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 28/11-07 13:42 
Nu er det trods alt heller ikke alle enheder der går ned - min launch maskine kører også stadig ;)
3of193of19Skrevet 28/11-07 14:16 
Og hvis ikke har vi stadig over et år garanti på dem fra MS side af :)
BeanoBeanoSkrevet 28/11-07 14:21 
Men en ringe trøst hvis man skal vente flere uger uden en konsol :!

Så er der mere fornuft i bare at give lidt ekstra og få en konsol med en acceptabel failure rate.
nerosnerosSkrevet 28/11-07 14:36 
Hvis min går ned køber jeg sgu en ny.
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 28/11-07 14:49 
Du er i så fald Microsofts nye favoritkunde ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KalicolaKalicolaSkrevet 28/11-07 14:50 
jeg vil lige fortælle kort. At min xbox kig ned med red-ring-of-death. Jeg sendte den ind (gratis). Ventede 3 uger, fik den tilbage, spillede 1 uge, så gik den ned igen. Jeg sendte den ind, og har ventet 2 uger nu, og jeg får den tilbage imorgen. så bliver det spændende at se hvor længe den er i live denne gang.
For The Love Of The Game
ComradeComradeSkrevet 28/11-07 14:53 
Jeg ved ikke om de stadig har det - men jeg byttede min xbox til en elite for 5 gamle spil og 100 kr - et ganske godt byt i mine øjne, set i lyset af at sort passer ind i mit setup, 120 GB HD, HDMI og 3 års ny garanti :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 28/11-07 15:01 
Men alle Elite modeller er så heller ikke med "falcon" motherboard ... eller?
nerosnerosSkrevet 28/11-07 15:16 
Naiera>
Du er i så fald Microsofts nye favoritkunde ;)

Er vi alle ikke det? ;-)
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 28/11-07 15:55 
neros>
Naiera>
Du er i så fald Microsofts nye favoritkunde ;)

Er vi alle ikke det? ;-)



Nej, ikke hvis det kan undgåes ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
CoreCoreSkrevet 28/11-07 16:12, rettet 28/11-07 16:13 
Bateman>
hmmm.. Rachet & Clank, Uncharted: Drakes Fortube og Eye of Judgement er faktisk fede titler.

Med udgangspunkt i hvad John1983 efterspørger, og Darknons egen hang til FPS'ere, så kan de ikke rigtig bruges til noget.

Ingen af de tre du nævner er FPS'ere, det ene af dem er slet ikke udkommet endnu (herhjemme), et andet er der meget få mennesker (udover dig) der har noget godt at sige om og det tredje er en action-platformer.

Bateman>
Så den holder ikke helt.

Så jo, den holder faktisk meget godt ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 28/11-07 20:16 
Sonic>
Nej, ikke hvis det kan undgåes ;)


Resistance is futile!

Haha.. Nej nej jeg har også en Mac :-)
Bashful Neophyte
Danny SallingDanny SallingSkrevet 28/11-07 22:11 
Hvis du har HD-TV så lad være med at købe Wii, den kan ikke levere en ordenlig opløsning. Ja jeg ved godt at der nu er nogen der bliver helt røde i hovedet, men jeg kan kun sige tuff luck, det er faktum at den er svag og ikke kan levere noget der bare minder om next-gen (this-gen)grafik, og jeg er personlig gået videre fra last-gen grafik. Men har du et alm. TV eller bare er lige glad med lav opløsning og mindre pæn grafik, så køb en Wii, den skulle jo aligevel være ret sjov med den der Wiimote og noget ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
NaieraNaieraSkrevet 28/11-07 22:13 
Et godt HDTV kan sagtens vise Wii pænt, ligesom det sagtens kan vise normale tv signaler pænt. Hvis alt andet end HD er uudholdeligt at kigge på, så er tv'et sandsynligvis noget bras.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 28/11-07 22:38 
Darknon>
Man holder knappen nede, så skal man trykke ned og vælge "turn console off", så spørger den om man er sikker, hvorefter man skal trykke over på yes, og trykke x. Jo man kan godt lære det med tv slukket. Men det holder stadig ikke.

Har lige prøvet og det du skriver passer ikke helt.

Under BD afspilning holder du PS knappen nede i ca. 2 sekunder og trykker derefter X to gange, så lukker maskinen ned ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 28/11-07 23:07 
Beano: Jeg overdrev og en smule med vilje, bare for at understrege hvor B det er :) Uanset hvad, så mangler der en on/off knap for fjernbetjeningen.
For The Love Of The Game
Danny SallingDanny SallingSkrevet 29/11-07 10:27 
Mit TV er et Sony KDF 50E2010 og viser møg godt billede når jeg kører høj opløsning med min 360´er, men med min gamle box ligner det noget skidt. Skulle ellers mene at mit TV er et af de gode af slagsen, men det kan da godt være der er kræset mere for højopløst billede fremfor et med lavere, skal jeg ikke kunne sige. Da jeg satte min daværende DC til TVet lignede det næsten et PS1 spil :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
NaieraNaieraSkrevet 29/11-07 10:39, rettet 29/11-07 10:41 
Et godt TV viser gode billeder på alle kilder, ikke blot HD kilder. Det tv'et gør forkert på SD-kilder, gør det langt hen ad vejen også forkert på HD-kilder, så heller ikke HD ser noget nær så godt ud, som det kan se ud.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 29/11-07 10:41 
Jeg har en gammel VHS maskine du må købe billigt til dit magiske TV ;)
NaieraNaieraSkrevet 29/11-07 10:45, rettet 29/11-07 10:45 
Ja ja, det er selvfølgelig begrænset af kildens kvalitet. Men ingen vil da påstå, at f.eks. PS2 eller Dreamcast er decideret ringe kilder? Intet tv er perfekt og visse kilder vil selvfølgelig se værre ud end andre, men den der med, at det er OK at SD ser ud af helvede til på et HDTV, så længe HD ser godt ud, den holder bare ikke. Så er det et dårligt tv!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 29/11-07 11:14 
Har faktisk ikke prøvet at sammenligne med min kammis HD panel, kunne være jeg skulle prøve det. Faktisk den eneste grund til jeg ikke spille N-64 spil og andre lidt ældre ting, er simpelhen fordi jeg ikke kan holde ud at kigge på det på mit "nye" TV (købte det for et år siden), så jeg går faktisk glip af meget :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
PlaykidPlaykidSkrevet 29/11-07 11:48 
Naiera>
Ja ja, det er selvfølgelig begrænset af kildens kvalitet. Men ingen vil da påstå, at f.eks. PS2 eller Dreamcast er decideret ringe kilder? Intet tv er perfekt og visse kilder vil selvfølgelig se værre ud end andre, men den der med, at det er OK at SD ser ud af helvede til på et HDTV, så længe HD ser godt ud, den holder bare ikke. Så er det et dårligt tv!

Det er vel rigtig nok hvis man ser det som en helhed, men for dem som ikke ser fjernsyn kan man jo vælge at se forbi det, og så har man jo et godt tv :)
Spiller nu: Halo 3
NaieraNaieraSkrevet 29/11-07 17:39 
Pointen er, at når tv'et er elendigt til at vise SD signaler, så er det i bund og grund ligeså elendigt til at vise HD-signaler. HD-signalerne har bare så høj kvalitet, at det utrænede øje alligevel nemt imponeres.

Det er selvfølgelig en lidt anden sag, hvis man udelukkende skal spille PS3 og Xbox 360. Så kan det vel sagtens være en god idé med et LCD tv. Men den der med, at når tv'et performer elendigt med SD-signaler, så må det nødvendigvis være fantastisk til HD-signaler, dén holder altså ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/11-07 06:41 
Please, ikke here HDTV snak! Det er da det mest kedelige ever!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JAAJAASkrevet 30/11-07 12:27 
Helt enig!
nerosnerosSkrevet 30/11-07 13:06 
Gaaaab.....! ;-)
Bashful Neophyte
67 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig