X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The next big thing!


Svar
nerosnerosSkrevet 27/11-07 11:54, rettet 27/11-07 14:45 
Tjah jeg tænkte man kunne oprette en tråd hvor man kunne poste og diskutere hvad i tror bliver en af jeres næste favorit spil, eller hvad i glæder jer mest til. Efter som min nyeste, og den konsol som kan lave den flotteste grafik er min 360'er. Har jeg set frem til Bioshock, Halo3, Mass Effect, Earth Defence Force 2017, Assasins Creed, Sega Rally Revo og Orange Box som alle er blevet udgivet til Xbox 360.

Der har været et par af de titler, som jeg har været lidt skuffet over, og andre som virkelig har sat sig fast som et spil jeg vender tilbage til gang på gang f.eks EDF2017 ;-) Andre har jeg ikke fået købt endnu men det skal nok komme ;-) Jeg byttede Assasins for Orange Box'en og jeg må sige jeg er utrolig imponeret over hvad den pakke har at byde på. Lige nu sidder jeg med Half Life 2, og glæder mig over at der stadig er 4 spil på samme disk, som jeg ser utroligt meget frem til at spille. Half Life universet hvor har du været i mit liv. Det er jo en genialitet, og jeg forstår godt hvorfor nogle anmeldere har rost det som et af de bedste spil nogensinde, dog ved jeg ikke om jeg selv synes det, men det er ihvertfald et helt fantastisk spil.

Jeg ser nu meget frem til, at se hvordan Age of Conan kommer til at tage form. Jeg håber det bliver som de skriver for jeg synes virkelig det ser fedt ud. Glæder mig til at fordybe mig i den verden.

Noget helt andet jeg også ser meget frem til er de nye Alien spil som vil komme fra Sega, men det har jeg vist ikke lagt skjul på ;-)

Så hvad er de spil i ser mest frem til. Hvad er the next big thing for jer? Alle platforme er velkomne :-)
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 27/11-07 12:02 
Næste spil jeg ser frem til må være Burnout Paradise :-)
For The Love Of The Game
AmbyAmbySkrevet 27/11-07 12:03 
MGS4!
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
FourDFourDSkrevet 27/11-07 12:11 
Banjo Kazooie 3... Hvilket bare gør det endnu mere begrædeligt at jeg ikke har anskaffet mig den !&!@%?! Xbox 360 endnu..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/11-07 12:30 
Mine må være GTA4 og RE5.
SephirothSephirothSkrevet 27/11-07 12:40 
Af store spil, der udgives indenfor den nærmeste fremtid, må det uden tvivl være GTA4 (hvis ikke det bliver udskudt igen) og Lost Odyssey.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 27/11-07 12:55 
Blev Lost Odyssey ikke også udskudt? Jeg mener bestemt, at jeg tidligere på året så en udgivelsesdato der sagde omkring midten af november, og nu er det lige pludselig midten af februar...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 27/11-07 13:05 
Army of Two tror jeg godt kan blive spas. Mainstream-spas, men spas ikke desto mindre.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SephirothSephirothSkrevet 27/11-07 13:05, rettet 27/11-07 13:06 
Naiera: Jo, starten af 2008 i Nordamerika og Europa og december i Japan.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Bede-xBede-xSkrevet 27/11-07 13:18, rettet 27/11-07 13:30 
De spil jeg ser mest frem til er:

Rock Band, Banjo Kazooie 3, Splinter Cell: Conviction, Ninja Gaiden 2 og Lost Odyssey.

Jeg håber på, at følgende spil leverer varen, men er ikke helt overbevist endnu: Resident Evil 5, Alan Wake, Spore, LittleBigPlanet og Halo Wars.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 27/11-07 13:18, rettet 27/11-07 14:03 
Metal Gear Solid 4, Final Fantasy XIII og Deus Ex 3.

EDIT: Og Spore.
BeanoBeanoSkrevet 27/11-07 13:27, rettet 27/11-07 13:28 
Burnout Paradise, Rock Band, LBP, MGS4, GTA4, RE5, Killzone 2.
PlaykidPlaykidSkrevet 27/11-07 13:59 
Left 4 dead og Halo Wars i en periodes tid :)

Synes ikke der er noget på vej som jeg ser meget frem til, eller også har jeg glemt det :P
Spiller nu: Halo 3
CoreCoreSkrevet 27/11-07 14:18 
For ikke at gentage mange af de samme titler som jer andre, tilføjer jeg bare i stedet Mercenaries 2, The Club og Haze...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
kimmerkimmerSkrevet 27/11-07 15:34 
Biohazard 5, LittleBigPlanet og Warhammer Online.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
TheDukeTheDukeSkrevet 27/11-07 15:45 
Brutal Legend og......
der er sq ikke mere
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/11-07 16:04, rettet 27/11-07 16:05 
Rez HD
Rainbow Six: Vegas 2
God of War: Chains of Olympus
Brothers in Arms: Hell's Highway
Far Cry 2
Fable 2
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dpldplSkrevet 27/11-07 16:36, rettet 27/11-07 16:36 
Spil jeg køber lige meget hvad ><:
Too Human
Ninja gaiden 2
Soulcalibur IV
Lost Odyssey
Rock Band
SSBB
Mario kart

Spil jeg håber bliver gode:
Last Remnant
Eleveon
Infinite Undiscovery
Borderlands
Sacred 2: Fallen Angel
Golden Axe: Beast Rider
Spore
Brutal Legend

Hmmmm ser ud til 2008 bliver endnu et godt år
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 27/11-07 18:12, rettet 27/11-07 18:15 
Golden Axe: Beast Rider? Damn det havde jeg ikke set komme, men jeg er bange for det kunne gå hen at blive noget være hø! Ikke at jeg på nogen måde ønsker det.

Jeg har fundet ud af noget vigtigt er på vej ;D!

Dog er jeg meget bange for resultatet, men det er noget jeg vil holde øje med.

WHO YOU GONNA CALL?
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 27/11-07 19:05 
Derfor jeg sagde "håber" :p

Men stor chance for sega ødelægger endnu en serie :(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
FourDFourDSkrevet 27/11-07 19:59 
neros>
Dog er jeg meget bange for resultatet, men det er noget jeg vil holde øje med.


Hahaha! Det går nok aldrig hen og bliver game of the year, men det kunne da sagtens blive sjovt (eller i det mindste bare kult..!). Gad godt at se en multiplayer-del i det spil :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
nerosnerosSkrevet 27/11-07 23:11, rettet 27/11-07 23:12 
Mistery>
Hahaha! Det går nok aldrig hen og bliver game of the year

Haha! Ja det ville da få mig til at falde bagover af grin, men faktisk så har jeg altid ønsket mig et nyt Ghostbusters spil i 3d :D!

Jeg er glad for man stadig gider at lave den slags spil fra oldschool 80'er film. Jeg er lidt spændt på om de har to'erens handling med i spillet også.

Venkman, Raymond, Egon og Winston jeg hilser jer velkommen :D!
Bashful Neophyte
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/11-07 04:19, rettet 28/11-07 04:21 
Banjo-Kazooie 3 (X360)
Alan Wake (X360)
Alone in the dark (X360)
Brothers in Arms: Hell's Highway (X360)

(I tilfaeldig raekkefoelge)

Jeg er overbevist om, at de alle bliver AAA titler. Specielt Alan Wake ser jeg MEGET frem til.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dallemondallemonSkrevet 28/11-07 05:45 
tror det jeg ser mest frem til er Fallout 3 og Deus Ex 3... begge titler der ikke kommer lige forløbigt, ellers er der en del andre spil som jeg nok køber men ser ikke frem til dem lige så meget som de to =)
ChronoChronoSkrevet 28/11-07 06:51 
Langt de fleste spil som jeg ser frem til at spille er udkommet for længst.

Jeg ser dog selvfølgelig frem til Little Big Planet, og måske Mario Kart Wii hvis online-delen er god. Og Metroid Dread hvad så end det viser sig at være...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
nerosnerosSkrevet 28/11-07 12:02 
Alan Wake kunne godt gå hen og blive stort selvom det ser lidt ud som en Silent Hill Klon ;-)
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/11-07 12:27 
Det er da vist udelukkende i det visuelle. Gameplayet skulle da vist ikke være i nærheden Silent Hill. Men lad os se - der vides jo faktisk ikke ret meget om Alan Wake endnu.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 28/11-07 12:36 
Skulle det ikke være et horror/adventure-spil i et sandkasse miljø? Synes altid der bliver brugt store vendinger om det, men specifikke detaljer er der ikke mange af.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 28/11-07 15:49 
Fokus kommer til at ligge på lys og mørke - der sker sære ting om natten. Dét element kan godt gå hen og blive lækkert at lege med. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 28/11-07 16:49 
Og så er det inddelt i episoder (vel kapitler i praksis) for at styrke historiefortællingen. Noget der jo normalt er svært at få til at fungere ordentligt i en fri spilverden.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/11-07 19:52 
SMG har reddet 2007 for mig spilmæssigt.

Jeg tvivler på at noget vil kunne slå det i 2008.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 20/12-07 12:32 
Hvor er det meeeega sindsygt fedt at det kommer :D!

Juhuu!

Blood Bowl
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 28/01-08 12:34, rettet 28/01-08 12:47 
2008 ser aligevel ikke så skidt ud som jeg troede hvis man er 360'er ejer :D!

Jeg glæder mig bare til at fange spøgelser.

Spændene læsning!
Bashful Neophyte
ValkyrieValkyrieSkrevet 28/01-08 19:01 
Dark-Light>
MGS4!

Den her mand, sandhed taler.
Well crucify the insincere tonight...
nerosnerosSkrevet 30/01-08 10:26, rettet 30/01-08 10:26 
Ikke hvis man spørger mig.
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/02-08 20:34 
Jeg venter bare på at Japan får gang i denne generation - Grunden til at jeg har været så bitter her på det sidste er at jeg bliver spist af med vestlige PC agtige titler med alt for høj fokus på Multiplayer.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 02/02-08 23:41 
Jeg vil give dig helt ret, men der er da et par titler jeg glæder mig til :-)

Tror egentlig aldrig at Japan har haft den store interesse for XBOX'en, men man kan da håbe det vil ske.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig