X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Amerikansk Xbox 360


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 23/11-07 05:56 
Da der efterhånden er en del amerikanske spil som åbenbart ikke bliver udgivet i PAL udgaver som jeg gerne vil spille.

Vil jeg gerne høre om hvis man køber en Xbox 360 fra usa om så man kan have sin Live konto på 2 Xboxe altså så man kun er logget på med den som man spiller på? Så alle achievements ryger på samme konto?

Og hvordan gør man med strømen, kan man tage en strømforsyning fra en Pal maskine og bruge i den amerikanske eller skal man have sådan en step down ting?
WehnerWehnerSkrevet 23/11-07 08:15 
Din konto kan kun ligge på en maskine ad gangen, men man kan så bruge 'recover' funktionen, når man skifter Xbox. Det kan dog tage lidt tid.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SyrefoxSyrefoxSkrevet 23/11-07 08:44 
Kan man ikke bare flytte HDen mellem de to xboxe?
WehnerWehnerSkrevet 23/11-07 08:58 
Det ville jeg gætte på, men har ikke testet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/11-07 09:21 
Syrefox>
Da der efterhånden er en del amerikanske spil som åbenbart ikke bliver udgivet i PAL udgaver som jeg gerne vil spille.

Men langt de fleste Xbox 360 spil er regionsfrie. Det skulle du måske lige tjekke op på, inden du kaster dig ud i en US maskine.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
3of193of19Skrevet 23/11-07 13:25 
Ville foreslå dig at købe et memory card og så have din profil liggende på kortet. Dine saves kan du bare gemme på boxenes harddiske.

Men som der er blevet sagt, check om de spil du er interesseret i er regionsfrie først.
BeanoBeanoSkrevet 23/11-07 17:25, rettet 23/11-07 17:26 
PalleJensen>
Men langt de fleste Xbox 360 spil er regionsfrie.

Det er nu ikke helt rigtigt... mange er regionsfrie men at sige "lange de fleste" er dog temmeligt optimistisk.

Region-free Xbox 360 Games
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig