X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

180cm høj Kane & Lynch-figur sælges


Svar
HeroldHeroldSkrevet 22/11-07 17:12 
Hej derude.

Jeg fik tævet hele tre fra GameReactor af banen i Kane & Lynch i dag med det resultat at jeg gik fra IOs kontor en 180cm plasticfigur af Kane & Lynch rigere. Virtuelt indtil videre, til jeg har fundet ud af hvad jeg skal gøre ved den.

Den har jeg ikke plads til, men hvis du kender en, der kender en, der vildt gerne kunne tænke sig sådan en - så sige lige til.

180cm høj Kane & Lynch-figur sælges
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 22/11-07 18:57 
Jeg har plads ;)

-Og hvis spilet falder i min smag, så kunne jeg nok også vildt godt tænke mig en ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/11-07 19:18 
Mit umiddelbare indtryk af både single player, co-op og multiplayer er meget meget positivt. På den anden side er jeg også vild med Freedom Fighters og heist- og buddy-movies.

Og jeg siger det ikke bare fordi jeg vil hjælpe Hr Rald med at sælge sin figur.

Til gengæld fryder det mig at Jesper fra GR tabte... hahahaha [laver en lille dans]
ElgenElgenSkrevet 22/11-07 19:55 
Herold>...Jeg fik tævet hele tre fra GameReactor af banen i Kane & Lynch i dag...

Bare af ren interesse, hvem var de tre?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KilroyKilroySkrevet 22/11-07 20:17 
Jesper Nielsen, undertegnede og Nicolas Elmøe.
Hvilket prisleje havde du overvejet? Bare sådan af ren interesse, du ved;)
Kilroy Was Here
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/11-07 20:28 
Kilroy>
Jesper Nielsen, undertegnede og Nicolas Elmøe.

Men du havde da i det mindste forstået hvad multiplayer-delen gik ud på :D
jaesjaesSkrevet 22/11-07 20:38 
King Chaos>
Mit umiddelbare indtryk af både single player, co-op og multiplayer er meget meget positivt. På den anden side er jeg også vild med Freedom Fighters og heist- og buddy-movies.

Ærgerligt for IO, at de amerikanske anmeldere tilsyneladende ikke er specielt vilde med spillet. I hvert fald hvis det kommer til at gå væsentligt udover salget - Jeg læste et interview i Urban med Jesper "Noget" fra Ubisoft Danmark. Ifølge ham har IO sat alt på et bræt med Kane & Lynch. 120 millioner har det kostet at udvikle, samt, så vidt jeg husker, nogenlunde det samme i reklamepenge.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/11-07 22:23 
Troede ikke det var tilladt, at sælge merchandise som man fik fra distributørerne eller havde vundet i presseevents...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/11-07 22:49 
Nu er det jo ikke noget Jacob har fået, men derimod noget han har vundet... :)
HeroldHeroldSkrevet 22/11-07 22:50, rettet 22/11-07 22:51 
Nu er det ikke et anmeldereksemplar af spillet, men fyrene fra Eidos lod ikke til at have noget problem med det. Andet end ham den stive, der truede med at slå mig ihjel, hvis han så den på eBay. :P

Anywho, det er 180cm plasticmonster jeg på ingen måde kan få plads til i mit hjem. Det er dét, eller save den i stykker, kyle den i havet og håbe på at den bliver til alger.

Edit: Jeg ville også meget hellere have den Xbox. :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 22/11-07 23:02, rettet 22/11-07 23:03 
Den er det, min mor ville kalde "en rædsel".

EDIT: Og mig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 22/11-07 23:13 
Din mor er ikke nørd nok!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 22/11-07 23:15 
Det er jeg så heller ikke :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 22/11-07 23:23, rettet 22/11-07 23:23 
Jo du er så - havde det været Master Chief ville du bygge ud, for at få pladsen ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PapandPapandSkrevet 23/11-07 00:14 
Mangler en galleonsfigur på min teresse. 100,- budt!
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
WonderboyWonderboySkrevet 25/11-07 23:03 
Hvad blev det til med din figure skulle du af med den? og hvis hvad skal den koste?.
I love monster land
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig