X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Final Fantasy collection


Svar
LWSLWSSkrevet 17/06-03 08:27 
Hejsa

For et stykke tid siden så jeg et indlæg som indeholdt et link til en butik der solgte en stor samling Final Fantasy spil - i en pakkeløsning altså.

Nogen der har det link? Jeg har lidt penge på lommen lige nu. ;)
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 17/06-03 08:32 
det her?

FF Mega Bundle
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
LWSLWSSkrevet 17/06-03 09:01 
Lige præcis! Mange tak! :)
NaieraNaieraSkrevet 17/06-03 11:43 
Og selvom jeg ejer alle de spil har jeg igen lyst til at købe det bundle :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 17/06-03 19:12 
Mangler kun FFVIII og I får mig aldrig til at købe skidtet! ^^
» a winner is you «
Mati-GolMati-GolSkrevet 17/06-03 19:58 
Hvis der er nogen der køber det bundle og har FF VIII tilovers, så vil jeg gerne købe :/
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
RitesRitesSkrevet 17/06-03 21:24 
Heathen...
» a winner is you «
SephirothSephirothSkrevet 17/06-03 21:32 
Ej, så dårligt er FF8 altså ikke. Historien er måske lidt forvirrende og Junction-systemet lidt indviklet, men ellers... ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RitesRitesSkrevet 17/06-03 21:32 
Hvis det hed Yu-gi-oh teh RPEEGEE ville det nok være fint. Men det fortjener ikke FF navnet.
» a winner is you «
jaesjaesSkrevet 18/06-03 14:07 
Sephiroth >
Ej, så dårligt er FF8 altså ikke. Historien er måske lidt forvirrende og Junction-systemet lidt indviklet, men ellers... ;)

Jeg forstår heller ikke helt, hvorfor så mange ikke bryder sig om det, men ok, jeg er også kun 8-10 timer inde i spillet...
NaieraNaieraSkrevet 18/06-03 14:12 
FF8 er godt nok. Det er måske det ringeste FF spil, men det er altså stadigvæk en 7 eller 8 ud af 10 værd (ikke Edge 1-10 skalaen)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 18/06-03 14:18 
Snarere 6-7.

Fejlen i FFVIII er dets navn. Når det bærer navnet er der større krav. Det opfylder det ikke. Det er da et okay middelmådigt rollespil, men det er fandme ikke Final Fantasy :(
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 18/06-03 14:19 
Hvor er det lige det går så grueligt galt for 8? Nej, Draw systemet var ikke vildt godt, og Junction systemet var "vildt", men grafikken, musikken og historien var på niveau med de andre FF spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 18/06-03 14:23, rettet 18/06-03 14:23 
Jeg mener da også af FFVIII skal nævnes sammen med de andre, omend jeg også mener det er det dårligste i seriens nyere tid (IV+).

De seriøse fejl er primært magi-systemet og de lange ventetider, men det kan man jo så vælge at ignorere eller ej. Det er stadig fremragende.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 18/06-03 14:33 
RJK >
De seriøse fejl er primært magi-systemet og de lange ventetider, men det kan man jo så vælge at ignorere eller ej. Det er stadig fremragende.

Det må så være derfor jeg synes det er suverænt - jeg har ikke lagt mærke til fejlene :D

Og så kan jeg i øvrigt rigtig godt lide spiluniverset, noget en del var lidt skuffede over, da spillet kom frem...
SumezSumezSkrevet 18/06-03 14:33 
Naiera >
Hvor er det lige det går så grueligt galt for 8?

Både historien og draw-systemet (det formår trodsalt, sammen med GFs og junctions, at ødelægge spillets kampe fuldstændigt) hiver drastisk nedad, synes jeg.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 19/06-03 16:08 
Historien var nu fæl...
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig